Die wordt al verzonden door FormerlyKnownAs, geloof ik.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:49 schreef mschol het volgende:
invite richting piertje 2
ff verder in msnnaam is onveranderbaar danquote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:47 schreef RobinhoX het volgende:
fuckzooi heb me bevestigingsmailtje al verwijderd![]()
geen idee, maar heb geen bevestiging gekregen.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:49 schreef U.F.O het volgende:
[..]
Die wordt al verzonden door FormerlyKnownAs, geloof ik.
je versturude invites staan in je sent mail en kan je eenvoudig naar iemand anders doorsturen. ga sn3n niet terugplaatsen of er geen nog invite nara hem versturud worden.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:56 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Had een uitnodiging verstuurd naar Sven ???
Klopt zn email niet!!! lullo!
Jij dus geen uitnodiging, en ik een invite verpest
wacht anders nog eventjesquote:Op dinsdag 22 juni 2004 12:00 schreef deedeetee het volgende:
@ jump
Grasmaaier heeft z'n invite niet gebruiktMoet ik nog ff wachten of wil je de link om 'm voor iemand anders te gebruiken ? Dan forward ik 'm ff naar jou.
Ik heb zelf nog geen invites en van m'n mailmaatje heb ik nog nix gehoord ik vrees ze ze er ff uitligt en niet online kan.( Trekt zich nu vast de haren uit 't hoofd van ergernis is aan de pc verslaafd)
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 12:02 schreef Jump het volgende:
sappa: defpaul al geinvite
niet meer dus..quote:Op dinsdag 22 juni 2004 12:01 schreef Sappa het volgende:
* Sappa invite nu wizzarddragon, esnaider, surgeon en emingee
deze vraag?quote:Op dinsdag 22 juni 2004 12:04 schreef Vince22 het volgende:
QuietGuy of Jump... kan 1 van jullie mijn vraag ff beantwoorden uit deel 23?
thanks.
Lol.. dan heeft ie er nu 2quote:Op dinsdag 22 juni 2004 12:17 schreef de_sjaak het volgende:
ik heb esnaider een inivte gestuurd...
Niet de aanvraag iigquote:Op dinsdag 22 juni 2004 12:11 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
laat wąt maar?
die heeft er als het goed is al 1quote:Op dinsdag 22 juni 2004 12:17 schreef de_sjaak het volgende:
ik heb esnaider een inivte gestuurd...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |