Hehe... dan zien we heel snel heel veel posts van deze user denk ikquote:Op maandag 21 juni 2004 22:38 schreef PuRGaToR het volgende:
Aan het einde van de lijst plaatsen en wie na hem met meer post komt voorrang geven![]()
ok, ik stuur ze vanuit mijn mailquote:Op maandag 21 juni 2004 22:38 schreef Jump het volgende:
[..]
neem deze van het mailtje anders. die staan al bij de gelukkigen. de bovenvermelde nog niet
Ja sorry dan ik had eerlijk gezegd de startpost niet volledig gelezenquote:Op maandag 21 juni 2004 22:30 schreef guardian_angel het volgende:
[..]
Tja, wat moeten we hier nu mee?... 4 posts...
Ik denk het wel, want ik sta in zijn top5 en heb nog niets gehadquote:Op maandag 21 juni 2004 22:39 schreef LWaS het volgende:
Als ik je nou maar goed begrepen heb
Je post langere topics dat wel, ik zal mn goed hart laten zien als ik een invite heb. Zodra je mij maar belooft dat je ook andere in dit topic actief gaat uitnodigen. Anders stel je iemand via internet bijzonder teleur (heb nog altijd vertrouwen in mensen, misbruik 't niet) zullen we maar zeggen.quote:Op maandag 21 juni 2004 22:40 schreef martijnsp het volgende:
[..]
Ja sorry dan ik had eerlijk gezegd de startpost niet volledig gelzen![]()
, maar regels zijn regels dus helaas pindakaas
![]()
yupz, doe maarquote:Op maandag 21 juni 2004 22:39 schreef drelletje het volgende:
Jump mag ik jou een invite sturen dat jij die door stuurt? anders gaat het zeker weten fout weet ik nu al
prima, ik mail northernstar en de andere 4 uit het maitljequote:Op maandag 21 juni 2004 22:42 schreef Jump het volgende:
[..]
yupz, doe maar
LWaS: als i khet goed heb had je nog 5 invites over? dus neem je best die uit het mailtje .deze zijn al verplaatst. de andere 5 nog niet. en blijven dan staan voor de volgnde invites
jump ik heb u een invite gestuurdquote:Op maandag 21 juni 2004 22:42 schreef Jump het volgende:
[..]
yupz, doe maar
LWaS: als i khet goed heb had je nog 5 invites over? dus neem je best die uit het mailtje .deze zijn al verplaatst. de andere 5 nog niet. en blijven dan staan voor de volgnde invites
Fijn email adres, kan me voorstellen dat jij een ander wilt,quote:Op maandag 21 juni 2004 22:47 schreef Xilantof het volgende:
ik wil (indien mogelijk) ff mijn e-mail veranderen
had mijn hotmail account opgegeven, met de gedachte "dat lukt vast wel" maar het zit me toch dwars![]()
zou dat nog veranderd kunnen worden (of hoe dat ook zit ) naar
200213132@student.hhs.nl
dank
Kerel...................quote:Op maandag 21 juni 2004 22:47 schreef guardian_angel het volgende:
Het gaat hier wel gezellig de drukke kant op he!DeeDeeTee, goed bezig kerel vandaag...
zie haar profielquote:Op maandag 21 juni 2004 22:47 schreef guardian_angel het volgende:
Het gaat hier wel gezellig de drukke kant op he!DeeDeeTee, goed bezig kerel vandaag...
quote:Op maandag 21 juni 2004 22:52 schreef MentalDerf het volgende:
en ik?
jaaaa ik heb emquote:Op maandag 21 juni 2004 22:46 schreef deedeetee het volgende:
@Timmai als het weer niet lukt met het ontvangen van de invite suur dan een mailtje naar het adres in mijn profiel dan regel ik het morgen voor je dat het opnieuw geprobeerd wordt.
( ik ga nu naar bed moet vroeg op)
Of meld 't hier ff dan vraag ik degene die je 'm stuurd het nog ff in de gaten te houden.
dat dus....quote:Op maandag 21 juni 2004 22:46 schreef MentalDerf het volgende:
Jump, ik sta wel bij de gelukkigen, maar heb niets ontvangen. ik kan niet vinden wie mij er een zou sturen, ik stond zo'n 5 uur geleden op plaats 30.....
had trouwens wel mijn emailadres door jou laten wijzigen, wel goed gedaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |