abonnement Unibet Coolblue
  maandag 21 juni 2004 @ 12:02:43 #26
54636 Eb
Le Big Mac
pi_20061241
Koeman zit bij Ajax en gaat straks naar Barcelona.
Hiddink is al eens bondscoach geweest en we hebben met DickieDick gezien dat een herhaling niet goed uitpakt.
Co Adriaanse is bij voorbaat al geslacht door de publieke opinie.
Foppe de Haan is te oud en te provinciaals
Ruud Gullit gaat bij Feyenoord door het ijs zakken
Louis van Gaal heeft overtuigend aangetoond dat hij het niet kan.

De KNVB moet een keuze maken die van ballen getuigt. De verjonging van het Nederlands Elftal moet ter hand worden genomen door iemand met gezag en overtuiging, de ambitie om de beste te zijn en de kloten om harde beslissingen te nemen.

Laat dat maar over aan Huub Stevens of Martin Jol
  maandag 21 juni 2004 @ 12:03:26 #27
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_20061263
Co
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_20061525
Jan Mulder !!!!!!!!!
  maandag 21 juni 2004 @ 12:17:28 #29
7859 456
Onze excuses voor het ongemak
pi_20061716
Adriaanse! De reden waarom hij bij Ajax faalde, was omdat ze zijn autoritaire gedrag niet aan konden.
Als dat bij het Ned.11tal gebeurd, dan stelt hij gewoon andere spelers op. Zet er desnoods een assistent naast, die tegenwicht aan Co kan geven, en samen met hem een duo te vormen.
Dans Paris à vélo on dépasse les autos
pi_20061750
quote:
Op maandag 21 juni 2004 12:17 schreef 456 het volgende:
Adriaanse! De reden waarom hij bij Ajax faalde, was omdat ze zijn autoritaire gedrag niet aan konden.
Als dat bij het Ned.11tal gebeurd, dan stelt hij gewoon andere spelers op. Zet er desnoods een assistent naast, die tegenwicht aan Co kan geven, en samen met hem een duo te vormen.
Samen met Foppe dus

of Foppe in z'n uppie
pi_20061894
Jan Mulder !!!!!
  maandag 21 juni 2004 @ 12:26:23 #32
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_20061956
van Basten ja.. Koeman vind ik zwaar overschat. Adriaanse en De Haan kunnen bepaalde aspecten van het absolute topvoetbal niet aan. Van Basten lijkt me prima.
pi_20061984
es gibt nur 1 Guus Hiddink , 1 Guus Hiddink
es gibt nur 1 Guus Hiddink
  maandag 21 juni 2004 @ 12:29:31 #34
15600 BB-King
Long live the King!
pi_20062034
Rinus Michels
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
pi_20062280
Laten we ze maar één voor één wegstrepen totdat er één coach overblijft.

Advocaat heeft zijn kansen gehad. Die valt uiteraard als eerste af.... (geen woorden meer aan vuil maken: zijn positie is hoe dan ook onhoudbaar geworden)

Dan valt Ruud Gullit af: hij heeft net getekend bij Feyenoord en zal zich daar sowieso eerst moeten bewijzen als trainer.

Foppe de Haan valt ook af. Hij heeft net getekend bij Jong Oranje en dat lijkt mij eerlijk gezegd een 'club' op zijn niveau. Met respect voor zijn grote staat van dienst, maar hij heeft toch eigenlijk alleen maar Heerenveen onder zijn hoede gehad.

Ronald Koeman valt eveneens af: niet alleen is hij tamelijk jong en onervaren, hij heeft zelf ook al aangeven er nog niet aan toe te zijn. Getuigt volgens mij van goede zelfkennis.

Dan denk ik dat Nederland nu niet zit te wachten op een coach die het ambt al eerder heeft bekleed... Dat gold namelijk voor Advocaat ook en heeft een weinig verfrissende werking op de groep gehad. Hoewel ik zowel Hiddink als Van Gaal hoog heb zitten als coaches, lijkt het me toch geen goed idee dat ze het opnieuw gaan doen.

Dan is er nog Jan Mulder. Toegegeven: slechter dan Advocaat kan -ie het niet doen, maar een reële optie is het natuurlijk niet.

En wie blijft er dan over? Co Adriaanse natuurlijk! Bewijst al bijna 20 jaar lang keer op keer dat hij hechte teams kan smeden, dat hij ploegen aan het voetballen krijgt. Hij is met grote afstand de beste gegadigde om bondscoach te worden!

(dVTB)
pi_20062370
Bassie & Adriaan!
All good things must come to an end...
pi_20062404
Louis heeft z'n eerste stem gekregen!!
  maandag 21 juni 2004 @ 12:46:25 #38
64387 ioor
be cool!
pi_20062439
dick
hooooi postbode siemen wij vervelen ons dus jij moet iets verzinnen. maar ik heb geen tijd want ik moet werken daarom!
pi_20062531
quote:
Op maandag 21 juni 2004 12:26 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
van Basten ja.. Koeman vind ik zwaar overschat. Adriaanse en De Haan kunnen bepaalde aspecten van het absolute topvoetbal niet aan. Van Basten lijkt me prima.
Van Basten lijkt me wel een goede keuze. Ik vind trouwens Koeman niet echt overschat, gewoon nog erg onervaren. Hij heeft sinds zijn aanstelling bij AJax trouwens wel een aardige verjonging doorgevoerd, iets wat in ieder geval getuigt van meer lef dan Advocaat.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_20062838
Van Basten !

Cruijf zou ook niet verkeerd zijn, maarja hij doet et toch niet! Hij wilt immers niet afgaan zoals Dick.
Daar is zn imago veel te belangrijk voor...

van Basten, of Hiddink..
  maandag 21 juni 2004 @ 13:04:56 #41
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_20062939
Bora Milutinovic. De coach die het vaakst op een wk aanwezig is geweest. Met Nederland zou hij hem ook nog eens kunnen winnen.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
pi_20062985
Van Basten. De nieuwe generatie spelers heeft veel respect voor hem, en de iets oudere ook. De perfecte coach.
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
pi_20063057
quote:
Op maandag 21 juni 2004 13:06 schreef Steeven het volgende:
Van Basten. De nieuwe generatie spelers heeft veel respect voor hem, en de iets oudere ook. De perfecte coach.
Maar wat is zijn ervaring?
  maandag 21 juni 2004 @ 13:09:52 #44
7859 456
Onze excuses voor het ongemak
pi_20063061
Ik hoor nav zijn eigen zeggen in VillaBVD de naam Jan Mulder steeds vaker opduiken. Nu mag ik toch ten zeerste hopen dat dit werkelijk grappig bedoeld is telkens. Mocht dit serieus zijn: heeft die man ooit een trainers diploma gehaald?

In geval van van Basten, in hoeverre zal de hand van Cruyff daarin zichtbaar zijn?
Dans Paris à vélo on dépasse les autos
pi_20063156
quote:
Op maandag 21 juni 2004 13:09 schreef 8op het volgende:

[..]

Maar wat is zijn ervaring?
. Daar zit het probleem. Een voordeel echter is dat Van Basten pro-Cruyff is, dus advies genoeg lijkt me.
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
  maandag 21 juni 2004 @ 13:31:40 #46
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_20063650
Jan Mulder met Hugo Borst als assistent-bondcoach. Dan kunnen de beste stuurlui eens van wal en het water op
pi_20063704
quote:
Op maandag 21 juni 2004 12:43 schreef Praag het volgende:
Bassie & Adriaan!
Ga eens naar www.thehungersite.com en klik elke dag een keer.
pi_20063717
Alleen doet Bassie nu aan rodeo
Ga eens naar www.thehungersite.com en klik elke dag een keer.
pi_20063755
Ik heb op anders gestemd.

Mocht Advocaat ophouden (gedwongen of vrijwillig), denk ik dat Frank Rijkaard de beste papieren heeft. Hij is het al een keer geweest en voor een beginnende coach heeft hij het toen niet slecht gedaan. Nu heeft hij wat meer ervaring en is denk ik zeker een goede keus.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_20065552
Co blijft aan de leiding.... Kan ie wel weg bij AZ? Of ruilt ie van plaats met Dickie?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')