Sommige wat zal ik zeggen, wat zielig, maar opzich wel goed
quote:Ja na de laatste track zit idd. een minuut of 2/3 pauze en dan komt dus die hidden track ( ongeveer 3 minuten).
Op dinsdag 30 september 2003 23:38 schreef Frenkman het volgende:Enne Timo wat bedoel je met wallpaper en al die extra's??? Best wel vaag ik kan niks vinden. En die hidden track zit achter het laatste nummer met een minuut tussenpauzo ofzo. Best wel vaag....
En voor die extra`s moet je gaan naar de site van Life For Rent. Je moet dan eerst de cd van Life For Rent in je cdrom speler doen, en dan klikken op de pop up die te voorschijn komt. FF je gegevens invullen en dan doen die t vanzelf. Alleen het filmpje ( Dido US Diary) doet t (nog) niet
Suc6 en laat ff weten of het is gelukt
Dont leave home &
Sand in My shoes zijn echt goed.
Bonus track is ook zeker leuk alleen moet ik die er nog maar eens uitvissen voor op me pc want steeds 2 minuten wachten is suf
Moet nog ff nadenken of ik deze cd of No Angel beter vind
btw al 127 weken in de chart
Enne als je je naar www.lifeforrent.com gaat en je hebt je cd in je pc dan kan je leuke wallpapers downloaden en meedoen met een prijsvraag. (credits to Timo)
quote:No probs
Op woensdag 1 oktober 2003 17:47 schreef Frenkman het volgende:
Enne als je je naar www.lifeforrent.com gaat en je hebt je cd in je pc dan kan je leuke wallpapers downloaden en meedoen met een prijsvraag. (credits to Timo)
quote:
Als ik die cd in de pc stop dan krijg ik de melding dat m'n pc ge-update moet worden.
kvind trouwens deze cd wel wennen. heb em al n paar keer beluisterd maar kzou nog niet weten welke beter is. Tot nu toe No Angel: iets rustiger-------> meer my style
Maar LFR is ook zeer zeker niet slecht
quote:respect
Op vrijdag 3 oktober 2003 21:35 schreef Dr_Crouton het volgende:
Life For Rent -> hebbes.
quote:Geweldig album
Op vrijdag 3 oktober 2003 21:35 schreef Dr_Crouton het volgende:
Life For Rent -> hebbes.
quote:mwoh, is overal te downen hoor
Op vrijdag 3 oktober 2003 21:38 schreef Timo20 het volgende:[..]
respect
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2003 21:41 schreef mcintosh het volgende:[..]
mwoh, is overal te downen hoor
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2003 22:11 schreef Dr_Crouton het volgende:
Van dit soort artiesten koop ik liever de cd ervan. De muziek is wat "houdbaarder" om het nog eens op te zetten.
quote:Heb hem nu btw ook orgineel gekocht
Op maandag 15 september 2003 20:01 schreef furanku het volgende:
Ik had het album van dido al een hele tijd, minstens al een half jaar voordat hier pas het album breed werd uitgestald. Had hem dan weliswaar illegaal gedownload, maar vond het direct een topplaat. Heb hem nu btw ook orgineel gekocht want dat doe ik nog wel eens met superalbums..White Flag is zeker een mooi nummer en heb verder nog niks anders gehoord van haar album, maar daar ga ik zometeen ff achteraan..
--edit-- ben hem momenteel aan het downloaden
Dido rocks
Dat heb je echt niet gedaan
quote:Ik ben niet echt een fan, maar ik moet wel 1 ding toe geven en dat is dat ze een fantastisch mooie stem heeft en haar liedjes klinken altijd lekker in de oren.
Op donderdag 16 augustus 2001 01:56 schreef febster het volgende:
Ik heb op dit moment Dido met Hunter opstaan en ik moet zeggen dat ik elk nummer van haar errrug kan waarderen. Af en toe een beetje depri maar niet te! Zeer mooie muziek... (inclusief teksten...)
Zijn er nog meer Dido fan's hier??
* febster neuriet: I want to be a hunter again....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |