Ze mogen danwel met hun tweede elftal spelen, maar dat ze het weggeven aan de duitsers, daar geloof ik HE-LE-MAAL niks van. En dat is niet omdat ik positief denk ofzo, maar die tjechen hebben een bloedhekel aan duitsers, nog meer dan wij dat hebben.quote:Op maandag 21 juni 2004 10:19 schreef Sanneke het volgende:
eerst zien dan geloven
ik lach me kapot als die Tjechen Duitsland wegvagen..
Om ons hoop te geven....wat goed van Wesleyquote:Op maandag 21 juni 2004 10:20 schreef godjuh het volgende:
Ik geloof er niks van, waarom zou wesley sneijder dit gelijk naar de pers spelen :x
Ja en ik geloof ook niet dat de Tsjechen het bewust zullen weggeven, maar toch zullen ze een tikkeltje minder gemotiveerd zijn en net tegen Duitsland kan dat niet.quote:Op maandag 21 juni 2004 10:22 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Om ons hoop te geven....wat goed van Wesley![]()
Zulks een slinkse plannen Kozzmic!quote:Op maandag 21 juni 2004 10:23 schreef Kozzmic het volgende:
Het nationale team van Tsjechië wordt gesponsord door het Nederlandse bedrijf ING. ALs Tsjechië de wedstrijd bewust uit handen geeft dan kunnen we de top van de ING natuurlijk onder druk gaan zetten om die sponsoring te stoppen!
Waarschijnlijk hoeven we ze niet eens onder druk te zetten.quote:Op maandag 21 juni 2004 10:23 schreef Kozzmic het volgende:
Het nationale team van Tsjechië wordt gesponsord door het Nederlandse bedrijf ING. ALs Tsjechië de wedstrijd bewust uit handen geeft dan kunnen we de top van de ING natuurlijk onder druk gaan zetten om die sponsoring te stoppen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |