Done.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 12:07 schreef pierce het volgende:
[TK] Compaq Armada E500 laptop.
kan de topictitel worden aangepast naar "[TK] Compaq Armada E500 laptop" aangezien de toshiba verkocht is?
Weer precies tegelijk. Het begint eng te worden.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 12:08 schreef ElisaB het volgende:
Jawel hoor
Oe! das snel!quote:Op donderdag 12 augustus 2004 12:09 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Done.![]()
We hebben een echte duo-baanquote:Op donderdag 12 augustus 2004 12:10 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Weer precies tegelijk. Het begint eng te worden.![]()
Ik zal er eens even over nadenken. Het heeft wel wat, maar ik weet nog niet of het voor V&A wel toegevoegde waarde heeft. Ik denk, denk, denkquote:Op donderdag 12 augustus 2004 16:23 schreef Naj_Geetsrev het volgende:
Ik had een ideetje. Zal wel niets zijn maar is niet leuk/slim om een slowchat reeks te openen in V&A. Want in genoeg V&A topics wordt er soms best wel veel gediscuseerd, naar het offtopic neigende. Dan kun je die mensen verwijzen naar het slowchat topic.
Wat ook een idee is om toe te laten dat er een synchroon lopend slowchat topic mag worden geopend voor een bied topic.
Fok! blijft een discussie forum, dus dit zou wel ene beetje in het 'gedachten goed' passen.
Just my 2 cents
Lijkt me idg wat meer moderatie werk, of juist wat minder omdat topics dan in princiepe minder vervuild worden door offtopic gepraat.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 16:25 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik zal er eens even over nadenken. Het heeft wel wat, maar ik weet nog niet of het voor V&A wel toegevoegde waarde heeft. Ik denk, denk, denk
Yeps, maar de meeste offtopic reacties zijn toch reacties op het gezochte / aangebodene en dus meestal op de OP. Over alles wat hier te koop mag worden aangeboden kun je elders op het forum discusseren. Dus tsja...quote:Op donderdag 12 augustus 2004 16:27 schreef Naj_Geetsrev het volgende:
[..]
Lijkt me idg wat meer moderatie werk, of juist wat minder omdat topics dan in princiepe minder vervuild worden door offtopic gepraat.
Klopt, het kan in andere fora, maar ik bedoel dat iets dat eigen is van V&A. Waar je bijvoorbeeld ook kan vragen van hoeveel iets nog waard is enzo. Veel fora hebben al een slowchat topic, waarom hier niet.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 16:29 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Yeps, maar de meeste offtopic reacties zijn toch reacties op het gezochte / aangebodene en dus meestal op de OP. Over alles wat hier te koop mag worden aangeboden kun je elders op het forum discusseren. Dus tsja...
Of mis ik iets?
(wel leuk dat je meedenkt hoor)
Het idee ansich kwam bij mij ook al eens boven borrelen. Het probleem is denk ik dat de offtopic reacties er niet minder om zullen worden. Ook hebben we niet een vaste kliek die hier met regelmaat komt om te posten. Dat is logisch, want daar is dit forum ook gewoon niet voor.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 16:38 schreef Naj_Geetsrev het volgende:
[..]
Klopt, het kan in andere fora, maar ik bedoel dat iets dat eigen is van V&A. Waar je bijvoorbeeld ook kan vragen van hoeveel iets nog waard is enzo. Veel fora hebben al een slowchat topic, waarom hier niet.
Had maar een ingeving, niet een uitgewerkt idee.
Ik ben wel een V&A lurkerquote:Op donderdag 12 augustus 2004 16:48 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Het idee ansich kwam bij mij ook al eens boven borrelen. Het probleem is denk ik dat de offtopic reacties er niet minder om zullen worden. Ook hebben we niet een vaste kliek die hier met regelmaat komt om te posten. Dat is logisch, want daar is dit forum ook gewoon niet voor.
Lurkers hebben wel wel zat volgens mij. Maar misschien dat we het gewoon eens moeten proberen. Ik zal het wel eens overleggen met mijn collega's. Ook ben ik benieuwd of er nog andere users zijn die hier behoefte aanhebben.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 16:54 schreef Naj_Geetsrev het volgende:
[..]
Ik ben wel een V&A lurker, en probeer soms een nuttige opmerking te doen. Maar je hebt gelijk, het is niet echt geschikt voor een forum zoals V&A.
.
nee maar je mag het niet te koop aanbieden... staat duidelijk in de faq dat er geen illigale spullen mogen worden verkocht en ook geen gemodde consoles. je wou niet luisteren en bij deze heb je een ban.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 17:22 schreef Frank112 het volgende:
Fuck you Shaolin,
[TK] Xbox met 2 Controllers en Games
Ik bied mn foking Xbox aan? Is daar iets mee mis? Staat erin dat ie omgebouwd is of iets dergenlijks?
je hebt GEEN! bewijs dat ie is omgebouwd, of wat dan ook.
De koper is gevondenen nog maals FOK off!
De X-Box was wel omgebouwd. Lees even de posthistorie v/d user en het wordt je allemaal duidelijk.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 17:50 schreef TheLightning het volgende:
De Xbox is niet omgebouwd en is dus niet illegaal. Ook de games zijn orgineel. Onterechte ban.
Ja, waarschijnlijk wel. Dat was waarschijnlijk ook de reden dat ie de details v/d X-BOX niet op het forum wilde zetten, maar wel via mail wilde geven.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 18:00 schreef TheLightning het volgende:
Misschien heeft ie er 2?
doorposten onder een kloon mag ook nietquote:Op donderdag 12 augustus 2004 17:50 schreef TheLightning het volgende:
De Xbox is niet omgebouwd en is dus niet illegaal. Ook de games zijn orgineel. Onterechte ban.
Done.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 18:31 schreef mazaru het volgende:
Hallo modjes!!
Zou iemand dit topic weg kunnen halen [TK] Stacaravan
De caravan is verkocht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |