Als je een goede koopt welquote:Op vrijdag 25 juni 2004 21:18 schreef Tain het volgende:
[..]
plasma en scherp
hdtvquote:Op vrijdag 25 juni 2004 21:20 schreef gieling het volgende:
[..]
Als je een goede koopt wel
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 21:17 schreef mordradead het volgende:
[..]
geeneens een beamer JVC HV-32P37S
ik weet niet, maar alle plasma's zijn korreliger dan normale tv'squote:Op vrijdag 25 juni 2004 21:20 schreef gieling het volgende:
[..]
Als je een goede koopt wel
jonge, dat ding is geen eens een hdtv..... niet echt iets voor de toekomst dus.....quote:Op vrijdag 25 juni 2004 21:23 schreef rockstah het volgende:
[..]
er is ook een progressive scan mode versie van. maar die is tyfus duur.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 21:25 schreef pkwarts het volgende:
[..]
jonge, dat ding is geen eens een hdtv..... niet echt iets voor de toekomst dus.....
wel leuk ding opzich.quote:* Component PAL Progressive ingang (Y, Cb, Cr) en audio uitgang (L, R)
* Hoge resolutie NTSC weergave (1500i)
* 82 cm (76 cm zichtbaar) wide-aspect (16:9) natural flat beeldbuis
gelukkig ook helemaal niet duurquote:Op vrijdag 25 juni 2004 21:41 schreef rockstah het volgende:
gevonden:
[afbeelding]
gaat weg voor rond de 2000 euro. ik weet het niet precies.
[..]
wel leuk ding opzich.
als je de specs ziet is die prijs wel terecht hoor.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 21:43 schreef Tain het volgende:
[..]
gelukkig ook helemaal niet duur![]()
www.elcheapo.nlquote:Op vrijdag 25 juni 2004 21:48 schreef rockstah het volgende:
[..]
als je de specs ziet is die prijs wel terecht hoor.
daarom wil ik de hv ook. die voor gaat rond de 900 euro weg. tis alleen onmogelijk om een nederlandse prijsvergelijking voor tv's te vinden.
wat een belachelijke prijzen zeg. in engeland zijn ze veel goedkoper.quote:
vlieg hem dan overquote:Op vrijdag 25 juni 2004 21:57 schreef rockstah het volgende:
[..]
wat een belachelijke prijzen zeg. in engeland zijn ze veel goedkoper.
hier is de goedkoopste 1200 ofzo.
tuurlijk. kost ook niksquote:Op vrijdag 25 juni 2004 22:14 schreef Tain het volgende:
[..]
vlieg hem dan over
dan moet je niet zeiken over de prijzen hierquote:Op vrijdag 25 juni 2004 22:18 schreef rockstah het volgende:
[..]
tuurlijk. kost ook niks
en waar is france in godsnaam mee bezig?
btw toch helemaal overgestapt naar IGN game lists zo te zienquote:Op vrijdag 25 juni 2004 22:27 schreef rockstah het volgende:
goed goed ik zoek wel een andere uit.
mjah. ik miste de omschrijvingen een beetje. en ign is ook wel wat overzichtelijker. qua collection en vooral wishlist is IGN beter. hoewel je bij gamespot ze een cijfer geeft door aparte cijfers voor gamplay, GFX, sound, value en tilt te geven. dat is wel makkelijker.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 22:31 schreef Tain het volgende:
[..]
btw toch helemaal overgestapt naar IGN game lists zo te zienEn nederland is nu eenmaal duur met elektronica, je zou het beter in duitsland kunnen halen
toch geen sony he?quote:Op vrijdag 25 juni 2004 22:27 schreef rockstah het volgende:
goed goed ik zoek wel een andere uit.
dat zag ik vannochtend jaquote:Op vrijdag 25 juni 2004 22:51 schreef rockstah het volgende:
[..]
ik ben best blij voor mijn doen vandaag![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |