moet je poepenquote:Op maandag 21 juni 2004 20:58 schreef Slarioux het volgende:
Over 6 minuten terug.
Pas maar op! Straks blijven ze zo scheef staan! Ik vrees dat het redelijk druk is op Gmail, en tja het is beta... dus dan mag er nog van alles fout gaan...quote:Op maandag 21 juni 2004 21:03 schreef estranged het volgende:
ik heb sinds vanmiddag (13u ongeveer) een Gmail account. (Tnx slarioux)maar elke keer als ik probeer in te loggen krijg ik een Server Error. Inloggen is dus nog geen 1x gelukt.
"Gmail is temporarily unavailable. Cross your fingers and try again in a few minutes. We're sorry for the inconvenience."
ben ik de enige die daar last van heeft?
(en ik krijg ondertussen last van m'n 'fingers crossen')
Neem even de eerste 10 namen van de lijst over, en hun emailadressen. Stuur die 10 invites. Als je dat gedaan hebt, schuif ik de lijst door en kan je nog 10 sturenquote:Op maandag 21 juni 2004 21:05 schreef SynXteR het volgende:
iemand gmail invition hebben heb er stuk of 20 dus...
Bovenste 20 mailen...quote:Op maandag 21 juni 2004 21:05 schreef SynXteR het volgende:
iemand gmail invition hebben heb er stuk of 20 dus...
Gewoon je fok nickname. Als je een invitation krijgt, moet je zelf een leuk emailadres kiezenquote:Op maandag 21 juni 2004 21:07 schreef Chillmeister het volgende:
met nickname: gewoon je fok nick neerzetten of de nickanme die je voor het @gmail.com adres wilt hebben
Email adres posten./quote:Op maandag 21 juni 2004 21:07 schreef o0-Bianca-0o het volgende:
Ik wil een gmail
Zodra Jump terug is wordt dat geregeld.quote:Op maandag 21 juni 2004 21:07 schreef ursel het volgende:
lees net nog ff alles goed door en zie dat hotmail niet altijd goed overkomt als contact mail, kleine update mijner zijde bij deze dus..
Username: Ursel
Email: jw.v.schie (at) hccnet puntje nl
ok is goed.quote:Op maandag 21 juni 2004 21:08 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Gewoon je fok nickname. Als je een invitation krijgt, moet je zelf een leuk emailadres kiezen
Ik zoek het ff op en voeg je toequote:Op maandag 21 juni 2004 21:10 schreef Chillmeister het volgende:
[..]
ok is goed.
nou ik sta net op het einde van topic nummer 22 met een gmail request, dus hoef het niet nog een keer neer te zetten
wat is je msn...quote:Op maandag 21 juni 2004 21:10 schreef Chillmeister het volgende:
[..]
ok is goed.
nou ik sta net op het einde van topic nummer 22 met een gmail request, dus hoef het niet nog een keer neer te zetten
Er staan vooral email-adres wijzigingsverzoeken klaar.quote:Op maandag 21 juni 2004 21:11 schreef Jump het volgende:
* Slarioux is terug een gaat eerst even deel 22 verder lezen
ik heb ook nog geen invites gehad hoor!! Zullen wel zuinig aan doen bij de nieuwe gmailers!quote:Op maandag 21 juni 2004 21:09 schreef mien-moeke het volgende:
Hmmzz... al 4 dagen een gmail addy maar nog geen invites... wil jullie helpen de lijst op te schonen!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |