Gezonde kritiek is niks mis mee.quote:Op maandag 21 juni 2004 18:02 schreef Xrenity het volgende:
idd! Je moet je land gewoon blijven steunen, ook al verlies je zo'n wedstrijdje!
Ja hoezo?quote:Op maandag 21 juni 2004 18:09 schreef schut82 het volgende:
en heb je dit die vriend ook verteld?
Ja jij was diegene die Pelé niet kende en dacht dat Kieft de sterspeler van het WK 74 was.... Waarom zou ik iemand als jou serieus nemen wat betreft kritiek op het voetbalelftal van Nederland?quote:Op maandag 21 juni 2004 18:08 schreef gelsweb het volgende:
blaat
Niet te vergeten dat schoppen om het schoppen lame is.quote:Op maandag 21 juni 2004 18:11 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ja jij was diegene die Pelé niet kende en dacht dat Kieft de sterspeler van het WK 74 was.... Waarom zou ik iemand als jou serieus nemen wat betreft kritiek op het voetbalelftal van Nederland?
tja.. oke.. zulk soort mensen mag je de mond snoeren jaquote:Op maandag 21 juni 2004 17:59 schreef Zwansen het volgende:
Een collega van me dacht dat Kieft de sterspeler was van het WK '74, hij kent Pelé niet, noemde Tsjechië voor dit EK een B-land en nu is ie op Advocaat aan het zeiken en noemt ie het Nederlands Elftal ongemotiveerd en staat er een AA (anti-advocaat) voor zijn msn naam...
Een vriend van me heeft tijdens en na de wedstrijd met geen woord gesproken over de wissel van Robben en vandaag nadat ie alle andere kritiek heeft gezien ook maar zijn msn naam veranderd als Advocaat rot op en ook zo leuk een AA voor zijn naam gezet...
Kansloos vind ik het! Het zijn succes-supporters en ze doen mee aan meeloperij... Maar mocht het 4 juli dan toch gebeuren staan ze vooraan in de polonaise....
Whehehehe...quote:Op maandag 21 juni 2004 18:17 schreef Stefkuh het volgende:
Weet die collega van je trouwens wel dat Floris-Jan Bovenlander al een paar jaar is gestopt?
Als ik tegen hem zeg dat Advocaat een eikel is omdat ie Floris Jan Bovelander niet heeft geselecteerd zou hij het roerend met me eens zijn!quote:Op maandag 21 juni 2004 18:17 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
tja.. oke.. zulk soort mensen mag je de mond snoeren ja
Weet die collega van je trouwens wel dat Floris-Jan Bovenlander al een paar jaar is gestopt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |