De sukkelaar woont in Amerika en zit nog steeds te wachtenquote:Op dinsdag 22 juni 2004 19:32 schreef I_are_Rudeboy het volgende:
[..]
Ja daaaaag! Weet je hoevel verzendkosten me dat gaat kosten
Nee... mijn eeuwige liefde is véél meer waard... duidelijk
je kan het altijd proberen..quote:Op dinsdag 22 juni 2004 18:55 schreef bartos het volgende:
ik weet dat ik weinig heb gepost maar zou het toch erg lief van iedreen vinden als ik er ook bij magwant ik heb met hier toch niet spesiaal voor aangemeld. Ben er nog neit 1 week of zo.
Bartos
w.joosten@planet.nl of ik_kan_niks_bedenken@hotmail.com
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 19:39 schreef deedeetee het volgende:
[..]
De sukkelaar woont in Amerika en zit nog steeds te wachten![]()
Ik was de gemenerik niet hoor die 't beloofde .......![]()
( maar ik heb er wel een invite aan te danken en jullie hier op fok een heleboel invites)
![]()
Ik heb er al 6 gehadquote:Op dinsdag 22 juni 2004 18:04 schreef robvdberg het volgende:
ff tussendoor: is er al iem. met meer dan 5 invites geweest?
Ik heb 't op de todo van jump gezet. Z'n tool geeft me niet de mogelijkheid emailadressen te wijzigenquote:Op dinsdag 22 juni 2004 18:25 schreef Karina het volgende:
Ik had er overheen gelezen dat hotmail soms de Gmail niet doorgeeft, daarom ook nog even een ander emailadres
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 18:34 schreef indahnesia.com het volgende:
gadverdamme, er hangen hier vuile stinkende profiteurs rond die ook een accountje willen. Als ik invites heb zorg ik er wel voor dat ik om die mensen heen ga inviten, want ik heb geen zin om profiteurs aan een accountje te helpen.
Ik ben onschuldig, nou ja ik heb alleen van de misdaad geprofiteerdquote:Op dinsdag 22 juni 2004 19:53 schreef I_are_Rudeboy het volgende:
wat ben jij gemeeeeeeen
En nu zit die arme jongen op zijn kaas te wachten.... Dat is toch gemeennnnnquote:Op dinsdag 22 juni 2004 20:10 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Ik ben onschuldig, nou ja ik heb alleen van de misdaad geprofiteerd
( LOL )
Ik heb mijn 1e x ook 6 invites gehadquote:Op dinsdag 22 juni 2004 19:58 schreef QuietGuy het volgende:
Ik heb er al 6 gehad
Kaartjes zijn leuk en een passende beloning. Als ik weer invites krijg probeer ik er met een een kaartje uit bv zuid-amerika te krijgenquote:Op dinsdag 22 juni 2004 20:15 schreef I_are_Rudeboy het volgende:
Kijk, ik ga morgen gewoon een kaartje kopen voor die ene uit Australië en stuur het kaartje op als dank. Zo'n moeite is het niet toch?
gelieven dan te f5'en op http://fok.internix.be/lijst.php en niet op het figuurtjequote:Op dinsdag 22 juni 2004 20:20 schreef Whizzkith het volgende:
Nou.. het gaat weer lekker snel
Ik sta al 3 uur op #18 ofzo.. en nu zelfs op #19..
(* Jump drukt al uur lang om de 5 minuten op F5![]()
)
er zijn nog zo perioden geweest zE.? en ze zullen nog tijdje beta zijn volgens mijquote:Op dinsdag 22 juni 2004 20:21 schreef devzero het volgende:
misschien deelt gmail geen invites meer uit omdat ze binnenkort opengaan voor het publiek
Maar ik was 't echt niet geloof me nou 't was iemand anders en die heeft die knul gewaarschuwd dat 't kaasje waarschijnlijk NIET door de douane zou komen omdat 't rauwe melk bevat!quote:Op dinsdag 22 juni 2004 20:15 schreef I_are_Rudeboy het volgende:
En nu zit die arme jongen op zijn kaas te wachten.... Dat is toch gemeennnnn
Kijk, ik ga morgen gewoon een kaartje kopen voor die ene uit Australië en stuur het kaartje op als dank. Zo'n moeite is het niet toch?
Dussss... morgen ga jij lekker naar de AH, koopt een mooi kaasje en stuurt het lekker op
die had ik al gevonden jaquote:Op dinsdag 22 juni 2004 20:22 schreef Jump het volgende:
[..]
gelieven dan te f5'en op http://fok.internix.be/lijst.php en niet op het figuurtje(lisjt gaat rapper)
aangepastquote:Op dinsdag 22 juni 2004 20:27 schreef __Saviour__ het volgende:
Robinski heeft een invite ontvangen en mag dus van de lijst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |