Ik was lekker wat aan het zoeken op Internet naar leuke Ferrari site,s. En toen kwam ik op deze site terecht. Daar was iemand die een 308GTSI gekocht had en deze ging opknappen.
Nou ja dat dacht ik. Lees en huiver.
![]()
Hier is de auto zoals hij deze kocht. Voor mij is dit een geweldige mooie auto. Iets om verliefd op te worden. Net als vele Ferrari freaks met mij denk ik. Dit is pure schoon.
![]()
![]()
![]()
Zoals je hier boven kan zien was hij niet helemaal in top staat. Iets wat zonde is. En dus moest er wat aan gedaan worden. Waar ik het mee eens ben. Dus de eigenaar is gaan sleutelen aan de auto. Maar hoe verder ik kwam in de plaatjes hoe erger het werd.
![]()
Ik bedoel WTF is hij hier aan het doen
![]()
Dit is alles behalve origineel!!!
![]()
ik bedoel WTF is deze vent aan het doen met deze super mooie Ferrari
![]()
![]()
Een VLEUGEL
![]()
![]()
Heeej maar dit is bekend
![]()
![]()
En wat doet hij hier nou? Hij is ORGINEEL leer dat in een Ferrari zit VERVEN in een andere kleur! Ik bedoel. Hoe veel snuif jij per dag
En toen drong het tot me door. Deze man is gewoon een originele 308GTSI aan het ombouwen naar een 308GTO. Hoe kan je het in je kop halen om een originele auto ZO te verkrachten. Voor deze man is maar 1 straf. En dat is een straf die ze in de US wel kennen en hier niet.
De reden dat hij dit doet is omdat hij graag speciaal wil zijn. En hij geen plezier meer had in het rijden in z,n originele 308. Was te gewoon geworden en niet leuk.
Dit is dus iemand die het niet helemaal snapt. Dit is geen liefhebber. Dit is iemand die zo een auto niet verdiend!!!
quote:
This is my Ferrari 308 GTS conversion to 288 GTO look-alike project. I'm not building a GTO replica, just a nice 308 in GTO look. A step by step picture guide of trial and error, converting a 308 to GTO look in sheet metal. I'll write the how to/making of story when the car is finished, only pictures now.
Z,n eigen woorden
http://home.tiscali.nl/308gto/index.htm <--- hier meer te vinden. Meer foto,s.
Oke het is knap hoe hij dit alles doet. Maar om dit op een Ferrari te doen. Koop dan lekker een golf of zo.
Wat vinden jullie hier van? Delen jullie mijn mening hier in of niet?
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group