precies wat ik dacht, denk dat die vragen over de afgelopen wedstrijd gingen en Davids wilde alleen over de komende wedstrijd pratenquote:Op maandag 21 juni 2004 23:42 schreef Eilanden het volgende:
Ik vind het ietsjes te makkelijk oordelen als je alleen maar geknipte stukjes ziet. Je hoorde/zag niet de vraag/discussie met de journalist vooraf, tenminste niet wat je zag bij Sportzomer.
Bij Sportzomer ving ik zoiets dergelijks op ... Frits (Barend denk ik) die bleef doorzagen terwijl Davids het alleen over Letland wilde hebben. Dat Van Gelder er vervolgens schande van spreekt is natuurlijk logisch, want die preekt voor eigen parochiequote:Op maandag 21 juni 2004 23:43 schreef schut82 het volgende:
[..]
precies wat ik dacht, denk dat die vragen over de afgelopen wedstrijd gingen en Davids wilde alleen over de komende wedstrijd praten
Ik had ook het idee, dat hij bepaalde vragen al beantwoord had of er iets van gezegd had, en wat getoond werd, zijn reacties waren nadat ze door bleven vragen.quote:Op maandag 21 juni 2004 23:42 schreef Eilanden het volgende:
Ik vind het ietsjes te makkelijk oordelen als je alleen maar geknipte stukjes ziet. Je hoorde/zag niet de vraag/discussie met de journalist vooraf, tenminste niet wat je zag bij Sportzomer.
Of heeft degene die weet dat Davids niet met de pers wil praten het verstand van een ****?quote:Op maandag 21 juni 2004 23:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Edgar Davids heeft ook het verstand van een ****. Dat gedrag hoort gewoon bij hem. Als hij zich eenmaal laat gaan zit hij morgen op het vliegtuig. Dan maar op deze manier.
Donderdag waarschijnlijk... met de rest van het elftalquote:Op maandag 21 juni 2004 23:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Edgar Davids heeft ook het verstand van een ****. Dat gedrag hoort gewoon bij hem. Als hij zich eenmaal laat gaan zit hij morgen op het vliegtuig. Dan maar op deze manier.
Dom negatief gebrabbel mag in het EK forumquote:Op maandag 21 juni 2004 23:53 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Donderdag waarschijnlijk... met de rest van het elftal.
Ben je het dan niet met me eens dat het probleem ergens anders ligt?quote:Op maandag 21 juni 2004 23:53 schreef tong80 het volgende:
Meneer Davids wilde het dus alleen over Letland hebben ?
Had dan GVD gevraagd wat ie van meisoepolipups en konntaanmenaars vond ?
Rot ff op er worden door professionals vragen gesteld en dan mhwu en humpf antwoorden is een godsgruwelijke min achting van het Nederlandse publiek.
Jij denkt dat ze nog door gaan?quote:Op maandag 21 juni 2004 23:54 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dom negatief gebrabbel mag in het EK forum
Interesseert me niet. Als hij woensdag net zo goed speelt als zaterdag heb ik als Davids-fan geen onvertogen woord over Edgar. Daar gaat het namelijk om. Om voetbal.quote:Op maandag 21 juni 2004 23:55 schreef harrie1 het volgende:
op deze manier laat je je kennen en doe je je fans tekort
Waarom niet, die kans is er gewoon nog hoor.quote:Op maandag 21 juni 2004 23:56 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Jij denkt dat ze nog door gaan?
Je moet je kop eens uit de kont van die journalisten halenquote:Op maandag 21 juni 2004 23:20 schreef tong80 het volgende:
Wie denk ie wel dat ie is ?
Bij de NOS hoorde je Frits steeds de vragen stellen, of liever gezegd, Davids steeds "nee Frits, dat bedoel je niet" zeggen...quote:Op maandag 21 juni 2004 23:57 schreef tong80 het volgende:
Ik heb Villa BvD niet gezien ik zag het bij dfe NOS.
Schijnbaar was het bij Frits en van Dorp nog erger.
Benieuwd wat Jan Mulder hier van vond,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |