ik doe er wel 100 spijkers bij, een metertje touw en 3 plankenquote:Op donderdag 24 juni 2004 16:19 schreef jercovski het volgende:
ik koop nog liever 300 meter touw, paar planken en wat spijkers voor dat geld!
aaargh!quote:Op donderdag 24 juni 2004 15:27 schreef rockstah het volgende:
ik heb trouwens besloten dat ik de mooiste snes in heel gam heb.
kijk maar, geen krasje of vuiltje te bevinden:
[afbeelding]
hoeveel zou die waard zijn?
de n64 is echt gaar, dat is echt de enige nintendo console die ik echt een grafding vind...quote:Op donderdag 24 juni 2004 16:29 schreef rockstah het volgende:
ik wil een n64
meter is te weinig, ik wil een vlaggemast bouwenquote:Op donderdag 24 juni 2004 16:26 schreef mordradead het volgende:
[..]
ik doe er wel 100 spijkers bij, een metertje touw en 3 planken
nee man. de snes is veel gaarder.quote:Op donderdag 24 juni 2004 16:35 schreef capibar het volgende:
[..]
de n64 is echt gaar, dat is echt de enige nintendo console die ik echt een grafding vind...
nou, 2 goede spellenquote:Op donderdag 24 juni 2004 16:51 schreef jercovski het volgende:
[afbeelding]
![]()
[afbeelding]
![]()
en deze zijn helemaal gruwelijk:
[afbeelding]
![]()
vooral die multiplayer
ge-wel-dig
je moet ook met die kleine gaan he, dan moeten ze eerst ene beetje naar beneden richten, ik ging altijd in facility en dan met proximity mines..... dan moet je die zo plaatsen dat als ze naar je toe lopen het ontploft, dan zit je gebakkenquote:Op donderdag 24 juni 2004 16:57 schreef rockstah het volgende:
met golden eye verloor ik altijd. volges mij is bond daar veel sterker dan die andere characters
oftewel: kuifje en de zonne tempelquote:Op donderdag 24 juni 2004 17:24 schreef rockstah het volgende:
check, ik heb een gameplayfilmpje gemaakt van 'tintin et le temple du soleil' op de snes.
[afbeelding]
dat zal best, aangezien ik professioneel filatelist ben eis ik de 2 andere postzegels alsnogquote:Op donderdag 24 juni 2004 18:11 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Ik heb connecties met de TPG dat ze 2 postzegels ook accepteren![]()
vaag spel was dat....quote:Op donderdag 24 juni 2004 17:24 schreef rockstah het volgende:
check, ik heb een gameplayfilmpje gemaakt van 'tintin et le temple du soleil' op de snes.
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |