Misschien is een centraal topic voor pc games idd een idee. Eerst even kijken wat mijn collega's daar van vinden.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 14:21 schreef engessa het volgende:
Hey, jij hebt [GEZ] Total Annihilation - Core Contingency dichtgegooid met de medeling 'als er nog iemand 1 zoekt opent die maar een nieuwe'. Is het niet veel makkelijker om het gewoon bij 1 topic te houden om het mooi centraal af te kunnen handelen?
Ik ben trouwens onderhand al voorzien maar misschien voor de volgende keer?
Dat bedoelde ik niet. Het ging mij erom dat er in dat topic meerdere mensen zich melden met het gezochte spel en dat ik, nadat de TS voorzien was, ook belangstelling had. Alle gegadigden waren dus aanwezig in dat topic zodat ik het snel had kunnen afhandelen en dan doe jij hem op slot. Ik zou dan volgens jou een nieuw topic moeten openen en dan maar hopen dat dezelfde mensen zich zouden melden in mijn topic. Beetje extra werk en een topic wat in mijn optiek overbodig is.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 14:22 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Misschien is een centraal topic voor pc games idd een idee. Eerst even kijken wat mijn collega's daar van vinden.
Wij hebben nu alleen voor gamecube een centraal topic. Voor alle andere topics geldt dat als de topicstarter zijn product heeft verkocht of gevonden, dat het topic dan op slot gaat. Dat maakt V&A veel overzichtelijker, en ook veel makkelijker te moddereren. Als iemand in een bestaand topic aangeeft het zelfde te zoeken, of dat hij hetzelfde aan te bieden heeft, dan is dat gewoon off-topic.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 15:31 schreef engessa het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik niet. Het ging mij erom dat er in dat topic meerdere mensen zich melden met het gezochte spel en dat ik, nadat de TS voorzien was, ook belangstelling had. Alle gegadigden waren dus aanwezig in dat topic zodat ik het snel had kunnen afhandelen en dan doe jij hem op slot. Ik zou dan volgens jou een nieuw topic moeten openen en dan maar hopen dat dezelfde mensen zich zouden melden in mijn topic. Beetje extra werk en een topic wat in mijn optiek overbodig is.
[TK] HP pentium 4 laptopquote:Op dinsdag 22 juni 2004 08:18 schreef ShaoliN het volgende:
Het vorige topic V&A vragen, kritiek & feedbacktopic
Dovenwereld, kan je nog even aangeven om welk topic het ging?
Okee, dan weet ik dat voor de volgende keer.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:33 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Wij hebben nu alleen voor gamecube een centraal topic. Voor alle andere topics geldt dat als de topicstarter zijn product heeft verkocht of gevonden, dat het topic dan op slot gaat. Dat maakt V&A veel overzichtelijker, en ook veel makkelijker te moddereren. Als iemand in een bestaand topic aangeeft het zelfde te zoeken, of dat hij hetzelfde aan te bieden heeft, dan is dat gewoon off-topic.
Ik snap je even niet?quote:Op woensdag 23 juni 2004 11:52 schreef inode het volgende:
V&A vragen, kritiek & feedbacktopic
Lul niet man
En daar zitten we dus absoluut niet op te wachten. Dat had je geweten als je de policy gelezen had.quote:Op woensdag 23 juni 2004 14:16 schreef Prepzzz het volgende:
Voor mevrouw ElisaB :
Mn post was ge- edit met de mededeling dat ik de policy maar eens goed moet lezen. Ik probeer hier alleen mensen te weerhouden van een miskoop, omdat ditzelfde product voor minder in de winkel ligt.... en niet iedereen weet dat, sociaal zijn heet dat, in tegenstelling tot de verkoper.
Wat ShaoliN zegt...quote:Op woensdag 23 juni 2004 14:16 schreef Prepzzz het volgende:
Voor mevrouw ElisaB :
Mn post was ge- edit met de mededeling dat ik de policy maar eens goed moet lezen. Ik probeer hier alleen mensen te weerhouden van een miskoop, omdat ditzelfde product voor minder in de winkel ligt.... en niet iedereen weet dat, sociaal zijn heet dat, in tegenstelling tot de verkoper.
quote:Op woensdag 23 juni 2004 14:38 schreef borisman het volgende:
Nog iets over mijn gesloten topic.
Heb ik gelezen.quote:Ten eerste heb ik niks met dat andere topic te maken. Zoals ik al gezegd heb in mijn topic, ken ik Sjoerd persoonlijk niet. Maar weet wel dat het een moderator is van telecomvergelijker.nl en zodoende weet hoe Sjoerd aan zijn simkaart is gekomen.
Klopt; het staat er niet. Maar dit leidt tot veel offtopic posts van mensen die het verband ook zien en uitleg willen. En dát heb ik er voornamelijk op tegen. Het is een beetje flauw, maar bovendien moeten we steeds editten en deleten in het topic. Terwijl dat onnodig is, omdat je ook gewoon een eigen tekstje kunt maken.quote:Dat de tekst letterlijk gecopieerd is van Sjoerd en dat je denkt dat "wij" onder 1 hoed spelen kan ik me voorstellen. Maar in de faq staat toch niet dat je teksten van iemand anders niet mag kopieren.
Kom, beetje creativiteit! Schakel je halve familie in en je hebt voor je het weet een heel bergje liggen. Moet niet moeilijk zijn!quote:Ten tweede, die simkaarten zijn onmogelijk om op grote schaal te verkopen, aangezien je per persoon maximaal 2 Orange abonnementen tegelijk kan hebben.
Ja, en nee, hoeft nietquote:Ik hoop dat ik je duidelijk heb gemaakt, dat wij 2 onbekende van elkaar zijn. Mocht je nog vermoeden, dat wij elkaar wel degelijk kennen, zeg maar gerust waarom je dat denkt, en ik zal proberen te weerleggen waarom dat niet zo is.
Nope, kan ik niet zien.quote:P.S. Als het goed is, kunnen jullie op de server zien wat er allemaal weggehaald is in zijn topic zo had ik een berichtje geplaatst op 17 juni, dat weggehaald is. Als je dat berichtje nog tevoorschijn kan toveren, en logisch redeneert, dan lijk het me niet waarschijnlijk dat ik een "negatief" berichtje plaats, als ik wél met het desbetreffende topic te maken heb.
Verwijderd. Overigens was je zelf ook niet bepaald mild...quote:Op woensdag 23 juni 2004 20:40 schreef schvvmert het volgende:
In dit topic [TK] Kamer Opruiming II meent een user jrbuurke zijn beperkte visie over mijn persoon te moeten laten horen.
Dat is nogal off-topic aan 't gaan. Sorry voor mijn reactie op zijn nogal domme posts. Verwijderen maar zou ik zeggen.
Het zit je nogal hoog.quote:Op woensdag 23 juni 2004 20:14 schreef Prepzzz het volgende:
Ok, als t zo moet, zal ik mn mond houden..... lang leve de verneuking van de samenleving, whoei
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |