Spam krijg je hopelijk niet, anders is google's filter lek.quote:Op maandag 21 juni 2004 16:46 schreef Tedkees het volgende:
Heheh, ik bedenk me net... Die content based ads gaan leuk worden als je spam krijgt.. Dan krijg je dus ads die slaan op je spam berichtExtra reclame!
Maar je hebt ze al een tijdje van de lijst gehaald zie ikquote:Op maandag 21 juni 2004 16:48 schreef Toet het volgende:
Sorry voor de late reactie Jump, maar die 4 invites had ik inderdaad al verstuurd.
toegevoegd.quote:Op maandag 21 juni 2004 16:48 schreef Nicket het volgende:
Ik wil me eigen ook graag aanmelden:
Nickname : Nicket
Mail: -knip-
eventjes bijzetten voor browser ofzo te updatenquote:Fouten bij het aanmelden of registreren
Het is mogelijk dat het inloggen bij GMail niet vlekkeloos verloopt.
Ook na het registreren kan je een foutmelding krijgen (server to busy
enzo...). Panikeer niet, maak geen 30 posts daarover, je account is
aangemaakt en actief. Met inloggen zal je gewoon eventjes moeten
wachten. Sommige kunnen terug inloggen na 30 minuten, andere na een
paar uurtjes.
ik stel voor dat je ze doorstuurt naarquote:Op maandag 21 juni 2004 16:49 schreef Adnan het volgende:
Hehehe jezus vanochtend stond ik op 123 hehe en nu al 3 invites binnen...
Sorry jonges!
Ruud en Jeffrey bedankt jonges maar doneer ze aan een ander als je wilt, ik accept die wel van Thijs(was de eerste)
Top snelheid dit bedankt iedereen!
done.quote:Op maandag 21 juni 2004 16:51 schreef dxl het volgende:
258. dxl
^^^ mag dus weg
Is mijn email adres al veranderd?quote:Op maandag 21 juni 2004 16:56 schreef Jump het volgende:
[..]
done.
Ik heb in de OP ook stukje ivm Hotmail en Yahoo gezet. Ook staat er iets over de foutmeldingen van GMail
heb men post boven je vraag ge-editquote:Op maandag 21 juni 2004 16:59 schreef U.F.O het volgende:
[..]
Is mijn email adres al veranderd?![]()
stuur ze anders door, zal dan zien wie er op de eerste plaats staat enzoquote:Op maandag 21 juni 2004 17:00 schreef _Omicron_ het volgende:
Ok, ik heb 2 keer dubbel verzonden dus ik moet ff afwachten tot ik die weer heb. Ik heb er nog 1, naar wie moet ik die zenden, voor het weer fout gaat ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |