same here..quote:Op maandag 21 juni 2004 13:05 schreef ehanselman het volgende:
gvd nog steeds geen gmail dit is kut steeds weer server errors
nog meer mensen last van
quote:Op maandag 21 juni 2004 13:06 schreef keijz het volgende:
tallman, fillipe, manono hebben een invite
Die ga ik zometeen gevenquote:Op maandag 21 juni 2004 13:07 schreef Man_Made_God het volgende:
Ok, sorry was ik weer. Ruzie met @home.
Maar nog éénmaal 4 namen graag, dan krijgen die een invite van mij!
Heb je mij nu een mailtje gestuurd?quote:Op maandag 21 juni 2004 13:06 schreef keijz het volgende:
tallman, fillipe, manono hebben een invite
Ja, deze melding krijg ik steeds:quote:Op maandag 21 juni 2004 13:05 schreef ehanselman het volgende:
gvd nog steeds geen gmail dit is kut steeds weer server errors
nog meer mensen last van
Op maandag 21 juni 2004 12:30 schreef Man_Made_God het volgende:quote:Op maandag 21 juni 2004 13:07 schreef Man_Made_God het volgende:
Ok, sorry was ik weer. Ruzie met @home.
Maar nog éénmaal 4 namen graag, dan krijgen die een invite van mij!
Via dit topic? gigantisch veel..quote:Op maandag 21 juni 2004 13:03 schreef junkiesietze het volgende:
hoeveel invites worden er per dag eigenlijk verstuurd?
Nog niks ontvangenquote:Op maandag 21 juni 2004 13:02 schreef keijz het volgende:
[..]
ik had al zo'n vermoeden..quote:Op maandag 21 juni 2004 13:09 schreef ehanselman het volgende:
na de registratie als het goed is want na de registratie word je meteen doorgestuurd naar je inbox (bij een vriend van mij gezien) dus als je gewoon naar gmail.com gaat en je probeert gewoon in te loggfen als je dan een server error krijgt dan ben je geregisteerd .
ja, weet ik. maar aangezien MMG niet reageerde en ik deze al verplaatst had. ik ga ze zo meteen terug op het goede lijstje zettenquote:Op maandag 21 juni 2004 13:10 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Man_Made_God had al users toegewezen gekregenWaaronder ik
![]()
quote:Op maandag 21 juni 2004 13:08 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Heb je mij nu een mailtje gestuurd?
Nog niets binnen, maar iig bedankt! Jump & Slarioux e.d ook, goed werk!![]()
donequote:Op maandag 21 juni 2004 13:07 schreef Jump het volgende:
[..]
Die ga ik zometeen geven
# Youssef
# jeroen2497
# elby1988
# Jinxedworld
zijn voor Man_Made_God
aangepastquote:Op maandag 21 juni 2004 13:12 schreef Man_Made_God het volgende:
[..]
done
Via FOK! hierbij een uitnodiging voor een GMAIL-account. Hou in je achterhoofd van wie je het gekregen hebt, en probeer zoveel mogelijk invites te delen met FOK!leden.
groeten,
Man_made_god
Oftewel, deze mensen hebben een uitnodiging. Jump, Slarioux, QG, ik weet dat er een centraal topic voor is, maar: geweldig werk
ook donequote:Op maandag 21 juni 2004 13:13 schreef jaspah het volgende:
jaspah (-knip-)
doe mij maar in de lijst
Mocht het fout zijn gegaan (ik heb inmiddels andere users uitgenodigd), dan denk ik niet dat je langer dan een dag hoeft te wachten op een andere invite. Even geduld nog.quote:Op maandag 21 juni 2004 13:10 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Man_Made_God had al users toegewezen gekregenWaaronder ik
![]()
Verkeerd emailadres?quote:Op maandag 21 juni 2004 13:13 schreef keijz het volgende:
invite naar manono is niet aangekomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |