heel graag nospam@mailunite.comquote:Op maandag 21 juni 2004 21:05 schreef SynXteR het volgende:
iemand gmail invition hebben heb er stuk of 20 dus...
Ik ben een koe, jah ik zie dat niet hier... gelukkig, ik denk anders gaat het weer naar de trash.quote:Op maandag 21 juni 2004 21:52 schreef Jump het volgende:
guardian_angel > je staat met die mail in de database hoor
zelf 2 keer. heb die dat het laatst toegevoegd is verwijderd
de rest ga ik straks toevoegen
martijnsp: ik twijfel hoor, 1 post (deze hierboven) op het forum en geen enkel op de FP en juist geregistreerd. Lees de OP (jaja, openingspost) eens
Snarf wordt toegevoegd
Post nog één keer je emailadres en je gaat permanent van de lijst en een week weg uit DIG.quote:Op maandag 21 juni 2004 21:50 schreef guardian_angel het volgende:
[..]
heel graag nospam@mailunite.comheel graag.. invite er ook een hoop dan!
ik mag over martijnsp zeker niet opmerken dat die ook pas vandaag geregistreerd heeft?quote:Op maandag 21 juni 2004 21:52 schreef Jump het volgende:
guardian_angel > je staat met die mail in de database hoor
zelf 2 keer. heb die dat het laatst toegevoegd is verwijderd
de rest ga ik straks toevoegen
martijnsp: ik twijfel hoor, 1 post (deze hierboven) op het forum en geen enkel op de FP en juist geregistreerd. Lees de OP (jaja, openingspost) eens
Snarf wordt toegevoegd
als je ff wacht krijg je 'm nog wel bij hotmail. met dit nieuwe iets kom je achteraan de lijst te staan.quote:Op maandag 21 juni 2004 21:53 schreef Alter88 het volgende:
Ik las dat er wat mis kan gaan met hotmail. Nu sta ik in de lijst dat ik een account heb, maar ik heb nada mail, ook niet in ongewenst, daarom bij deze nog even mijn @home adres:
javaga [AT] home [PUNT] nl
hoop dat het opgelost kan worden
dat deed hij zelf al.quote:Op maandag 21 juni 2004 21:54 schreef Robinski het volgende:
[..]
ik mag over martijnsp zeker niet opmerken dat die ook pas vandaag geregistreerd heeft?
ik wacht geduldig afquote:Op maandag 21 juni 2004 21:54 schreef erikkll het volgende:
[..]
als je ff wacht krijg je 'm nog wel bij hotmail. met dit nieuwe iets kom je achteraan de lijst te staan.
Goeie idd, mail het support team zou ik zeggenquote:Op maandag 21 juni 2004 21:56 schreef Murray het volgende:
Waarom kan je je contacts niet selecteren om bijv. aan 10 man hetzelfde mailtje te sturen?
nee hoor. ik pas het mailadres in de database aan. niet veel werkquote:Op maandag 21 juni 2004 21:54 schreef erikkll het volgende:
[..]
als je ff wacht krijg je 'm nog wel bij hotmail. met dit nieuwe iets kom je achteraan de lijst te staan.
is aangepastquote:Op maandag 21 juni 2004 21:53 schreef Alter88 het volgende:
Ik las dat er wat mis kan gaan met hotmail. Nu sta ik in de lijst dat ik een account heb, maar ik heb nada mail, ook niet in ongewenst, daarom bij deze nog even mijn @home adres:
javaga [AT] home [PUNT] nl
hoop dat het opgelost kan worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |