Die zal wel bestaan denk ik zo.quote:Op maandag 21 juni 2004 13:35 schreef MeneerGiraffe het volgende:
De grote vraag is nu: neem ik Christus@gmail.com of me normale naam
Dan stuur je toch een nieuwe invite naar jezelf en verwijder je "nietje"?quote:Op maandag 21 juni 2004 13:38 schreef nein het volgende:
meh, ik kan ook niet op gmail.google.com inloggen..
ik heb wel een poepige gmail naam vinnik"nietje"
neeeeequote:Op maandag 21 juni 2004 13:40 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Dan stuur je toch een nieuwe invite naar jezelf en verwijder je "nietje"?
Duurt wel een paar dagen denk ik....ik wacht ook al uhm, 1, dag.quote:Op maandag 21 juni 2004 13:41 schreef nein het volgende:
[..]
neeeee
ik vind nietje leuk
potverrrrr
maarja..ik kan niet inloggen, en ik zat eigenlijk te hopen dat ik nu es invites zou krijgen!
poe, al WEL 24 uur! Wat heb je het ook zwaar he!quote:Op maandag 21 juni 2004 13:42 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Duurt wel een paar dagen denk ik....ik wacht ook al uhm, 1, dag.
richardquest@g-unit.com ?quote:Op maandag 21 juni 2004 13:42 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Duurt wel een paar dagen denk ik....ik wacht ook al uhm, 1, dag.
Hahahaha...quote:Gmail is temporarily unavailable. Cross your fingers and try again in a few minutes. We're sorry for the inconvenience.
Ik kijk ernaar uitquote:Op maandag 21 juni 2004 13:54 schreef coach4all het volgende:
Dan stuur ik nu naar GotenSSJ, Maart85 en KiwitjuHh
Thnx in advancequote:Op maandag 21 juni 2004 13:54 schreef coach4all het volgende:
Alvast bedanktquote:Op maandag 21 juni 2004 13:54 schreef coach4all het volgende:
Nee, als je G-B, Maerycke of Ype in je MSN-lijst hebt staan kun je het aan het vragen, zij hebben hetquote:Op maandag 21 juni 2004 13:50 schreef kLowJow het volgende:
[..]
richardquest@g-unit.com ?
Wacht even op Jump.quote:Op maandag 21 juni 2004 13:58 schreef deedeetee het volgende:
Ik denk dat ik er weer zes heb wie zal ik doen ???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |