Waarschijnlijk zich aan het trekken op camera picsquote:Op woensdag 23 juni 2004 23:01 schreef HomerJ het volgende:
Waar is Cap?
of zijn zoomlens aan het nemenquote:Op woensdag 23 juni 2004 23:40 schreef gieling het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zich aan het trekken op camera pics
ah, je leeft nog. dit is een van die zeldzame dagen waarin je minder dan 30 keer hier gepost heb..quote:Op woensdag 23 juni 2004 23:58 schreef capibar het volgende:
[..]
hier!![]()
tsjechie rocks![]()
ja,ik heb zoo tycoon weer eens geistalledquote:Op donderdag 24 juni 2004 00:06 schreef rockstah het volgende:
[..]
ah, je leeft nog. dit is een van die zeldzame dagen waarin je minder dan 30 keer hier gepst heb..
quote:Op donderdag 24 juni 2004 03:13 schreef rockstah het volgende:
voor linux nerd tain:
[afbeelding]
dat zijn toch echt harde feiten hoor![]()
jammer dat er geen cubegames bijzitten die ik wil...quote:Op donderdag 24 juni 2004 11:04 schreef Tain het volgende:
Jeeej play.com sale is weer begonnen
http://www.play.com/play247.asp?page=salegames
f-zeroquote:Op donderdag 24 juni 2004 14:13 schreef HomerJ het volgende:
Jongens help even, ik zoe nog leuke Snes spellen die je CO-OP of heel cool in multiplayer zitten, kan iemand even raad geven?
cultuur barbaarquote:Op donderdag 24 juni 2004 14:31 schreef jercovski het volgende:
spaar eerst maar voor een XBOX, dan ben je pas cool
ik heb op zo'n frans rommelmarktje bijna een snes gekocht, met supermario all stars voor 15 euro.quote:Op donderdag 24 juni 2004 14:35 schreef gieling het volgende:
[..]
cultuur barbaar
zijn oerdegelijke apparaten . en anders stuur je hem naar katgaar.quote:Op donderdag 24 juni 2004 15:03 schreef capibar het volgende:
[..]
ik heb op zo'n frans rommelmarktje bijna een snes gekocht, met supermario all stars voor 15 euro.
toch maar niet gedaan, want je weet nooit zeker of die dingen het doen...
goed dat je het niet gedaan hebt, klote fransen vertalen echt alles...quote:Op donderdag 24 juni 2004 15:03 schreef capibar het volgende:
[..]
ik heb op zo'n frans rommelmarktje bijna een snes gekocht, met supermario all stars voor 15 euro.
toch maar niet gedaan, want je weet nooit zeker of die dingen het doen...
Jequote:Op woensdag 23 juni 2004 20:02 schreef Tain het volgende:
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |