duurrt een paar dagen, en is heel afhankelijk... kan best zijn dat het 10 dagen duurt... en hoeveel je er krijgt is ook niet te zeggenquote:Op dinsdag 22 juni 2004 17:28 schreef Tiemie het volgende:
waarom krijg ik geen invites
Hoeveel je d'r krijgt is toch wel te zeggen, of niet? Iedereen krijgt er toch drie? Het kan toch niet zo zijn dat je opeens vijf invites krijgt (of wel?)quote:Op dinsdag 22 juni 2004 17:30 schreef gateway het volgende:
[..]
duurrt een paar dagen, en is heel afhankelijk... kan best zijn dat het 10 dagen duurt... en hoeveel je er krijgt is ook niet te zeggen
oh oke, ik dacht dat je die na 2 dagen kreeg.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 17:30 schreef gateway het volgende:
[..]
duurrt een paar dagen, en is heel afhankelijk... kan best zijn dat het 10 dagen duurt... en hoeveel je er krijgt is ook niet te zeggen
zoveel geld kost dat niet hoor. Ongeveer ¤15 per jaar per domeinnaam.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 17:28 schreef robvdberg het volgende:
Wat denken jullie: gaat google domeinnamen als www.gmail.de kopen? En zo ja, hoeveel geld zouden ze dan moeten betalen (volgens mij veeeeeeeeeeel, of niet soms?)
Wel.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 17:36 schreef robvdberg het volgende:
[..]
Hoeveel je d'r krijgt is toch wel te zeggen, of niet? Iedereen krijgt er toch drie? Het kan toch niet zo zijn dat je opeens vijf invites krijgt (of wel?)![]()
maar de domeinnaam is al van een ander bedrijf. En ze weten dat Google ver kan gaan. Ik denk toch dat Google wel enkele duizenden dollars zal bieden. Ik ken iem. die dat bij een domeinnaam had. Een bedrijf wou deze overnemen, en ze betaalden hem meer dan 1750 dollar!!! Ik denk dat het bedrag dus wel hoog wordt.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 17:39 schreef Jelger het volgende:
[..]
zoveel geld kost dat niet hoor. Ongeveer ¤15 per jaar per domeinnaam.
Je kan niet echt mappen aanmaken wel labels dat is ongeveer hetzelfdequote:Op dinsdag 22 juni 2004 17:29 schreef gateway het volgende:
[..]
als je net een account hebt aangemakt duurt het ff voordat je kan inloggen. De eerste dag kon ik ook nauwelijks inloggen, maar nu wel gewoon./...
dus ff geduld!
nu mijn vraag: kan je in Gmail ook mappen aanmaken??? bv een map voor Fokmail, een map voor mail van je vriendin etc?
Alleen die label-structuur is "plat" en mappen kun je hierarchisch indelen. Bij veel labels wordt het nog een zooitjequote:Op dinsdag 22 juni 2004 17:42 schreef Jelger het volgende:
Je kan niet echt mappen aanmaken wel labels dat is ongeveer hetzelfde
Tis ook pas een beta hèquote:Op dinsdag 22 juni 2004 17:49 schreef devzero het volgende:
[..]
Alleen die label-structuur is "plat" en mappen kun je hierarchisch indelen. Bij veel labels wordt het nog een zooitje
wat wel mooi is, is dat je meerdere labels aan 1 mailtje kunt plakken
dank uquote:Op dinsdag 22 juni 2004 17:55 schreef Jump het volgende:
beiden toegevoegd/aangepast
Ja jij weet het leuk te brengen. Eerst hier 3 posts plaatsen en dan aanmelden. Word nog steeds niet geaccepteerd i presume...quote:Op dinsdag 22 juni 2004 17:58 schreef robvdberg het volgende:
Ik wil me ook aanmelden
EMAIL: rob at quarin dot net (rob@quarin.net)
en USER: robvdberg (echt waar)
ik twijfel toch nog over je usernamequote:Op dinsdag 22 juni 2004 17:58 schreef robvdberg het volgende:
Ik wil me ook aanmelden
EMAIL: rob at quarin dot net (-knip-)
en USER: robvdberg (echt waar)
Sorry (ik meen het )quote:Op dinsdag 22 juni 2004 18:03 schreef Jump het volgende:
[..]
ik twijfel toch nog over je usernameen ook over je postaantal
noot voor men eigen: hierboven alles toegeveogd/gewijzijgd/...
Kijk als iedereen het nou zo opvatquote:Op dinsdag 22 juni 2004 18:05 schreef robvdberg het volgende:
[..]
Sorry (ik meen het )![]()
Regels niet goed doorgelezen. Spijt me
Ik had de eerste week niks, en toen opeens 6. Dus ja, het is mogelijkquote:Op dinsdag 22 juni 2004 18:04 schreef robvdberg het volgende:
ff tussendoor: is er al iem. met meer dan 5 invites geweest?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |