Klopt ik werd wat boos.quote:Op woensdag 23 juni 2004 21:41 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Verwijderd. Overigens was je zelf ook niet bepaald mild...
Visie had beloofd dat hij mogelijk OEM van windows pro bij laptop zou nasturen. Want windows pro is ilegaal op de laptop. Visie had gezegd dat hij origineel windows pro zou meeleveren. Tot nu toe heb ik niks ontvangen voor software. De laptop werkt wel OK.quote:Op woensdag 23 juni 2004 21:42 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Heb ik geen idee van. Ik snap 'm eerlijk gezegd ook niet zo goed. Kun je het nog toelichten?
Aha, op zo'n fiets. Heb je hem al gemaild?quote:Op woensdag 23 juni 2004 22:48 schreef Dovenwereld het volgende:
Visie had beloofd dat hij mogelijk OEM van windows pro bij laptop zou nasturen. Want windows pro is ilegaal op de laptop. Visie had gezegd dat hij origineel windows pro zou meeleveren. Tot nu toe heb ik niks ontvangen voor software. De laptop werkt wel OK.
Ja.. tot nu toe is er geen reactie meer :quote:Op woensdag 23 juni 2004 23:17 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Aha, op zo'n fiets. Heb je hem al gemaild?
Nagekomen bericht: ik zal Visie ff mailen voor je. Stuur mij ff een mailtje op mijn @fok adres, dan zal ik je op de hoogte houden (jouw mailadres staat niet in je profiel, vandaarom dus).
[Centraal] Woonruimte gezocht en aangeboden IIquote:Op donderdag 24 juni 2004 16:31 schreef Sazzefraz het volgende:
Dit is vraag & aanbod einstein.
wat heeft een kamer zoeken in godsnaam met school en studie te maken?
Misschien wil ik wel een gezin stichten en van een uitkering leven
ik moet geen centraal. ik moet een aparte speciaal voor mijquote:Op donderdag 24 juni 2004 16:33 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
[Centraal] Woonruimte gezocht en aangeboden II
Gebruik dan maar dat topic einstein.![]()
Dat is dan jammer.quote:Op donderdag 24 juni 2004 16:35 schreef Sazzefraz het volgende:
[..]
ik moet geen centraal. ik moet een aparte speciaal voor mij
Done; inderdaad compleet onnodige post.quote:Op zaterdag 26 juni 2004 20:18 schreef StrayDog het volgende:
[TK] Philips 32PW6006 breedbeeld tv (ISF gecalibreerd!)
Zouden de laatste off-topic posts (DiMacho) verwijderd kunnen worden?
Dit is niet bepaald bevorderlijk voor de verkoop![]()
Bedankt.
Bedanktquote:Op zaterdag 26 juni 2004 21:37 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Done; inderdaad compleet onnodige post.
en bedankt...quote:Op zaterdag 26 juni 2004 21:37 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Done; inderdaad compleet onnodige post.
Nee, dat heeft het inderdaad niet echt. Niets persoonlijks hoor, maar het was (hoewel misschien op zich niet onjuist, maar dat weet ik gewoon niet) écht compleet offtopic (zie de faq).quote:Op zondag 27 juni 2004 10:25 schreef DiMacho het volgende:
en bedankt...![]()
laat ik er maar niet eens op in gaan, want dat heeft hier toch geen zin.![]()
Bedoel je serieus dat je zou willen dat we mailtjes sturen aan een ieder wiens post wordt verwijderd?quote:Ook lekker hier dat je geen eens bericht krijgt wanneer een post verwijderd wordt.... Je moet het maar toevallig zien in dit topic.
Misschien ja. Maar aan de andere kant: verwijderen van posts op redelijke schaal gebeurt bijna alleen in V&A (of je moet het wel heel bont maken). De regels in V&A zijn heel simpel, dus hoeft niemand écht verbaasd te zijn als er een post wordt verwijderd. Veelal kun je op je klompen aanvoelen dat een offtopic post geen lang leven beschoren is.quote:Op zondag 27 juni 2004 15:34 schreef DiMacho het volgende:
Tja ik weet dat het onmogelijk is om iedereen een bericht te sturen, maar het zou wel automatisch kunne. Per mail: Uw bericht in dit en dit topic is verwijderd omdat het offtopic was. Zie faq.
quote:Aangezien mijn ouders dezelfde tv hebben gekocht (een jaar geleden) voor 500 euro bij Stafhorst Utrecht, do eik een reservebod van 350 euro
Had gekundquote:Op zondag 27 juni 2004 16:44 schreef DiMacho het volgende:
Ik had de post wel anders kunnen maken:
Ik was even druk sorry. Mail komt er aan.quote:Op maandag 28 juni 2004 10:27 schreef Simon81 het volgende:
Shaolin je wilde me spreken, maar ik heb helaas nog geen mail ontvangen. Ik ben benieuwd.
Mijn interesse in de diverse topics is gegrond en zeer zeker niet fake.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |