ontvangen, tnx!quote:Op maandag 21 juni 2004 20:28 schreef Byte_Me het volgende:
ik heb invites gestuurd naar:
Rahl
I_are_Rudeboy
Boyv

Is het een ingebouwde zoals in netscape ? En weet je hoe het proggie heet ?quote:Op maandag 21 juni 2004 20:25 schreef it_was_me het volgende:
[..]
[ domme modus aan]
Ik voel me nu ff heel erg dom! Die heb ik ja maar ik weet niet hoe ik die uit zet
[ domme modus uit ]

quote:Op maandag 21 juni 2004 20:28 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Norton

opgelost zit op een andere comp. Ik kan er nu wel op. Wie kan ik gaan inviten?quote:Op maandag 21 juni 2004 20:33 schreef Undergod het volgende:
[..]

Ik gokquote:Op maandag 21 juni 2004 20:36 schreef it_was_me het volgende:
[..]
opgelost zit op een andere comp. Ik kan er nu wel op. Wie kan ik gaan inviten?

zaagmans?quote:Op maandag 21 juni 2004 20:38 schreef Zpottr het volgende:
[..]
Ik gok
# scroob
# jinxedworld
# Netsplitter
# Flup2004
# Soc
?

Zie OP, Spymac is geen Gmailquote:Op maandag 21 juni 2004 20:39 schreef HenriPaul het volgende:
1 GB mail box zonder wachten?
Op www.spymac.com kun je meteen aan de slag volgens mij....

ik heb op mijn hotmail net nog zo'n invite gekregen dus...quote:Op maandag 21 juni 2004 20:37 schreef petre86 het volgende:
* Undergod heeft ook wel zin in Gmail
nick: petre86
e-mail: s261230[apestaart]student.windesheim.nl ( aangezien hotmail adressen niet werken??? als hotmail wel werkt: petre86[apestaart]hotmail.com

maar gmail is veel stoerder als spymacquote:Op maandag 21 juni 2004 20:39 schreef HenriPaul het volgende:
1 GB mail box zonder wachten?
Op www.spymac.com kun je meteen aan de slag volgens mij....

Bovenstaande personen hebben een invite! veel plezier ermeequote:Op maandag 21 juni 2004 20:38 schreef Zpottr het volgende:
[..]
Ik gok
# scroob
# jinxedworld
# Netsplitter
# Flup2004
# Soc

thxquote:Op maandag 21 juni 2004 20:45 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Bovenstaande personen hebben een invite! veel plezier ermee

Thanks. En ja, die gebruik ik (wat een stomme vraagquote:Op maandag 21 juni 2004 20:45 schreef Zaagmans het volgende:
Btw leuke avatar... gebruik je ook thunderbird (misschien stomme vraag)... ?

Volgens mij kunnen vooral de nieuwere (die van vandaag) niet inloggen, ik kom er zonder probs in.quote:Op maandag 21 juni 2004 20:44 schreef BaggerUser het volgende:
ja wil iemand even melden zo gauw die kan inloggen ?

Hoeveel invites heb jij wel niet weg te gevenquote:Op maandag 21 juni 2004 20:50 schreef __Saviour__ het volgende:
Innuedo heeft een invite ontvangen

Dan lees je de openingspost.quote:Op maandag 21 juni 2004 20:49 schreef DjDev het volgende:
ik wil me ook aanmelden....

OK, cool.quote:Op maandag 21 juni 2004 20:47 schreef Slarioux het volgende:
Lijst is geupdate, inviten is veilig. Ga nu mensen toevoegen.

Vraag heeft zeker betrekking tot Gmail.quote:Op maandag 21 juni 2004 20:47 schreef Zpottr het volgende:
[..]
Thanks. En ja, die gebruik ik (wat een stomme vraag). Als je iets wilt vragen mag je even mailen, want da's wel heel off-topic hier in dit webmailkwijltopic

véél - dat was de 30e geloof ikquote:Op maandag 21 juni 2004 20:50 schreef dutchcamel het volgende:
[..]
Hoeveel invites heb jij wel niet weg te geven![]()

MIJ!!quote:Op maandag 21 juni 2004 20:53 schreef honesty het volgende:
ik heb mijn invite gehad, tnx, wie moet ik nu gaan inviten?

Uit de OP:quote:Op maandag 21 juni 2004 20:51 schreef Zaagmans het volgende:
Kan je die ook op thunderbird gebruiken?
HTH.quote:Kan ik GMail via POP3 laten verlopen
Ja, het is mogelijk. Daarvoor moet je wel een extra programmatje installeren dat terug te vinden is op http://jaybe.org/info.htm
Op de betreffende site zijn ook screenshots terug te vinden van hoe je je mailcli? moet instellen.

quote:Op maandag 21 juni 2004 20:52 schreef __Saviour__ het volgende:
Qwea mag ook van de lijst

Als jij nu niet heel snel de OPENINGSPOST gaat lezen flikker ik je van de lijst af.quote:Op maandag 21 juni 2004 20:53 schreef DjDev het volgende:
[..]
MIJ!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |