ik ben zeker jaloersquote:Op maandag 21 juni 2004 10:40 schreef yvonne het volgende:
Jaloers zeker
quote:Op maandag 21 juni 2004 10:42 schreef SuperWeber het volgende:
Dierenbeul![]()
Dieren hebben ook gevoel. Nu heb jij hun dat prille geluk ontnomen... Zal ik jouw eens over mijn autoruit uitsmeren??
Glas dat neukt toch veel lekkerder dan zo'n motorkap, dat metaalquote:Op maandag 21 juni 2004 10:46 schreef thumper het volgende:
Ja sorry hoor, ik voel me net een jaloerse puber om zo hun geluk te verstoren...
Ik bedoel, neuken in de file, wie wil dat nou niet...
Maar aan de andere kant, hadden ze nou niet gewoon op m'n motorkap kunnen vallen? Dat was nog lekker warm geweest ook!
Ik moet zeggen, onze glazen eetkamertafel neukt inderdaad super!quote:Op maandag 21 juni 2004 10:50 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Glas dat neukt toch veel lekkerder dan zo'n motorkap, dat metaal, nee glas is het helemaal, dat snap je zelf toch ook wel...
Ik zeg ook niet dat het goot van de regen, maar dat het wat begon te druppelenquote:Op maandag 21 juni 2004 10:57 schreef Dirkh het volgende:
Ik zie duidelijk blauwe lucht op de foto. De regencensor is niet aangegaan door de regen.
Zelf heb ik het vermoeden dat je uit nijdigheid de ruitenwisser aan hebt gedaan, zo van: Ik niks te neuken, jullie ook niet.
En nu heb je er spijt van en geef je de regencensor de schuld, slappeling!
Oh...my...god! Dat is toch die organisatie die als logo een, euh, lieveheersbeestje heeft?quote:Op maandag 21 juni 2004 11:01 schreef Adfundum het volgende:
www.zinloosgeweld.nl
Grmbl, het gaat hier niet om de kleur van mijn auto, maar om wreed verstoord liefdesgeluk!quote:Op maandag 21 juni 2004 11:07 schreef EL_REY het volgende:![]()
off topic: lelijke kleur auto heb je zeg!
quote:Op maandag 21 juni 2004 11:09 schreef Biels het volgende:
Ook nog: wat is het voor een zieke fetisj om foto's te maken van 2 neukende lieveheersbeestjes?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |