abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_20081066
De drie grootste fouten van afgelopen zaterdag zijn de mooie pass van Cocu waardoor de Tjechen met 2-1 terugkwamen. Heel sociaal dat van Bronckhorst de bal aan de Tjechen gaf waardoor ze uiteindelijk wonnen...
Om niet te vergeten een scheids die nooit meer een wedstrijd mag gaan fluiten ik vind zelfs dat Katwijk - Urk een betere leidinggevende moet hebben dan deze Spanjaard.

Maar ook Advocaat gaat niet vrijuit hoor
kan je een beetje lief naar me lachen?
pi_20081120
Zucht...als je de beelden goed bekijkt, heel goed zelfs, zie je dat de mandekking totaal neit klopt. F.De Boer is een regisseur wat betreft mandekking en dat misten we duidelijk afgelopen wedstrijd. Dan hadden we gewoon gewonnen, niks aan het handje.

Ik ben hier niet ineens pro-de Boer, maar Stam en soortgenoten coachen elkaar gewoon niet.
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
  dinsdag 22 juni 2004 @ 00:03:00 #3
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_20081132
ok
pi_20081149
Ik heb me aan die scheidsrechter niet echt geergerd
  dinsdag 22 juni 2004 @ 00:04:33 #5
65997 Oldbie
Proud to be South African!
pi_20081168
Ik denk dat de scheidsrechter de meeste schuld heeft.
Cocu en van Bronckhorst hebben een fout gemaakt, dat gebeurt nou eenmaal. Ook Advocaat maakte een fout. De scheids deed niet anders dan fouten maken....dat is niet normaal meer.
pi_20081176
Pingel voor Ruud, rood voor Johnny??
pi_20081183
De scheids was heel erg ja.
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
pi_20081266
quote:
Op dinsdag 22 juni 2004 00:03 schreef Intxaurraga het volgende:
Ik heb me aan die scheidsrechter niet echt geergerd
volgens mij ben je dan de enige

maargoed, ik ben jaloers op je. want het was DE smet op een mooie wedstrijd
pi_20081333
klopt.. maar kunnen we er nou niet over op houden...
Ik ben vandaag bekeerd en positief geworden.. door 't sms'je van Galasek aan Wesley.
De Tsjechen winnen van die Deutsche leute..
Nederland verslaat Letland met 5 - 0.
Nederland Kwartfinale... Nederland wint van Denemarken of Zweden of.. eventueel Italie...
Nederland in de Halve finale... Olé!
De aanhouder wint :D
pi_20081385
En die winnen we easy, en dan fluit Gonzales de finale (spanje is er uit dus die kans is groot), en worden we strak tweede op het EK en worden de Tjechen kampioen, (voor wat hoort wat smste Galasek naar Wesley van te voren)

Zo gaat het toch?
  dinsdag 22 juni 2004 @ 00:19:16 #11
80019 Stinkschaap
Lekker wollig!
pi_20081528
quote:
worden de Tjechen kampioen, (voor wat hoort wat smste Galasek naar Wesley van te voren)
Stank in schaapskleren
pi_20081565
Dick heeft Tsjechie al geholpen aan de overwinning.. dus dan staan we kiet.
De aanhouder wint :D
  dinsdag 22 juni 2004 @ 00:24:55 #13
57945 Stefkuh
The Hunter
pi_20081657
quote:
worden de Tjechen kampioen, (voor wat hoort wat smste Galasek naar Wesley van te voren)
Laten ze het aankomen op penalties, valt het niet op dat het doorgestoken kaart is
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_20081671
Heb je daar werkelijk twee dagen over moeten nadenken?
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_20081730
quote:
Op dinsdag 22 juni 2004 00:25 schreef Da_Sandman het volgende:
Heb je daar werkelijk twee dagen over moeten nadenken?
sommigen mensen zijn wat traag van begrip
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')