yupz, ben deze aan het overlopen en doorvoerenquote:Op maandag 21 juni 2004 21:12 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Er staan vooral email-adres wijzigingsverzoeken klaar.
zowle ie als ff hebben het, ook na legen cache en cookies en in en uitloggen, keb het maar ff doorgegeven via de Feedbackquote:Op maandag 21 juni 2004 21:03 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Heb het een keer gehad idd. Ff nieuw browserscherm proberen (knippen plakken met je bericht).
Tis beta hè
heb je da op dit moment? want ik heb nu geen problemen met gmailquote:Op maandag 21 juni 2004 21:16 schreef mien-moeke het volgende:
"Server Error
The server encountered a temporary error and could not complete your request.
Please try again in 30 seconds."
Owkayy.. minder leuk...
Jup.. kan er helemaal niet meer in kome....ow.. nou wel weer...quote:Op maandag 21 juni 2004 21:20 schreef brainster het volgende:
[..]
heb je da op dit moment? want ik heb nu geen problemen met gmail
en nu nog ff slijmen in dit topicquote:Op maandag 21 juni 2004 21:24 schreef Drifter__ het volgende:
Gaat wel snel hoor!
Zondag stond ik op 400 ofzo, nu 210![]()
Bedankt Slarioux, Jump!En voor de anderen die inviten!
![]()
Kom je dan hoger in de lijst?quote:Op maandag 21 juni 2004 21:27 schreef brainster het volgende:
[..]
en nu nog ff slijmen in dit topic
[Gmail-reeks] Bedank hier Slarioux, Jump en QuietGuy!
Oja nog bedankt Slarioux voor de invite
ik denk niet dat de invites voorlopig komen, ik heb mijn account sinds 10 uur ofzo en nog geen invites.quote:Op maandag 21 juni 2004 21:28 schreef scroob het volgende:
Gmail heeft geloof ik wat server updatjes of problemen ! Ik heb net mjin account aangemaakt en ben benieuwd wanneer mijn Invites komen ! Jullie horen van mij !
die openen in popup.quote:Op maandag 21 juni 2004 21:31 schreef Niwa het volgende:
Wat is dit voor zooi, als ik op die link klik gebeurt er niks..
ik heb 5 dagen moeten wachtenquote:Op maandag 21 juni 2004 21:31 schreef brainster het volgende:
[..]
ik denk niet dat de invites voorlopig komen, ik heb mijn account sinds 10 uur ofzo en nog geen invites.
Maar ik had ergens gelezen dat het een paar dagen duurt, en vandaag is er een invite golf geweest.
ik zit nog maar op 110 mb...quote:Op maandag 21 juni 2004 21:03 schreef Zaagmans het volgende:
heeft iemand hier trouwens al de 1 gb vol?
dan laat ie gewoon de inbox weer zienquote:Op maandag 21 juni 2004 21:40 schreef Sjowhan het volgende:
gewoon erop klikken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |