Esnaider is al geïnvite.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 12:17 schreef de_sjaak het volgende:
ik heb esnaider een inivte gestuurd...
damn lees eerst het topic door man..quote:Op dinsdag 22 juni 2004 12:17 schreef de_sjaak het volgende:
ik heb esnaider een inivte gestuurd...
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 12:01 schreef Sappa het volgende:
* Sappa invite nu wizzarddragon, esnaider, surgeon en emingee
Vooral doen, ik heb het ook gedaan en hoe meer mensen er om vragen des te groter de kans dat het gebeurtquote:Op dinsdag 22 juni 2004 12:11 schreef QuietGuy het volgende:
deze vraag?
Er zijn geen maillist-functies in, stel 't voor als feature bij gmail zou ik zeggen
quote:Please note that you can't currently select multiple contacts from the Contacts list while addressing a message
Geen invite daarquote:Op dinsdag 22 juni 2004 12:24 schreef Jump het volgende:
lijst geupdate
Desiderius: s1283219 (apenstaart) student.rug.nl
Post dan je username en e-mailadres.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 12:29 schreef Quacker het volgende:
* U.F.O wil ook wel een accountje
username is Quackerquote:Op dinsdag 22 juni 2004 12:30 schreef U.F.O het volgende:
[..]
Post dan je username en e-mailadres.
Tuurlijkquote:Op dinsdag 22 juni 2004 12:31 schreef Jump het volgende:
[..]
username is Quacker
Ik had op de vorige pagina, na Neo567, voor ElvisLives ook aangevraagdquote:Op dinsdag 22 juni 2004 12:24 schreef Jump het volgende:
lijst geupdate
Desiderius: s1283219 (apenstaart) student.rug.nl
toegevoegd, zal er even overgekeken hebben.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 12:33 schreef Ruudboy het volgende:
[..]
Ik had op de vorige pagina, na Neo567, voor ElvisLives ook aangevraagd
Ik sta er nog nie tussen.
username : Ruudboy
mail: r-mail-
Alvast bedankt!
Heb ik al maar Gmail 0wned tha spotquote:Op dinsdag 22 juni 2004 12:35 schreef duhuh het volgende:
Heb me gewoon aangemeld bij spymac,die bieden ook 1 gig accountjes.
http://www.spymac.com/index.php
of het moet een soort bcc zijnquote:- Automatic forwarding of your email to another account
Waar ligt het verschil?quote:Op dinsdag 22 juni 2004 12:35 schreef Quacker het volgende:
[..]
Heb ik al maar Gmail 0wned tha spot
zal je terug bovenaan de lijst plaatsenquote:Op dinsdag 22 juni 2004 12:38 schreef Libris het volgende:
Nou, ik was dus te laat met registreren (gewoonlijk alleen internet op mijn werk, en maandag ziek geweest...), degene die me een invite had opgestuurd had hem weer ingetrokken. Kan ik misschien een invite krijgen?
Dat Google een innovatief nieuw product heeft neergezet met allerlei verbeteringen en handigheden. Emails zijn niet langer simpele losse berichten, maar opvolgende conversaties e.d.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 12:38 schreef duhuh het volgende:
[..]
Waar ligt het verschil?
en het is trouwens slowchat die in een ander topic moet.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 12:38 schreef duhuh het volgende:
[..]
Waar ligt het verschil?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |