dat zou wel een goeie zijn, outsourcing naar India voor het handmatig invoeren van Gmail accounts.. hehe..quote:Op maandag 21 juni 2004 13:22 schreef ehanselman het volgende:
Hij lijkt wel of die gasten aldie accountjes handmatig zitten toe te voegen![]()
Eindelijk een verstandig iemand go jump !!!quote:Op maandag 21 juni 2004 13:23 schreef Jump het volgende:
Voor mensen met problemen:
Gewoon op een later tijdstip opnieuw proberen. Als je niet kan aanmelden, je account is aangemaakt en actief. Een uurtje later nog eens proberen
quote:Op maandag 21 juni 2004 13:22 schreef ehanselman het volgende:
Hij lijkt wel of die gasten aldie accountjes handmatig zitten toe te voegen![]()
Nee dat doen ze alleen bij Philips Let's make thinks better !quote:Op maandag 21 juni 2004 13:24 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dat zou wel een goeie zijn, outsourcing naar India voor het handmatig invoeren van Gmail accounts.. hehe..
Ik kan inmiddels inloggen (na 25 min ofzo)quote:Op maandag 21 juni 2004 13:23 schreef ehanselman het volgende:
[..]
En das het belangrijkste kan je tenminste pimpen met je @gmail adres hehehe !!!
Niet iedereen is constant onlinequote:Op maandag 21 juni 2004 13:25 schreef devzero het volgende:
[..][afbeelding]
krijgen de mensen die invites hebben verstuurd nog een bevestiging van gmail, van mijn batch van 6 heb ik alleen hier gelezen dat Mogos hem heeft gehad.
ik zit inmiddels 1,5 uur al van me vrije week te verprutsen maar tis wel leuk !!! zowquote:Op maandag 21 juni 2004 13:26 schreef FunzoneQ het volgende:
[..]
Ik kan inmiddels inloggen (na 25 min ofzo)
Ik heb ook nog niks....quote:Op maandag 21 juni 2004 13:09 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Op maandag 21 juni 2004 12:30 schreef Man_Made_God het volgende:
Ik zie het wel in het lijstje staan, maar kan Jump, QG of slarioux even zeggen wie ik moet inviten (5 stuks}
Mooi werk. Eerst krijg ik een week lang niks, en nu kan ik er opeens 6 inviten (waarvan er vijf naar Fok! gaan dus)
De vijf bovenste uit het lijstje. dus
# briefkees
# Rockfire
# GotenSSJ
# George-Butters
Jaquote:Op maandag 21 juni 2004 13:31 schreef Zaren het volgende:
Server Error
Gmail is temporarily unavailable. Cross your fingers and try again in a few minutes. We're sorry for the inconvenience.
is mijn account nu wel aangemaakt of neit dan ?
quote:Op maandag 21 juni 2004 13:30 schreef popolon het volgende:
Invitations verzonden naar:
superfermi = briefkees en mrhot0
Check je spamfolder
Ja, er staat een linkje in de OPquote:Op maandag 21 juni 2004 13:33 schreef marc1982 het volgende:
jaaaaaaaaaaaaaaa
kan inloggen..![]()
FOK! is great !!
btw kan gmail gelezen worden via outlook (express) ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |