Ze kan de ondertiteling niet lezen van een film. En het gaat ook te snel voor haar. Een concert is opzich wel een goed idee maar ze is pas al bij Direct geweest. (dat is haar favoriete band).quote:Op maandag 21 juni 2004 11:47 schreef 205_Lacoste het volgende:
Houdt ze van films? Je zou een mooie DVD kunnen geven, of iets wat haar lievelingsmuziek is. Een concertkaartje lijkt me ook wel wat!
In een rolstoel zitten betekent niet dat je ineens weinig kan lijkt mij. Als je persé een praktisch cadeautje wil geven dan zijn er inderdaad beperkingen
Er is al eens geprobeert om wat te regelen met direct. Maar het valt wel tegen. Ze hebben wel een e-mail gestuurd (dacht ik).quote:Op maandag 21 juni 2004 11:57 schreef The-Chosen-One het volgende:
Direct heeft toch ook een DVD. Geef je die. Kan ze gewoon de clips luisteren/bekijken. Zolang ze het kan horen gaat eht nie tte snel toch. Stuur anders eens een keer een mailtje naar Direct. altijd goed voor een leuk T-shirt ofzo. Leg je het verhaal een beetje uit. Heeft een vriend van mij ook geregeld voor zijn broer zo.
Maar ja dvd van Direct.
jep, dat klopt. Ze is dus ook veel sneller vermoeid.quote:Op maandag 21 juni 2004 12:01 schreef 205_Lacoste het volgende:
Ze is dus bij, maar heeft moeite om dingen snel te verwerken waar veel informatie mee gemoeid is?
Heb ik ook aan zitten denken.. Maar zei kan dus niet eten. Dat is zo lullig. Maar een dagje uit is mischien wel een goed idee jah.quote:Op maandag 21 juni 2004 12:01 schreef 303 het volgende:
Geef haar een dagje uit, met zijn allen naar de dierentuin en daarna uit eten ofzo.
Daar word aan gewerkt. Dat komt allemaal standaard op haar rolstoel. Nu communiceerd ze nog door letters aantewijzen die op het blad geplakt zijn. (gaat erg traag)quote:Op maandag 21 juni 2004 12:05 schreef Mr-Mackey het volgende:
Een headsetje en spraak-software. Lijkt mij heel nuttig voor haar.
Dragon Natural Speaking is wel van usenet te sleuren en een headsetje heb je in alle prijsklassen.
Kan ze ook eens wat op de PC.
Mischien wel een goed idee.. ff kijken of ik er wat meer informatie over kan krijgen...quote:Op maandag 21 juni 2004 12:23 schreef milagro het volgende:
audioboek?
Wat zijn dat voor hufters dan?! Een gesigneerde cd of t-shirtje sturen is toch helemaal geen moeite voor die mensen?! Ik zou er geen probleem mee hebben als ik hun was en stuurde meteen een hele zwik aan zooiquote:Op maandag 21 juni 2004 12:10 schreef _.-Chicken-._ het volgende:
[..]
Er is al eens geprobeert om wat te regelen met direct. Maar het valt wel tegen. Ze hebben wel een e-mail gestuurd (dacht ik).
En die DVD heeft ze al volgensmij.
Jah idd, ze kunnen toch wel even langs komen...? Vergoeding voor de reiskosten lijkt me wel op zn plaats..quote:Op maandag 21 juni 2004 12:34 schreef -Xerxes- het volgende:
[..]
Wat zijn dat voor hufters dan?! Een gesigneerde cd of t-shirtje sturen is toch helemaal geen moeite voor die mensen?! Ik zou er geen probleem mee hebben als ik hun was en stuurde meteen een hele zwik aan zooi
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |