abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 16 september 2003 @ 01:51:00 #51
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_13199089
quote:
Op dinsdag 16 september 2003 00:39 schreef Alaric het volgende:
Nou, mijn andere Dido topic is nu gesloten, dus...

Hier de index van de nieuwe CD van Dido - Life For Rent

1. White flag
2. Stoned
3. Life for rent
4. Mary's in India
5. See you when you're 40
6. Don't leave home
7. Who makes you feel
8. Sand in my shoes
9. Do you have a little time

* Alaric is nu toch ook wel beetje fan van Dido aan het worden!

heb je me mailtje ontvangen?? zo ja, mail me ff terug aub
  dinsdag 16 september 2003 @ 01:58:12 #52
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_13199150
[reclamemaakmodus] bekijk hier de nieuwe video van Dido en help haar om op te 1e plaats van meeste bekeken video`s te komen!! Ze is het meer dan waar [/reclamemaakmodus]

Dido

pi_13199225
White Flag is goed, heel goed...
pi_13199363
Ik vond de eerste cd goed, maar 'Life for rent' doet me echt helemaal niets. Echt geen enkel nummer.

Ze zal wel een richting op gegaan zijn, die niet aansluit bij mijn muzieksmaak...

pi_13199370
Lamon, luister nog een keer naar White Flag, dat nummer is gewoon heel mooi...
pi_13199401
quote:
Op dinsdag 16 september 2003 02:30 schreef ilona-scuderia het volgende:
Lamon, luister nog een keer naar White Flag, dat nummer is gewoon heel mooi...
Laat ik het dan wat nuanceren.
Ik vind de tekst van 'White flag' wel mooi, net als de teksten van 'Sand in my shoes' en 'Life for rent'.

Maar ik kan pas echt van goede lyrics genieten als de muziek erachter me emotioneel iets doet. En dit is gewoon niet mijn muziek.
Wat op zich typisch is, want 'No Angels' sloot wel prima aan bij mijn muziek smaak.

dinsdag 16 september 2003 @ 15:00:09 #57
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_13208830
Check this: www.lifeforrent.com met daarop een countdown tot de release van het nieuwe album wel geinig
  dinsdag 16 september 2003 @ 20:18:27 #58
5324 SHARKYKING
 More than you think you are
pi_13218181
de laatste setlist die gegeven is van 9 nummers is de tracklist van de cd die online te vinden is, er ontbreken dus nog 2 nummers want de officiele website spreekt van 11 nummers zoals ik al eerder gemeld heb in dit topic.

hele lekkere cd en ga hem zeker kopen

-=( Take the way home that leads back to Sullivan Street)=-
  woensdag 17 september 2003 @ 02:10:13 #59
44815 Duran
Stupidly Charming
pi_13227325
Heb de CD 'No Angel' van haar ook ongeveer 2 jaar geleden gekocht, op gevoel weliswaar...Maar ik draai m nu nog, en hij blijft goed, het nr White flag belooft idd veel over haar nieuwe album...Ga het ook zeker halen!!!
En een mooie vrouw met een prachtige stem!

DIDO!!!

So it was written, So it shall be done
pi_13227377
quote:
Op dinsdag 16 september 2003 02:43 schreef Lamon het volgende:

[..]

Laat ik het dan wat nuanceren.
Ik vind de tekst van 'White flag' wel mooi, net als de teksten van 'Sand in my shoes' en 'Life for rent'.

Maar ik kan pas echt van goede lyrics genieten als de muziek erachter me emotioneel iets doet. En dit is gewoon niet mijn muziek.
Wat op zich typisch is, want 'No Angels' sloot wel prima aan bij mijn muziek smaak.

Duidelijk, dat heb ik met de teksten (en muziek) van K's Choice en Acda en de Munnik...
  woensdag 17 september 2003 @ 14:43:07 #61
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_13236006
Kheb em nu ook ( 9 van de 11 nummers althans) en moet zeggen: hij klinkt erg goed . ga ik zeker kopen( maar dat was ik toch al van plan)
Dido
pi_13253197
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2001 13:06 schreef Capetown het volgende:
Ze zou never zo beroemd zijn geworden als Eminem haar stem niet had gebruikt.

Wat nou alles is relatief.

En gelukkig was ze bij sommige mensen al bekend voordat ze iets met Eminem gemaakt had. Haar nummers met Faithless (nou ja.. ze was gewoon lid van de band) zijn nog steeds echt fantastisch. Zal als ik zin heb nog wel eens de titels opschrijven. Maar het zijn er zeker wel meer dan 3 of 4. Een van de Faithless-nummers staat zelfs op haar album in een iets andere versie.
pi_13253706
quote:
Op donderdag 18 september 2003 00:47 schreef engessa het volgende:

[..]

En gelukkig was ze bij sommige mensen al bekend voordat ze iets met Eminem gemaakt had. Haar nummers met Faithless (nou ja.. ze was gewoon lid van de band) zijn nog steeds echt fantastisch. Zal als ik zin heb nog wel eens de titels opschrijven. Maar het zijn er zeker wel meer dan 3 of 4. Een van de Faithless-nummers staat zelfs op haar album in een iets andere versie.

* Scorpionsworld grist z'n Faithless-albums ff uit de tas en noteert titels

Van het album
Outrospective:
- Crazy English Summer
- Evergreen
- Liontamer
- One step to far

Reference:
- Flowerstand man
- Salva Mea

Sunday 8PM:
- Postcards

*note: Dit zijn de nummers die ik tot nog toe heb gevonden die Dido heeft ingezongen op Albums van Faithless. Hierbij mis ik enkele tracks van "Sunday 8Pm" en moet ik "Saturday 3AM" nog overnemen van origineel naar MP3 cd, heb nu ook alleen de MP3 bij.

* Scorpionsworld vindt overigens dat zowel Faithless & Dido ruleren

To err is human, but to really foul things up requires a computer.
pi_13307119
Had het niet verwacht, maar Dido maakt idd een hele goede 'come-back' met misschien wel haar beste nummer tot nu toe : "White flags".

In dit lekker rustige nummer laat ze weer horen hoe mooi ze kan zingen. Eminem heeft destijds de kwaliteiten van Dido heel goed gezien...

Dido : .

zaterdag 20 september 2003 @ 03:34:41 #65
44815 Duran
Stupidly Charming
pi_13307397
quote:
Op donderdag 18 september 2003 00:47 schreef engessa het volgende:

[..]

Idd ze was al veel eerder bekend voordat ze met Eminem dat liedje maakte...
Nrs van Faithless met Dido : Postcards, One step too far
En op de nieuwe CD van Carlos Santana (Shaman) staat ze ook met het nr Feels like fire...Zwaar relaxed nr...Nieuwe album van Santana valt voor de rest wel mee...

[Dit bericht is gewijzigd door Duran op 20-09-2003 03:41]

pi_13328890
Heb van de week toch maar even snel die eerst uit de aanbiedingbak meegenomen. Het was in ieder geval de moeite waard, wat een prachtige plaat.

Binnenkort die 2e ook maar halen.

maandag 22 september 2003 @ 22:14:03 #67
5324 SHARKYKING
 More than you think you are
pi_13371234
quote:
Op donderdag 18 september 2003 01:20 schreef Scorpionsworld het volgende:

[..]

* Scorpionsworld grist z'n Faithless-albums ff uit de tas en noteert titels

Van het album
Outrospective:
- Crazy English Summer
- Evergreen
- Liontamer
- One step to far

Reference:
- Flowerstand man
- Salva Mea

Sunday 8PM:
- Postcards

*note: Dit zijn de nummers die ik tot nog toe heb gevonden die Dido heeft ingezongen op Albums van Faithless. Hierbij mis ik enkele tracks van "Sunday 8Pm" en moet ik "Saturday 3AM" nog overnemen van origineel naar MP3 cd, heb nu ook alleen de MP3 bij.

Crazy englisch Summer wordt NIET gezongen door Dido, de prachtige stem die je daar op hoort is van de Zoey Johnston!

* Scorpionsworld vindt overigens dat zowel Faithless & Dido ruleren

-=( Take the way home that leads back to Sullivan Street)=-
  donderdag 25 september 2003 @ 23:27:54 #68
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_13448219
* subtiel schopje geeft *
quote:
Op dinsdag 16 september 2003 01:58 schreef Timo20 het volgende:
[reclamemaakmodus] bekijk hier de nieuwe video van Dido en help haar om op te 1e plaats van meeste bekeken video`s te komen!! Ze is het meer dan waar [/reclamemaakmodus]

Dido

[reclamemaakmodus]Doe t nou!! bekijk die video. Tis gratis!!! en doe net als mij: ik bekijk White Flag nu al voor de 7e vandaag .
Doe t ook en help Dido naar de 1e plaats van die Launch lijst[/reclamemaakmodus]
  vrijdag 26 september 2003 @ 00:32:59 #69
44815 Duran
Stupidly Charming
pi_13449388
quote:
Op donderdag 25 september 2003 23:27 schreef Timo20 het volgende:
* subtiel schopje geeft *
[..]

[reclamemaakmodus]Doe t nou!! bekijk die video. Tis gratis!!! en doe net als mij: ik bekijk White Flag nu al voor de 7e vandaag .
Doe t ook en help Dido naar de 1e plaats van die Launch lijst[/reclamemaakmodus]

Hai superfan! (met alle respect)
  vrijdag 26 september 2003 @ 00:33:37 #70
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_13449398
dido
  zondag 28 september 2003 @ 08:16:18 #71
33941 TK421
How to clone a clone
pi_13492250
Net de video White Flag gezien van Dido..

Leuk dat David Boreanaz (Angel) een behoorlijke rol in deze video heeft gekregen...

pi_13496264
quote:
Op zondag 28 september 2003 08:16 schreef TK421 het volgende:
Net de video White Flag gezien van Dido..

Leuk dat David Boreanaz (Angel) een behoorlijke rol in deze video heeft gekregen...

Die gast heeft echt een papkop gekregen! Errug zonde, en het feit dat hij mooie met-robijntjes-ingelegde halsbandjes voor zijn poedeltje (zo'n klein, geschoren hondje ja) koopt maakt hem ook wat minder aantrekkelijk.

Maarre,
Life For Rent is best een leuk cdtje, nog niet zo lekker als No Angel maar dat komt waarschijnlijk wel naarmate ik er meer naar luister.
Wel jammer dat er slechts 9 nummers op staan!!

Plaats hier uw quasi-diepe quote, bij voorkeur in een vreemde taal.
  zondag 28 september 2003 @ 22:21:15 #73
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_13508706
quote:
Op vrijdag 26 september 2003 00:32 schreef Duran het volgende:

[..]

Hai superfan! (met alle respect)

Hai alles goed
quote:
Wel jammer dat er slechts 9 nummers op staan!!
Nee er staan 11 tracks op de cd, zie Dido`s Officieele site

Ja flauw hoor: had ik eigenlijk morgen vrij, zodat ik Life For Rent kan gaan halen als de winkels open gaan: is me schema verandert: moet ik nu werken tot half 5 moet ik nog langer wachten

maandag 29 september 2003 @ 21:42:57 #74
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_13531256
* Timo20 is gelukkig!!!

heb vanmiddag Life For Rent gehaald en wat is ie goed!! maar ja, khad ook eerlijk gezegd niet anders verwacht he khad al een paar tracks gehoord maar nog niet allemaal. Me favorieten zijn: White Flag, Life For Rent, Mary`s in India, Who Makes You Feel, This land Is Mine.[/me]

Maar ja eigenlijk zijn ze gewoon allemaal goed he
Er staat ook nog een hidde, 12e track op en een cd-rom extra met Wallpapers, een prijsvraag en Dido`s US Diary: een filmpje van de promotie tour van Dido door Amerika.

Go get it

pi_13561144
Heb em net ook ff gehaald. Best wel leuke cd maar toch heel anders dan No Angel. Ik vond zelf No Angel toch wel iets beter maar misschien moet ik em nog wel ff vaker draaien.

Enne Timo wat bedoel je met wallpaper en al die extra's??? Best wel vaag ik kan niks vinden. En die hidden track zit achter het laatste nummer met een minuut tussenpauzo ofzo. Best wel vaag....

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')