ja man... komen ook steeds meer bij.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:27 schreef DjDev het volgende:
wat gaan deze topics snel!!
Check ook je spamfilter, kàn schelen. Of mail mij effe op quietguy@ je weet wel gmailquote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:24 schreef DaDude1987 het volgende:
ik heb nog niks ontvangenzal zo wel komen (hoop ik toch)
thnx...heb je op mn providers email ge-add?quote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:29 schreef Jump het volgende:
Lijst geupdate.
wijzigingen zijn ook doorgevoerd
Yep, is het makkelijkst.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:33 schreef Youssef het volgende:
Bedankt Fok en "Man_made_god"Wat ging dat snel zeg, net toen ik op delete knop wilde drukken zag ik dat er een invite tussen mijn troep lag. Ik moet het nog even begrijpen, maar zodra ik het door heb geef ik de invites door. Ik neem aan dat ik hier moet gaan vragen wie de eerst volgende gegadigden zijn zodra ik die invites binnen heb?
is aangepastquote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:34 schreef naaktslak het volgende:
[..]
thnx...heb je op mn providers email ge-add?
Dat hoort eigenlijk in [Gmail-reeks] Bedank hier Slarioux, Jump en QuietGuy! of Bedank hier QuietGuy...quote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:40 schreef DaDude1987 het volgende:
Bedankt Bedankt Bedankt Bedankt !!!
Dank je, maar ik heb geen invite gehad, zou dit door hotmail komen? Anders graag naar Gmail at kluit.com...quote:Op dinsdag 22 juni 2004 12:40 schreef Jump het volgende:
[..]
zal je terug bovenaan de lijst plaatsen
done
Watching Mailboxquote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:48 schreef p-etr-a het volgende:
ok, ze zijn verzonden...
Theebag klopte dan Xentor [at] telenet . be?
Ja het klopte , heel erg bedankt. Wanneer ik dat ik invites krijg zal ik ze ook verdelen onder de mensen van Fok.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:48 schreef p-etr-a het volgende:
ok, ze zijn verzonden...
Theebag klopte dan Xentor [at] telenet . be?
Taliban betekent student.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:35 schreef Man_Made_God het volgende:
[..]
Yep, is het makkelijkst.
En geen dank! Geniet ervan
fijn emailadres trouwens met je taliban![]()
ze staan zoals ik heb begrepen in je uitbox, dus je kan er ook een forwarden aan iemand andersquote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:50 schreef p-etr-a het volgende:
oh ik heb een dubbele invite verstuurd, maar hoe kan ik een invite cancellen?
het is voor het eerst dat ik invites had namelijk... vandaar dat ik nu een beetje verward ben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |