donequote:Op maandag 21 juni 2004 14:21 schreef Tootoo het volgende:
briefkees
tjarie
Rockfire
GotenSSJ
Hebben mail gehad
ik heb deel 19 ofzo overgeslagen, maar verder heb ik ook niks gemist hoorquote:Op maandag 21 juni 2004 14:18 schreef drelletje het volgende:
hee ik kwam er achter dat ik al van deel 1 tot deel 21 erbij benDas meer dan jump volgens mij
![]()
Maar gmail is dan ook wel heel cool
maar je kan dus niet mensen "aanvinken" aan wie je een email wilt sturen zodat je in één keer 20 namen in je "aan" vakje krijgt...quote:Op maandag 21 juni 2004 14:12 schreef Jump het volgende:
[..]
als je je contact goede namen geeft moet je gewoon de beginletter typen in het invoervak, der komt dat een keuzelijstje bij.
tenzij je wilt spamme
you're welcome. Veel plezier ermeequote:Op maandag 21 juni 2004 13:36 schreef jinxedworld het volgende:
Yes!!! Eindelijk m' n G-mail accountje!! Thx Hans!!Nu nog ff wachten tot ik m' n invites hiero kan weggeven...
Normala kan je nu de eerste 6 doenquote:Op maandag 21 juni 2004 14:26 schreef deedeetee het volgende:
Ben je mijn lijstje vergeten jump
Welke 6 kan ik doen
Dat heb ik nu dus ookquote:Op maandag 21 juni 2004 14:19 schreef ToMm het volgende:
Heb ik eindelijk een invite, kan ik al een kwartier niet inloggen!
Zelfs de homepage van Gmail werkt niet meer...
HO HO HO dit gaat dubbel, zie pagina (of 2) terug!!!! maart 85 en kiwi hebben al gehad!quote:Op maandag 21 juni 2004 14:29 schreef Jump het volgende:
[..]
Normala kan je nu de eerste 6 doen
# Maart85
# KiwiTjuHh
# honesty
# Timmai
# Pistol_Pete
# Presto
was het niet vergeten hoor, zat nog bij buur
quote:Op maandag 21 juni 2004 14:31 schreef Man_Made_God het volgende:
[..]
HO HO HO dit gaat dubbel, zie pagina (of 2) terug!!!! maart 85 en kiwi hebben al gehad!
quote:Op maandag 21 juni 2004 13:54 schreef coach4all het volgende:
Dan stuur ik nu naar GotenSSJ, Maart85 en KiwitjuHh
:-)
door de OP te lezenquote:Op maandag 21 juni 2004 14:34 schreef Tranqualizer het volgende:
hoe kan je nou gmail krijgen????
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |