abonnement Unibet Coolblue
pi_20059728
Ik ben laatst op zoek geweest naar een nieuwe wasmachine.
Nu was ik bijna overstag gegaan bij het ene bedrijf (Scheer en Foppen) voor een Zanker vanwege het feit dat dit een degelijke Duitse machine was volgens de verkoper.
Toen ik bij een ander winkel (Modern) kwam werd mij echter verteld dat Zanker vroeger Duits was maar na een faillisement is overgenomen en tegenwoordig in Italië wordt geproduceerd.

Wie spreekt hier de waarheid?

Ik kan het nergens op het net vinden.
Imagine you find out the meaning of life.... and you don't agree!
  maandag 21 juni 2004 @ 11:07:24 #2
13777 DoctorB
Bomba je hoofd
pi_20059820
Zo heb je wasmachines van siemens (duits) die in Italie gemaakt worden (dus italiaans) Die kun je beter niet kopen. Een duitse siemens wasmachine is ook veel duurder dan een ita versie, maar de duitse versie vind je dus ook moeilijk in Nederland.
Anders koop je een Brandt wasmachine. Duits fabrikaat, dus goed.
Of een miele, maar dan betall je wel een 1000 to 1500 euro....
Indien u het niet eens bent met een van de door mij gedane uitlatingen bent u te dom om deze te begrijpen. Ik verzoek u dan ook zich verder van commentaar te onthouden.
  maandag 21 juni 2004 @ 11:11:27 #3
16845 L3IPO
I am...MEGATRON!
pi_20059913
Altijd een Miele / AEG / Bosch.
BTW, Scheer & Foppen is echt een kutwinkel in verband met service en dergelijke.
Ga naar een echte winkel, zoals Expert.
Humans dont deserve to live...
  maandag 21 juni 2004 @ 11:16:05 #4
27148 raimen
SPEED IS SWEET
pi_20060009
quote:
Op maandag 21 juni 2004 11:07 schreef DoctorB het volgende:
Zo heb je wasmachines van siemens (duits) die in Italie gemaakt worden (dus italiaans) Die kun je beter niet kopen.
Ik heb al jaren een siemens wasmachine en droger.
En nog nooit problemen mee gehad.
Bruno....Ik zal je missen vriend
To Protect and to Serve
U wilt werkruimte... prima...:Barry...Vast.
Toezicht is gezond!
  maandag 21 juni 2004 @ 11:27:09 #5
16845 L3IPO
I am...MEGATRON!
pi_20060220
quote:
Op maandag 21 juni 2004 11:16 schreef raimen het volgende:

[..]

Ik heb al jaren een siemens wasmachine en droger.
En nog nooit problemen mee gehad.
Siemens = Bosch
Humans dont deserve to live...
pi_20060486
Sowieso zijn Italiaanse apparaten ook niet slecht... Echte verkoperspraat.
Toen plassen pissen werd is het gezeik begonnen
pi_20060534
Zanker is van de Electrolux groep, zie de site
quote:
From the Electrolux Group. The world's No.1 choice.
De Electrolux Groep is de grootste producent ter wereld van aangedreven apparaten voor gebruik in de keuken, reinigingswerkzaamheden en voor gebruik buitenshuis. In meer dan 150 landen over de hele wereld worden ieder jaar meer dan 55 miljoen Electrolux producten (zoals koelkasten, fornuizen, wasautomaten, stofzuigers, kettingzagen en grasmaaiers) verkocht ter waarde van circa USD 14 miljard.
pi_20060987
Bedankt voor alle info, maar dit geeft mij nog steeds geen uitsluitsel of Zanker nu Duits of Italiaans is.
Imagine you find out the meaning of life.... and you don't agree!
  maandag 21 juni 2004 @ 13:04:14 #9
82005 Jonan
in oprichting
pi_20062917
Zanker is idd van Electrolux (waar ook AEG, Zanussi toebehoren) en dat is meen ik Zweeds...
oeps...
pi_20063559
quote:
Op maandag 21 juni 2004 13:04 schreef Jonan het volgende:
Zanker is idd van Electrolux (waar ook AEG, Zanussi toebehoren) en dat is meen ik Zweeds...
precies... 't was een samenwerking van elektro Elektromekaniska (Stockholm, Zweden) en Lux.

Zanker was van oorsprong wel gewoon Duits dacht ik.
pi_20068468
Het zijn wel fijne apparaten moet ik zeggen. Heb mijn Zanker wasmachine nu 4 jaar en heb er nog geen problemen mee gehad..
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
pi_20074970
quote:
Op maandag 21 juni 2004 16:37 schreef TearSong het volgende:
Het zijn wel fijne apparaten moet ik zeggen. Heb mijn Zanker wasmachine nu 4 jaar en heb er nog geen problemen mee gehad..
M'n vader heeft net, na 14 jaar trouwe dienst de Zanker droger de deur uit gedaan. Gebruikt door een gezin van 5 man dus dat is best netjes

(wel een aantal keer zelf de gloeispiraal aan elkaar geknoopt, maar dat was het ook wel)
  dinsdag 22 juni 2004 @ 09:13:42 #13
82005 Jonan
in oprichting
pi_20084984
het is wel zo, hoe cliche het ook klinkt, dat men tegenwoordig niet meer de kwaliteit maakt van vroeger. Technische innovaties natuurlijk wel, maar geen duurzaamheid meer.
oeps...
pi_20085278
quote:
Op dinsdag 22 juni 2004 09:13 schreef Jonan het volgende:
het is wel zo, hoe cliche het ook klinkt, dat men tegenwoordig niet meer de kwaliteit maakt van vroeger. Technische innovaties natuurlijk wel, maar geen duurzaamheid meer.
Right on... wegwerpmaatschappij hé

De verelektronisering ( 3 keer woordwaarde) heeft naast vele voordelen ook nadelen gehad. Bij mechanische apparatuur is (vaak) makkelijker te repareren of de oorzaak van het euvel te achterhalen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')