Ik geloof dat Presto je heel dankbaar isquote:Op maandag 21 juni 2004 13:58 schreef deedeetee het volgende:
Ik denk dat ik er weer zes heb wie zal ik doen ???
ik ga je zometeen een mailtje sturen met 6 namen in. zit momenteel bij men buur op interniet dus niet te veel van zen connectie gebruik makenquote:Op maandag 21 juni 2004 13:58 schreef deedeetee het volgende:
Ik denk dat ik er weer zes heb wie zal ik doen ???
met outlook of outlook express?quote:Op maandag 21 juni 2004 13:34 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ja, er staat een linkje in de OPBij mij is het gelukt.
Outlook express.quote:Op maandag 21 juni 2004 14:05 schreef marc1982 het volgende:
[..]
met outlook of outlook express?
ik ben aan het proberen met outlook express, maar wil niet lukken..
pop3 server reageert telkens niet..
als je je contact goede namen geeft moet je gewoon de beginletter typen in het invoervak, der komt dat een keuzelijstje bij.quote:Op maandag 21 juni 2004 14:11 schreef DaafAzuil het volgende:
tis mij trouwens nog niet gelukt om met Gmail een mail naar bijv al m'n contact personen te sturen, weet iemand of die functie er überhaupt inzit? heb 'm nog niet gevonden...
quote:Op maandag 21 juni 2004 14:13 schreef Bellerophon het volgende:
Klopt het dat gmail een beetje traag is op dit moment?
nergens geen last vanquote:Op maandag 21 juni 2004 14:13 schreef Bellerophon het volgende:
Klopt het dat gmail een beetje traag is op dit moment?
Had ik ook maar hij registreerde alles gewoon netjes.quote:Op maandag 21 juni 2004 14:16 schreef ToMm het volgende:
Kijk nou, je bent 2 dagen niet online en gelijk ligt er een invite in m'n inbox... Dank aan Dubbeldrank!
Kreeg alleen een error nadat ik alles had ingevuld, en kan niet inloggen omdat de server brak is ofzo.
Hoop wel dat ik inderdaad geregistreerd ben...
ja, ik heb zelf een deeltje gemistquote:Op maandag 21 juni 2004 14:18 schreef drelletje het volgende:
hee ik kwam er achter dat ik al van deel 1 tot deel 21 erbij benDas meer dan jump volgens mij
![]()
Maar gmail is dan ook wel heel cool
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |