Prima Gijs! Ik vond het echt leuk om jullie te ontmoeten!quote:Op maandag 21 juni 2004 11:30 schreef Zeus-Nexium het volgende:
alles lekker strolie? was echt cool om je te leren kennen man. we moeten binnenkort weer eens wat gaan doen met de gijzen.
dat vonden jullie een mooi verhaal he met die thee. Normaal ben ik niet zo hoor.quote:Op maandag 21 juni 2004 11:31 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Prima Gijs! Ik vond het echt leuk om jullie te ontmoeten!Echte houlies!
Kopje thee Gijs?
Ja, prima. Dat moeten we zeker doen! Tis alweer te lang geledenquote:Op maandag 21 juni 2004 11:30 schreef Zeus-Nexium het volgende:
we moeten binnenkort weer eens wat gaan doen met de gijzen.
Dat verhaal wordt een Gijs-klassieker, net als de bleekdoekjes van Cho.quote:Op maandag 21 juni 2004 11:34 schreef Zeus-Nexium het volgende:
dat vonden jullie een mooi verhaal he met die thee. Normaal ben ik niet zo hoor.
Maar ik had zo'n zin om te gamen en ik heb verder helemaal niks met haar
We moeten gewoon een datum en plaats prikken, wie wilt komen komt maar. Proberen met z'n allen van te voren een datum af te spreken is bij voorbaat al kansloos.quote:Op maandag 21 juni 2004 11:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja, prima. Dat moeten we zeker doen! Tis alweer te lang geleden
Cool he ... die verhalen van Zeusje ... heerlijk!!quote:Op maandag 21 juni 2004 11:31 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Prima Gijs! Ik vond het echt leuk om jullie te ontmoeten!Echte houlies!
Kopje thee Gijs?
Ben je vandaag ook nog vrijquote:Op maandag 21 juni 2004 11:35 schreef mr_Brown het volgende:
Mogguh![]()
kom net mijn nest uit rollen.....
staat er een waslijst aan "to do" dingentegelijk profiteren dat de neger weer thuis is :')
inclusief een stap voor stap handleiding voor de wasmachine![]()
ik zuig echt met kleren wassen en dat weet ze
ik schrijf dat ook altoijd voor sven... helemaal uitgebreid opschrijven oe die hem aan moet zetten enzoquote:Op maandag 21 juni 2004 11:35 schreef mr_Brown het volgende:
Mogguh![]()
kom net mijn nest uit rollen.....
staat er een waslijst aan "to do" dingentegelijk profiteren dat de neger weer thuis is
inclusief een stap voor stap handleiding voor de wasmachine![]()
Gijsssssssssssssssssssssssssssss...quote:Op maandag 21 juni 2004 11:35 schreef mr_Brown het volgende:
Mogguh![]()
Gewoon één keer een duur kledingstuk van haar verneuken, dan hoef je het nooit meer te doen.quote:inclusief een stap voor stap handleiding voor de wasmachine![]()
Jou "doe" ik any time, any place.quote:Op maandag 21 juni 2004 11:36 schreef silver-surfer het volgende:
Goed plan om een keer wat te gaan doen ...![]()
quote:Op maandag 21 juni 2004 11:37 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ben je vandaag ook nog vrij....
Schatjeee
Ja, primaquote:Op maandag 21 juni 2004 11:36 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
We moeten gewoon een datum en plaats prikken, wie wilt komen komt maar. Proberen met z'n allen van te voren een datum af te spreken is bij voorbaat al kansloos.
Nee... avonddienst..quote:Op maandag 21 juni 2004 11:40 schreef mr_Brown het volgende:
[..]![]()
en jij niet
![]()
quote:Op maandag 21 juni 2004 11:37 schreef Nadientje het volgende:
[..]
ik schrijf dat ook altoijd voor sven... helemaal uitgebreid opschrijven oe die hem aan moet zetten enzo![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |