abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_20062564
eerst mezelf, dan de Duitsers...
Some weasel took the cork out of my lunch...
  maandag 21 juni 2004 @ 12:55:34 #27
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_20062699
Als Nederland door gaat zal dat heus niet aan advocaat liggen. De spelers hebben het dan gemaakt, simpel toch?
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
pi_20062707
Rudi .. Hast du mein lama al gesehen??
pi_20062732
Schade Deutschland alles ist vorbei

Jetzt sind sie Raus of zo word het dan
pi_20063301
De Duitsers natuurlijk. Maar als we doorgaan blijft Adovcaat nogsteeds ee eikel. De beste wedstrijd van het EK hadden we MOETEN winnen en dat is niet gebeurd, daar veranderen we niets meer aan.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
  maandag 21 juni 2004 @ 13:43:39 #31
33189 RM-rf
1/998001
pi_20063974
quote:
Op maandag 21 juni 2004 13:19 schreef Shreyas het volgende:
De Duitsers natuurlijk. Maar als we doorgaan blijft Adovcaat nogsteeds ee eikel. De beste wedstrijd van het EK hadden we MOETEN winnen en dat is niet gebeurd, daar veranderen we niets meer aan.
Gedurende dit toernooi heb je het maar met die coach te doen, had het soms zinnig geweest hem kort voor, of tijdens het toernooi weg te sturen?


Maar die lynch-stemming tegen de coach is nu echt niet de slimste wijze om je supporterschap te bewijzen, het zorgt voornamelijk alsnog voor de onrust en onzekerheid die het Nederlands Team momenteel tekent:
een verzameling van de beste voetballers, die wonderschoon voetbal kunnen spelen, krijgt te maken met een vijandige pers, al vanaf het begin van de voorbereiding.

het publiek neemt probleemloos die negatieve stemming die de pers zet over, met het zoeken naar conflicten, het continue bekritiseren van de opstelling.
De pers grijpt ieder falen aan om vooral nog meer commentaar te leveren, te doen alsof zij het wel beter weten.

het fluitconcert bij de wissel van Robben is tekenend, naturlijk was het geen goede en impopulaire wissel, maar Nederland stond wel met 2-1 voor, en had het gewenste resultaat vrijwel in de zak, zelfs een gelijkmaker was allerminst erg negatief, omdat dan de tsjechen en duitsers elkaar moesten afmaken, en nederland al vrijwel door zou zijn, enkel een 4-4 gelijkspel moest vrezen, om uitgeschakeld te worden ...

maar toch verkoos het publiek zich toen van de negatieve kant te laten zien, en de spelers namen vervolgens ook die onzekerheid van het publiek over... een publiek dat weigert in te zien dat groepswedstrijden over 3 wedstrijden beslist wordt, en dom krachten-verspillend aanvalsspel als je de winst al in de zak hebt, een domme manier is om extra risico's te lopen; de keuze om zekerheden in je spel te bouwen is iets dat een goed coach _moet_ doen, hij wordt uiteindelijk afgerekend op mogelijk falen.

Als die rode kaart niet was gevallen en Nederland gewoon verder rustig aan gedaan had (en niet, wat de spelers deden, tegen beter weten in, toch diep te blijven gaan, alsof ze meer naar Cruyff luisteren dan naar hun eigen bondscoach), dan was Advocaat de winnaar van de avond geweest, maar dan zouden de commentatoren zelf ook makkelijk op safe spelen en nooit een woordje van kritiek laten horen, dan was de wissel van Robben opeens 'professioneel' geweest...

Annalysten/commentatoren kunnen achteraf doodleuk beweren dat je ten allen tijden vooral als domme kippen-zonder-kop naar voren moet rennen, maar dat is gewoonweg geen realistisch gezichtspunt. En die personen kunnen dat voornamelijk makkelijk beweren omdat ze in luxe fauteuills in het analisten-hok zitten en betaald worden om beweringen te doen die niet aan de werkelijkheid getoets worden.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  maandag 21 juni 2004 @ 13:44:47 #32
88360 kleinmeiske
Tja, het is een gave ...
pi_20064007
Onze eigen jongens natuurlijk, omdat ze denken dat ze dan nog een kans hebben
Het nadeel van in de bergen fietsen: what comes down, must go up!
  maandag 21 juni 2004 @ 13:53:19 #33
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_20064215
quote:
Op zondag 20 juni 2004 19:31 schreef Barca het volgende:
Wat als zo'n neger uit zo'n buitenwijk van Johannesburg de postcodeloterij wint? Da's net zo onrealistisch als te denken dat we het halen. Please, no bullshit!
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
  maandag 21 juni 2004 @ 14:01:10 #34
33189 RM-rf
1/998001
pi_20064437
quote:
Op maandag 21 juni 2004 13:53 schreef Barca het volgende:

Please, no bullshit!
is dat je wens? ga dan gelijk met een duits vlaggetje rondlopen ... dan is duidelijk waarvan je supporter bent ...

voorlopig heeft Nederland een behoorlijke kans, de duitsers hebben dit toernooi nog niks bewezen (bijvoorbeeld dat ze echt kunnen scoren), verliezen in de voorbereiding van een Hongaars B-elftal... hebben een waanzinnig zwakke aanval van derderangs spelers (en niet eens duitsers, twee polen, twee serviers en een braziliaan, die spelen niet eens voor hun land).

Als de duitser het dan wel lukt, mag je best Advocaat langzaam boven een zacht vuurtje roosteren, maar juist dat veroordelen vooraf, voordat er afgetrapt is, die enorme negatieve houding van de eigen fans, stoort me meer dan de minder gelukte beslissingen van de coach ...
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  maandag 21 juni 2004 @ 14:06:38 #35
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_20064574
Zeker geen wens! Wel verwachting. Kijk nou eens naar de resultaten en het vertoonde spel. De technische staf houdt steeds vast aan Stam, Bouma, Van Bronckhorst en Cocu. Die pipo's verkloten alles.
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
pi_20064595
quote:
Op maandag 21 juni 2004 12:03 schreef GeFrenzy2 het volgende:
De Duitsers.
en hard ook
  maandag 21 juni 2004 @ 16:04:03 #37
503 Letterman
Niet Voeren!
pi_20067587
Voordat ik misschien ga lachen, ga ik eerst mijn zweetklieren optimaal gebruiken!!! Kleddernat zal ik per direct naar een willekeurig persoon in Duitsland bellen en me de tering lachen!!
Begin bij het begin en eindig nooit!
pi_20067611
De Duitsers natuurlijk
  maandag 21 juni 2004 @ 16:30:18 #39
46275 Castor
Obey the rules, miss the fun
pi_20068279
Idd de duitsers...maar ik zie het niet gebeuren. Duitsland zal er (net als Nederland) alles aan doen om de komende wedstrijd te winnen.... en ik zie het die vermaledijde duitsers ook nog doen ook.
pi_20070961
De Duitsers natuurlijk
pi_20071153
Gonzalés natuurlijk.
hij had ons liever dood gewenst.
pi_20071299
quote:
Op maandag 21 juni 2004 11:48 schreef RM-rf het volgende:
En alle users hier, die Advocaat zogenaamd al op voorhand uitgezwaaid hebben?

gaan die hem verheerlijken als hij wel in de halve finale of finale komt, wat als hij het wint?

Let wel op, zoiets zou kunnen gebeuren, de kansen daarop zijn niet eens zo klein, zoals nederlanders eerst al met de beker rondlopen voordat het eindtoernooi aangevangen is, zwaaien ze hun team al uit voordat het werkelijk uitgeschakeld is ...
Inderdaad.
It's easy... Nederland - Duitsland: 3-1
  maandag 21 juni 2004 @ 18:36:40 #43
91986 brainiac11
the Maniac with Brains
pi_20071408
ik ga advocaat en de scheids van nederlandtsjechie uitlachen! ze hebben er alles aan gedaan om ons niet door te krijgen, en dan zijn we toch maar ineens door. en over goede wissels van advocaat bij nl-dl... hij startte met een pauperopstelling en daarom probeerde hij wat anders.
  maandag 21 juni 2004 @ 18:42:36 #44
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_20071576
Dat zou natuurlijk een droomscenario zijn, maar denk niet dat het zo simpel zal gaan...Tsjechië B zal tegen een ultra-aanvallend Duitsland spelen, die alles op alles zet om een plaats in de kwartfinales te bemachtigen...natuurlijk presteren ze altijd slecht tegen middelmatige tegenstanders, maar dan zijn het ook vaak vriendschappelijke wedstrijden...maar spannend gaat het in ieder geval worden...
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_20071683
quote:
Op maandag 21 juni 2004 18:42 schreef Asskicker14 het volgende:Tsjechië B zal tegen een ultra-aanvallend Duitsland spelen
Duitsland stelt maar 1 spits op en rekent voornamelijk op Ballack. Na verloop van tijd zullenz e waarschijnlijk wel aanvallender gaan spelen, maar toch moet Voller erg uitkijken dat Tsjechie juist niet scoort. Dan is t helemaal bekeken. Dan kan die beter op 0-0 spelen tot de 80ste minuut en dan voluit.
pi_20122845
de duitsers
pi_20123071
Me neef uit Bochum !!

Ik hoop het zo dat Nederland door gaat... ik wil zaterdag naar portuGOAL gaan om oranje te steunen !!!
pi_20123332
Rudi!
pi_20123546
Een lach verscheen op mijn gezicht bij het lezen van de titel.

Völler.
pi_20125242
supercreep
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')