ik zeg toch ook voor mijn doenquote:Op vrijdag 25 juni 2004 22:53 schreef capibar het volgende:
[..]
dat zag ik vannochtend ja
ik heb je om 12 uur uit je bed moeten sleuren, en daarna ging je brood eten wat uit je mond viel.
voor de rest heb je de hele dag op je kamer gezeten, 1x naar beneden gelopen, en dan een beetje vaag zitten doen en je de hele dag uitrekken en gapen enzo.
en dat allemaal terwijl je ogen halfdicht zaten.
je gaat me toch niet vertellen dat het normaal NOG erger is?quote:Op vrijdag 25 juni 2004 22:59 schreef rockstah het volgende:
[..]
ik zeg toch ook voor mijn doen
look who's talking! jij kent alle homeshopping reclames uit je hoofd!quote:Op vrijdag 25 juni 2004 23:03 schreef capibar het volgende:
[..]
je gaat me toch niet vertellen dat het normaal NOG erger is?![]()
iedereen kent die toch uit hun hoofd?quote:Op vrijdag 25 juni 2004 23:05 schreef rockstah het volgende:
[..]
look who's talking! jij kent alle homeshopping reclames uit je hoofd!
mij heb je nooit horen klagenquote:Op zaterdag 26 juni 2004 00:37 schreef jercovski het volgende:
en dan lope huile als mordra en ik het over school hebben,
quote:Op zaterdag 26 juni 2004 00:37 schreef jercovski het volgende:
nog steeds geen slotje
jongens dit soort bagger is voor MSN toch??
quote:Op zaterdag 26 juni 2004 00:55 schreef rockstah het volgende:
[..]
! look who's talking!
dat bedoel ik met gehuilquote:Op zaterdag 26 juni 2004 00:55 schreef rockstah het volgende:
[..]
! look who's talking!
quote:En nu stoer op fok gaan psten terwijl ik daar niet kan reageren.
Stoer hoor.
Kijken we morgen wel of je dat nog bent.
wie is dat? wat is dat voor board?quote:En dan wis ik dit topic zodat de cop mij niet kunnen maken .
quote:hou je van bier?
Nee, dat mag ik niet drinken van mijn geloof.
Ik prefereer breezer.
wie is dit man! is hij serieus? en wat is dat voor kansloos board?quote:Vuile bierdrinkende Hollander.
Jij hebt een grote bek voor iemand uit Giekerk.
Jelle heet je toch?
Ik stuur mijn vrienden wel op je af christenhond.
En daarna kom ik bij je thuis om je zusje te verkrachten.
het geeft wel het gewenste resultaat en je hoeft niet te kijkenquote:Op zaterdag 26 juni 2004 08:37 schreef mordradead het volgende:
je lult... gefeli daggla "mooie" overwinning toch jammer dat die coach zo'n duitse stempel op het griekse spel druktterugzakken na de goal...... saaaaai
Nee, all night dvd en games met guusiequote:Op zaterdag 26 juni 2004 08:37 schreef mordradead het volgende:
je lult... gefeli daggla "mooie" overwinning toch jammer dat die coach zo'n duitse stempel op het griekse spel druktterugzakken na de goal...... saaaaai
Tis cool hequote:Op zaterdag 26 juni 2004 08:46 schreef mordradead het volgende:
ooit een keer ben ik meer dan 24 uur op geweest om te gamen en te eten..... best gezellig was dat, ik moet wel kijken maar ik heb gewoon een hekel aan duits voetbal...... de fransen bakten er ook niet veel van
dan ben je volgens mij echt zo brak als je gaat slapen...quote:Op zaterdag 26 juni 2004 08:50 schreef gieling het volgende:
[..]
Tis cool he
Laatst had ik het wel vrij erg, voordat we met de klas naar parijs gingen enzo, ik wou graag in de bus slapen, dus ik blijf helenacht op, lukt het verdomme niet om in slaap te komen in die bus![]()
(uiteindelijk 42 uur wakker zijn
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |