abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 22 juni 2004 @ 08:18:04 #1
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_20084545
Het vorige topic V&A vragen, kritiek & feedbacktopic

Dovenwereld, kan je nog even aangeven om welk topic het ging?
pi_20090400
[TK] véél MBO ICT Niveau 4 Boeken *grijp deze kans* mag dicht
nsb knopje werkt niet hier
Op dinsdag 29 juni 2004 23:04 schreef TrenTs het volgende:
Het zit je ook allemaal niet mee hè? Eerst je geboorte, nu dit weer
  dinsdag 22 juni 2004 @ 13:12:31 #3
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_20090602
Done.
  dinsdag 22 juni 2004 @ 14:21:03 #4
32422 engessa
Who's dirty?
pi_20092603
Hey, jij hebt [GEZ] Total Annihilation - Core Contingency dichtgegooid met de medeling 'als er nog iemand 1 zoekt opent die maar een nieuwe'. Is het niet veel makkelijker om het gewoon bij 1 topic te houden om het mooi centraal af te kunnen handelen?

Ik ben trouwens onderhand al voorzien maar misschien voor de volgende keer?
  dinsdag 22 juni 2004 @ 14:22:59 #5
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_20092658
quote:
Op dinsdag 22 juni 2004 14:21 schreef engessa het volgende:
Hey, jij hebt [GEZ] Total Annihilation - Core Contingency dichtgegooid met de medeling 'als er nog iemand 1 zoekt opent die maar een nieuwe'. Is het niet veel makkelijker om het gewoon bij 1 topic te houden om het mooi centraal af te kunnen handelen?

Ik ben trouwens onderhand al voorzien maar misschien voor de volgende keer?
Misschien is een centraal topic voor pc games idd een idee. Eerst even kijken wat mijn collega's daar van vinden.
  dinsdag 22 juni 2004 @ 15:31:29 #6
32422 engessa
Who's dirty?
pi_20094616
quote:
Op dinsdag 22 juni 2004 14:22 schreef ShaoliN het volgende:

[..]

Misschien is een centraal topic voor pc games idd een idee. Eerst even kijken wat mijn collega's daar van vinden.
Dat bedoelde ik niet. Het ging mij erom dat er in dat topic meerdere mensen zich melden met het gezochte spel en dat ik, nadat de TS voorzien was, ook belangstelling had. Alle gegadigden waren dus aanwezig in dat topic zodat ik het snel had kunnen afhandelen en dan doe jij hem op slot. Ik zou dan volgens jou een nieuw topic moeten openen en dan maar hopen dat dezelfde mensen zich zouden melden in mijn topic. Beetje extra werk en een topic wat in mijn optiek overbodig is.
  dinsdag 22 juni 2004 @ 16:33:16 #7
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_20096579
quote:
Op dinsdag 22 juni 2004 15:31 schreef engessa het volgende:

[..]

Dat bedoelde ik niet. Het ging mij erom dat er in dat topic meerdere mensen zich melden met het gezochte spel en dat ik, nadat de TS voorzien was, ook belangstelling had. Alle gegadigden waren dus aanwezig in dat topic zodat ik het snel had kunnen afhandelen en dan doe jij hem op slot. Ik zou dan volgens jou een nieuw topic moeten openen en dan maar hopen dat dezelfde mensen zich zouden melden in mijn topic. Beetje extra werk en een topic wat in mijn optiek overbodig is.
Wij hebben nu alleen voor gamecube een centraal topic. Voor alle andere topics geldt dat als de topicstarter zijn product heeft verkocht of gevonden, dat het topic dan op slot gaat. Dat maakt V&A veel overzichtelijker, en ook veel makkelijker te moddereren. Als iemand in een bestaand topic aangeeft het zelfde te zoeken, of dat hij hetzelfde aan te bieden heeft, dan is dat gewoon off-topic.
  dinsdag 22 juni 2004 @ 23:21:24 #8
26417 Dovenwereld
Ingenieur Informatica
pi_20108568
quote:
Op dinsdag 22 juni 2004 08:18 schreef ShaoliN het volgende:
Het vorige topic V&A vragen, kritiek & feedbacktopic

Dovenwereld, kan je nog even aangeven om welk topic het ging?
[TK] HP pentium 4 laptop

hij had beloofd dat hij origineel copy van windows pro mogelijk zou versturen .Tot nu toe heb ik nog niet ontvangen
  woensdag 23 juni 2004 @ 12:28:18 #10
32422 engessa
Who's dirty?
pi_20118824
quote:
Op dinsdag 22 juni 2004 16:33 schreef ShaoliN het volgende:

[..]

Wij hebben nu alleen voor gamecube een centraal topic. Voor alle andere topics geldt dat als de topicstarter zijn product heeft verkocht of gevonden, dat het topic dan op slot gaat. Dat maakt V&A veel overzichtelijker, en ook veel makkelijker te moddereren. Als iemand in een bestaand topic aangeeft het zelfde te zoeken, of dat hij hetzelfde aan te bieden heeft, dan is dat gewoon off-topic.
Okee, dan weet ik dat voor de volgende keer.
  woensdag 23 juni 2004 @ 12:29:36 #11
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_20118864
quote:
Op woensdag 23 juni 2004 11:52 schreef inode het volgende:
V&A vragen, kritiek & feedbacktopic

Lul niet man
Ik snap je even niet?
pi_20119413
Ik heb misschien een handig idee.
Ik had vandaag een bol.com coupon verdient (door een paar vragen in te vullen) die recht gaf op gratis bezorging. Nu koop ik zo goed als nooit wat bij bol.com en heb ik hem in dit topic aangeboden : [gratiz] bol.com coupon voor gratis bezorgen

Echter ik weet dat er veel meer sites zijn die dit soort dingen hebben. Is het niet leuk/handig als we een topic maken waarin gewoon iedereen die zo'n soort code (van wat voor een site of product ook) aan kan bieden en diegene die hem als eerste kan gebruiken heeft geluk.

dan zou er een standaard makkelijk zijn. iets van:
- soort coupon (korting of gratis bezorgen ofzo)
- site waar te gebruiken / welk artikel
- geldigheidsduur
- eventuele voorwaarden (bijvoorbeeld minimale besteding 50 euro)

goed id of niet?
  woensdag 23 juni 2004 @ 14:16:08 #13
79870 Prepzzz
I'm with stupid /\
pi_20122170
Voor mevrouw ElisaB :
Mn post was ge- edit met de mededeling dat ik de policy maar eens goed moet lezen. Ik probeer hier alleen mensen te weerhouden van een miskoop, omdat ditzelfde product voor minder in de winkel ligt.... en niet iedereen weet dat, sociaal zijn heet dat, in tegenstelling tot de verkoper.
  woensdag 23 juni 2004 @ 14:23:26 #14
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_20122377
quote:
Op woensdag 23 juni 2004 14:16 schreef Prepzzz het volgende:
Voor mevrouw ElisaB :
Mn post was ge- edit met de mededeling dat ik de policy maar eens goed moet lezen. Ik probeer hier alleen mensen te weerhouden van een miskoop, omdat ditzelfde product voor minder in de winkel ligt.... en niet iedereen weet dat, sociaal zijn heet dat, in tegenstelling tot de verkoper.
En daar zitten we dus absoluut niet op te wachten. Dat had je geweten als je de policy gelezen had.
pi_20122854
Nog iets over mijn gesloten topic.

Ten eerste heb ik niks met dat andere topic te maken. Zoals ik al gezegd heb in mijn topic, ken ik Sjoerd persoonlijk niet. Maar weet wel dat het een moderator is van telecomvergelijker.nl en zodoende weet hoe Sjoerd aan zijn simkaart is gekomen.
Dat de tekst letterlijk gecopieerd is van Sjoerd en dat je denkt dat "wij" onder 1 hoed spelen kan ik me voorstellen. Maar in de faq staat toch niet dat je teksten van iemand anders niet mag kopieren. Wordt weleens vaker gedaan zie: [TK] SPV eerste editie
Ten tweede, die simkaarten zijn onmogelijk om op grote schaal te verkopen, aangezien je per persoon maximaal 2 Orange abonnementen tegelijk kan hebben.

Ik hoop dat ik je duidelijk heb gemaakt, dat wij 2 onbekende van elkaar zijn. Mocht je nog vermoeden, dat wij elkaar wel degelijk kennen, zeg maar gerust waarom je dat denkt, en ik zal proberen te weerleggen waarom dat niet zo is.

P.S. Als het goed is, kunnen jullie op de server zien wat er allemaal weggehaald is in zijn topic zo had ik een berichtje geplaatst op 17 juni, dat weggehaald is. Als je dat berichtje nog tevoorschijn kan toveren, en logisch redeneert, dan lijk het me niet waarschijnlijk dat ik een "negatief" berichtje plaats, als ik wél met het desbetreffende topic te maken heb.
  woensdag 23 juni 2004 @ 15:22:05 #16
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_20124342
quote:
Op woensdag 23 juni 2004 14:16 schreef Prepzzz het volgende:
Voor mevrouw ElisaB :
Wat ShaoliN zegt...

... en het gaat erom dat je redelijk vaak offtopic post. Dus ik dacht: misschien de faq eens lezen. Kan wel eens helpen.
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  woensdag 23 juni 2004 @ 15:27:37 #17
33954 ElisaB
pi_20124535
quote:
Op woensdag 23 juni 2004 14:38 schreef borisman het volgende:
Nog iets over mijn gesloten topic.
want ik kon geen mailadres van je vinden (stond misschien wel in het topic overigens, maar daar heb ik dan natuurlijk weer niet naar gekeken)
quote:
Ten eerste heb ik niks met dat andere topic te maken. Zoals ik al gezegd heb in mijn topic, ken ik Sjoerd persoonlijk niet. Maar weet wel dat het een moderator is van telecomvergelijker.nl en zodoende weet hoe Sjoerd aan zijn simkaart is gekomen.
Heb ik gelezen.
quote:
Dat de tekst letterlijk gecopieerd is van Sjoerd en dat je denkt dat "wij" onder 1 hoed spelen kan ik me voorstellen. Maar in de faq staat toch niet dat je teksten van iemand anders niet mag kopieren.
Klopt; het staat er niet. Maar dit leidt tot veel offtopic posts van mensen die het verband ook zien en uitleg willen. En dát heb ik er voornamelijk op tegen. Het is een beetje flauw, maar bovendien moeten we steeds editten en deleten in het topic. Terwijl dat onnodig is, omdat je ook gewoon een eigen tekstje kunt maken.
quote:
Ten tweede, die simkaarten zijn onmogelijk om op grote schaal te verkopen, aangezien je per persoon maximaal 2 Orange abonnementen tegelijk kan hebben.
Kom, beetje creativiteit! Schakel je halve familie in en je hebt voor je het weet een heel bergje liggen. Moet niet moeilijk zijn!
quote:
Ik hoop dat ik je duidelijk heb gemaakt, dat wij 2 onbekende van elkaar zijn. Mocht je nog vermoeden, dat wij elkaar wel degelijk kennen, zeg maar gerust waarom je dat denkt, en ik zal proberen te weerleggen waarom dat niet zo is.
Ja, en nee, hoeft niet
quote:
P.S. Als het goed is, kunnen jullie op de server zien wat er allemaal weggehaald is in zijn topic zo had ik een berichtje geplaatst op 17 juni, dat weggehaald is. Als je dat berichtje nog tevoorschijn kan toveren, en logisch redeneert, dan lijk het me niet waarschijnlijk dat ik een "negatief" berichtje plaats, als ik wél met het desbetreffende topic te maken heb.
Nope, kan ik niet zien.

En dan nu... De oplossing(en):

1) Open een nieuw topic met een eigen tekst
2) Mail me even een nieuwe tekst, dan zet ik die als OP in het oorspronkelijke topic

De keuze is reuze
pi_20125886
Dus als ik het goed begrijp, wil je alleen mijn topic openen als ik een eigen tekst gebruik, anders leidt het tot veel offtopic posts.
Maar in mijn topic is toch al duidelijk gemaakt, dat dat andere topic niet van mij is.
Kijk dat je het flauw vind, kan ik begrijpen, maar als Sjoerd er geen bezwaar tegen heeft, dan zie ik het probleem niet.

Misschien dat je mijn topic wil openen, zonder dat ik mijn OP hoeft aan te passen,
Zo niet, dan is het jammer. Maar het is wel jouw volste recht.
  woensdag 23 juni 2004 @ 16:10:50 #19
33954 ElisaB
pi_20126044
Het zal Sjoerd worst weten, maar de mods van V&A kunnen elke keer gaan lopen editten en deleten in het topic. Onnodig ook nog eens een keer.

Dus ja, graag een eigen tekst, dan kan het topic wmb gewoon weer open.
  woensdag 23 juni 2004 @ 20:14:37 #20
79870 Prepzzz
I'm with stupid /\
pi_20133451
Ok, als t zo moet, zal ik mn mond houden..... lang leve de verneuking van de samenleving, whoei
pi_20134180
In dit topic [TK] Kamer Opruiming II meent een user jrbuurke zijn beperkte visie over mijn persoon te moeten laten horen.

Dat is nogal off-topic aan 't gaan. Sorry voor mijn reactie op zijn nogal domme posts. Verwijderen maar zou ik zeggen.
  woensdag 23 juni 2004 @ 20:46:25 #22
26417 Dovenwereld
Ingenieur Informatica
pi_20134328
en mijn vraag?
  woensdag 23 juni 2004 @ 21:41:34 #23
33954 ElisaB
pi_20135865
quote:
Op woensdag 23 juni 2004 20:40 schreef schvvmert het volgende:

In dit topic [TK] Kamer Opruiming II meent een user jrbuurke zijn beperkte visie over mijn persoon te moeten laten horen.

Dat is nogal off-topic aan 't gaan. Sorry voor mijn reactie op zijn nogal domme posts. Verwijderen maar zou ik zeggen.
Verwijderd. Overigens was je zelf ook niet bepaald mild...

Btw: maak je foto's even een meter kleiner aub.
  woensdag 23 juni 2004 @ 21:42:21 #24
33954 ElisaB
pi_20135907
quote:
Op woensdag 23 juni 2004 20:14 schreef Prepzzz het volgende:
Ok, als t zo moet, zal ik mn mond houden..... lang leve de verneuking van de samenleving, whoei
Het zit je nogal hoog.

Lees de faq even en zoek een leuke hobby!
  woensdag 23 juni 2004 @ 21:42:51 #25
33954 ElisaB
pi_20135926
quote:
Op woensdag 23 juni 2004 20:46 schreef Dovenwereld het volgende:
en mijn vraag?
Heb ik geen idee van. Ik snap 'm eerlijk gezegd ook niet zo goed. Kun je het nog toelichten?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')