plaatjes van stefkuh overnemen is voor nichtenquote:Op dinsdag 22 juni 2004 14:57 schreef Maikel1 het volgende:
[..]
dichten is voor nichten
saai doen ookquote:Op dinsdag 22 juni 2004 14:57 schreef Maikel1 het volgende:
[..]
dichten is voor nichten
ckerssss, ik denk gewoon dat de mods denken dat dit topic gaat over de slechtste wissel ooit dus denken van ogh daar hoeven we niet in te kijken dat zal wel goed wezen ...quote:Op dinsdag 22 juni 2004 14:59 schreef hellmondunited het volgende:
Zal er trouwens een deel 2 van een dicht topic komen?
gaat het ook, heb je mijn mooie gedicht net niet gelezen?quote:Op dinsdag 22 juni 2004 15:00 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
ckerssss, ik denk gewoon dat de mods denken dat dit topic gaat over de slechtste wissel ooit dus denken van ogh daar hoeven we niet in te kijken dat zal wel goed wezen ...![]()
ohjaquote:Op dinsdag 22 juni 2004 15:00 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
gaat het ook, heb je mijn mooie gedicht net niet gelezen?
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 15:01 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
ohjawow
dit topic mag nooit sluiten
![]()
daar heb ik ook al zon 1013905482305 keer na gevraagd, maar ja.. volgens mij willen ze m gewoon niet dicht gooien omdat onze gedichten zo mooi zijnquote:Op dinsdag 22 juni 2004 15:02 schreef Maikel1 het volgende:
slotjuhhhhh
die kwam ik gister ook tegen op google als je op slotje zoekt ja! vond hem alleen iets te ranzig om te postenquote:
ik eigenlijk ook wel. maar toch maar gedaan.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 15:05 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
die kwam ik gister ook tegen op google als je op slotje zoekt ja! vond hem alleen iets te ranzig om te posten
jij bent stoutquote:Op dinsdag 22 juni 2004 15:06 schreef Praag het volgende:
[..]
ik eigenlijk ook wel. maar toch maar gedaan.![]()
[evil laughter]quote:Op dinsdag 22 juni 2004 15:08 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
jij bent stout![]()
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 15:12 schreef Praag het volgende:
[..]
[evil laughter]
Mwuah ah ah ah aaahhh...
[/evil laughter]
Dichten is voor nichtenquote:Op dinsdag 22 juni 2004 14:57 schreef Maikel1 het volgende:
[..]
dichten is voor nichten
Probeer eens voor de grap een Zubr (Tsjechisch voor bison):quote:Op dinsdag 22 juni 2004 15:16 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
![]()
doe mij een lekker pivotje uit pilsner ofzoiets
ik dronk in Tsjechie alleen maar buddweiserquote:Op dinsdag 22 juni 2004 15:21 schreef Praag het volgende:
[..]
Probeer eens voor de grap een Zubr (Tsjechisch voor bison):
[afbeelding]
Grappig biertje uit P?erov in het oosten van Tsjechie
stefkuh hij is nog niet geslotenquote:Op dinsdag 22 juni 2004 15:23 schreef Stefkuh het volgende:
Laat dit topic niet slopen
Dit is dicht en moet open
Je hebt trouwens een Amerikaanse en een Tsjechische Budweiser (in het Tsjechisch Budvar)quote:Op dinsdag 22 juni 2004 15:23 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
ik dronk in Tsjechie alleen maar buddweiser
ja ik snap dat budweiser gedoe nog steeds niet echtquote:Op dinsdag 22 juni 2004 15:25 schreef Praag het volgende:
[..]
Je hebt trouwens een Amerikaanse en een Tsjechische Budweiser (in het Tsjechisch Budvar)
Dit zijn 2 totaal verschillende bieren/merken en hebben niets met elkaar te maken behalve dat ze over de naam ruzieen.
SUPERquote:Op dinsdag 22 juni 2004 15:21 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Dichten is voor nichten
En dus zal ik blijven berichten
Want tjek mijn profiel er maar op na
Ik ben een homo jaja uit Breda
En daarom zal ik nu de vloer aan gaan dweilen
Zodat de buurman zich op kan geilen
Aan dit goddelijke lichaam
Dat met zwabber danst achter het raam
Ach en wee ben ik de klos
Met mijn boog schoot ik een albatros