Nee, geen Hotmail. En als het door een spamfilter komt lijkt me sterk van vrienden van me met hetzelfde achter de @ hebben wel een invite gekregen. Naja nog even wachten danquote:Op maandag 21 juni 2004 17:29 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Hotmail-account? Spamfilter?
Die invite kwam van mij ik zoek ff 't adres op kunnen we controleren of 't goed was anders stuur ik 'm op nieuwquote:Op maandag 21 juni 2004 17:16 schreef remcohn het volgende:
ik kan mezelf niet meer terug vinden in de lijst en heb nog geen invite gekregen. ik stond vanochtend (zo rond 11 uur) nog op plaats 27
ik hoop dat iemand me terug kan vinden
remco
Bedankt nog voor mijn invite ! greetzzz eelko !!!!quote:Op maandag 21 juni 2004 17:35 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Die invite kwam van mij ik zoek ff 't adres op kunnen we controleren of 't goed was anders stuur ik 'm op nieuw
Het adres waar ik de invite naar stuurde was :
remco@hosman.xs4all.nl
heb mailtje nu, ergens wat vertraging op gelopen denk ikquote:Op maandag 21 juni 2004 17:35 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Die invite kwam van mij ik zoek ff 't adres op kunnen we controleren of 't goed was anders stuur ik 'm op nieuw
Het adres waar ik de invite naar stuurde was :
remco@hosman.xs4all.nl
Graag gedaanquote:Op maandag 21 juni 2004 17:48 schreef Xante het volgende:
Gudvie, ik zat niet op mijn eigen computer en dus ook niet op mijn eigen account. Nu wel dus, dankjewel __Saviour__.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |