abonnement bol.com Unibet Coolblue
  maandag 21 juni 2004 @ 11:32:21 #26
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_20060339
Ja dat zijn 2 verschillende dingen, natuurlijk issie blij met zijn eigen overwinning, maar dat wil niet zeggen dat ie Nederland niet de Kwartfinale gunt.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  maandag 21 juni 2004 @ 11:33:58 #27
76173 bramos-elvis
FC Eindhoven 1909-2009
pi_20060374
Dit geeft een goed gevoel, een sprankje hoop! Ik denk echter niet dat onze galasek zal spelen aangezien hij een gele kaart op zak heeft!

Verder is het zo dat iedereen een grafhekel aan duitsland heeft, is het niet op WO2 gebied, dan is het wel op voetbalgebied...en daar heeft Nederland zich tegen Tsjechie wel in de kijekn gespeelt...HEEL DE WERELD STAAT ACHTER ORANJE, behalve onze oosterburen
Accept you're dead and start living
pi_20060436
en koller heft een sms-je aan zijn ploeggenoten getstuurd dat die niet zal scoren tegen de duitsers
Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
  maandag 21 juni 2004 @ 11:39:37 #29
95998 -DailaLama-
Het is Dalai, niet Daila!
pi_20060543
quote:
Op maandag 21 juni 2004 09:13 schreef ronduit84 het volgende:
Galasek heeft gisteren een sms-je gestuurd naar wesley Snijder met de tekst ... wij zullen alles voor jullie doen om in de kwartfinale te kunnen komen ...
Weet je zeker dat het niet Rebecca Loos en haar vriendinnen waren?
pi_20060552
quote:
Op maandag 21 juni 2004 11:30 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Dat 'ie blij was dat Tsjechie door was naar de volgende ronde betekent toch niet dat ie niet hoopt dat Oranje ook door gaat en Duitsland niet. Zo moeilijk is het toch niet.
Naja, waarschijnlijk heb je gelijk. Maar ik denk toch dat zo een sms'je niet op zn plaats is.

alhoewel ik er toch weinig van geloof. totdat ik beelden zie van wesley die het zelf zegt.
  maandag 21 juni 2004 @ 11:43:20 #31
92834 CasaLevi
www.kloeken.nl
pi_20060657
Ik denk dat Tsjechië zoiets heeft van: "van die nederlanders winnen we toch wel als we beiden in de finale komen."

Tsja, waarom zouden ze ons dan niet helpen???
1 for sorrow, 2 for joy, 3 for girls and 4 for boys.
5 for silver 6 for gold, 7 for a secret never to be told.
pi_20060674
quote:
Op maandag 21 juni 2004 11:39 schreef godjuh het volgende:

[..]

Naja, waarschijnlijk heb je gelijk. Maar ik denk toch dat zo een sms'je niet op zn plaats is.

alhoewel ik er toch weinig van geloof. totdat ik beelden zie van wesley die het zelf zegt.
Vind ik ook. Dat samenzweerderig gedoe of het nou de Nederlanders die met de Tjechen samenspannen of de Duitsers zijn. Kwalificatie moet je op eigen kracht bereiken.
Laat Bruckner die Galasek lekker aan de kant houden, ga je je een beetje lopen uitsloven voor een concurrent.......
-------Practice Mindfulness-------
pi_20060735
quote:
Op maandag 21 juni 2004 11:33 schreef bramos-elvis het volgende:
Dit geeft een goed gevoel, een sprankje hoop! Ik denk echter niet dat onze galasek zal spelen aangezien hij een gele kaart op zak heeft!
Gele kaarten in de poule tellen volgens mij niet mee in de rest van het toernooi
pi_20060796
Tsjechie zal echt niet zomaar verliezen van de Duitsers. Alleen zullen niet de elf beste spelers op het veld staan. Maar de elf die er staan zullen gewoon willen winnen, ook om hun coach te laten zien dat ze goed kunnen voetballen. Maar er zal geen druk zijn, want eerste zijn ze al.

Maar die duitsers zijn ook niet zo goed, dus om nu te zeggen dat die duitsers even gaan winnen, lijkt mij niet. Ik geef Duitsland 55% Nederland 40% en Letland 5% kans dat ze doorgaan.
"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"
pi_20060882
Eindelijk hebben we wat aan die Ajacieden. .

Tsjechie. .
pi_20060895
quote:
Op maandag 21 juni 2004 11:50 schreef RuudGullit het volgende:
Eindelijk hebben we wat aan die Ajacieden. .

Tsjechie. .
Och dat gebeurt wel vaker
pi_20060977
Ja ik hoop dat het echt is,want Nederland is toch echt een kwart finale plaats waard.Als advocaat nu robben niet in gaat zetten tegen Letland vraagt die zelf voor problemen
pi_20061069
quote:
Op maandag 21 juni 2004 11:53 schreef alexbastin het volgende:
Ja ik hoop dat het echt is,want Nederland is toch echt een kwart finale plaats waard.Als advocaat nu robben niet in gaat zetten tegen Letland vraagt die zelf voor problemen
En ook Sneijder, niet alleen voor de pass maar ook voor het schot uit de tweede lijn. Cruijff zei het terecht, de middenvelders die er stonden staan niet bekend om hun vele doelpunten. En tegen de defensieve Letten zul je een goed schot uit de tweede lijn nodig hebben. En een goede pass dus Sneijder.
"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"
pi_20061416
Galasek Ajax
pi_20061975
Ik geloof niet zo in ploegen die het op akkoordjes gooien en hun sportieve plicht niet nakomen. Het al uitgeschakelde Rusland deed bijvoorbeeld keurig zijn sportieve plicht tegen Griekenland en won met 2-1. Datzelfde verwacht ik vanavond ook van Bulgarije, tegen Italië. Ook geloof ik niet dat Zweden en Denemarken 2-2 gaan spelen (waarmee ze beiden sowieso door zijn). Zo wil je geen voetbaltoernooi winnen.

En wat de Nederlandse poule betreft: Tsjechië kan vrijuit voetballen. Duitsland moet haast wel winnen. De Duitsers zullen dus moeten aanvallen, wat Tsjechië de gelegenheid biedt om te counteren. Enkele sterspelers zullen misschien ontbreken, maar hun vervangers zijn ongetwijfeld gebrand om zichzelf tegenover hun trainer te bewijzen. Want die spelers willen verderop in het toernooi natuurlijk ook wel graag spelen.

Gelukkig spelen één van de verdedigers en de controlerende middenvelder beiden bij Ajax, in de Nederlandse competitie. Er zijn ook wel Tsjechen die in Duitsland voetballen, maar ik geloof niet dat ze de bal in eigen doel zullen trappen... En de opmerking over Duitsland-haat in Tsjechië klopt. De Tsjechen koesteren misschien nog wel meer haat tegen de Duitsers dan wij.

Laten 'wij' ons maar zorgen maken over de wedstrijd tegen Letland. Veel Nederlanders doen nu alsof Oranje wel even van die Letten wint, maar dat moet wel eerst gebeuren! Voorlopig hebben de Letten tegen Duitsland en Tsjechië exact dezelfde resultaten neergezet als Oranje. Het zijn dus twee ploegen die aan elkaar zijn gewaagd.

(dVTB)
  maandag 21 juni 2004 @ 12:36:09 #41
97934 ASroma
Flamboyant
pi_20062190
AD vanmorgen:

VAN DER VAART BELT GALASEK
Albufeira- Rafael van der vaart gaat namens Oranje een officieel beroep doen op Tomas Galasek.
Hij hoopt via een telefoontje naar zijn ploeggenoot bji Ajax te bereiken dat de Tsjechen woensdagavond vol gas geven in hun laatste groepsduel met Duitsland. Tsjechie is met 6 punten al zeker van een plaats in de kwartfinale. De trainersstaf speelt met de gedachte om diverse sterspelers rust te gunnen. Bij de poging om de Tsjechen te motiveren is ook Wesley Sneijder betrokken. Hij had zaterdagnacht al contact met Galasek. Sneijder: "Tomas stuurde me een sms-je. Daarin liet hij doorschemeren dat zij de slotwedstrijd niet gaan weggeven"
pi_20062326
En nog maar eens: het ligt niet in de Tsjechische mentaliteit om Duitsland (en eigenlijk elk ander land) iets cadeau te doen.

We zien die Tsjechen wel weer terug in de finale!
All good things must come to an end...
  maandag 21 juni 2004 @ 12:43:22 #43
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_20062364
quote:
Op maandag 21 juni 2004 12:36 schreef ASroma het volgende:
AD vanmorgen:

VAN DER VAART BELT GALASEK
Albufeira- Rafael van der vaart gaat namens Oranje een officieel beroep doen op Tomas Galasek.
Hij hoopt via een telefoontje naar zijn ploeggenoot bji Ajax te bereiken dat de Tsjechen woensdagavond vol gas geven in hun laatste groepsduel met Duitsland. Tsjechie is met 6 punten al zeker van een plaats in de kwartfinale. De trainersstaf speelt met de gedachte om diverse sterspelers rust te gunnen. Bij de poging om de Tsjechen te motiveren is ook Wesley Sneijder betrokken. Hij had zaterdagnacht al contact met Galasek. Sneijder: "Tomas stuurde me een sms-je. Daarin liet hij doorschemeren dat zij de slotwedstrijd niet gaan weggeven"
Een officieel beroep nog wel. Nou, in dat geval zullen ze Nedved er vast wel in zetten. Als van der Vaart nou eerst zelf eens vol gas gaat in een wedstrijd, dan mag 'ie het daarna van anderen vragen.
pi_20062381
quote:
Op maandag 21 juni 2004 12:41 schreef Praag het volgende:
En nog maar eens: het ligt niet in de Tsjechische mentaliteit om Duitsland (en eigenlijk elk ander land) iets cadeau te doen.

We zien die Tsjechen wel weer terug in de finale!
Het ligt echter wel in de Nederlandse mentaliteit om van te voren al ongelooflijk pessimistisch te wezen. Zodat je of 'zie je wel' kunt zeggen of 'nou mazzel dan deze keer'. Ik heb altijd een beetje het gevoel dat mensen zich hier proberen in te dekken tegen teleurstelling door maar bij voorbaat negatief / pessimistisch te zijn.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 21 juni 2004 @ 12:47:45 #45
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_20062481
ik weet niet of ik dit allemaal aankan hoor dit wordt te spannend dit ek, maaruh kunnen er niet een hele groep van die nederlandse supporters bij de Tsjechische training gaan staan en een btje hup Tsjechie gaan roepen enzo
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_20062493
quote:
Op maandag 21 juni 2004 12:43 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Een officieel beroep nog wel. Nou, in dat geval zullen ze Nedved er vast wel in zetten. Als van der Vaart nou eerst zelf eens vol gas gaat in een wedstrijd, dan mag 'ie het daarna van anderen vragen.



En nou gaan de Duitse clubs van Tjechische spelers ook een officieel beroep doen op hun spelers. Oftewel, verliezen of je kan een andere club gaan zoeken. Ik denk dat dat meer effect heeft.
-------Practice Mindfulness-------
pi_20062578
Iedere voetballiefhebber zal zn handjes samenknijpen voor een finale tussen Tsjechie en Nederland na zaterdag
pi_20062580
Ik zie toch liever nederland - tsjechie in de finale dan tsjecie - duitsland

en ik denk dat de tsjechen dat ook willen
pi_20062656
ik heb de hoop toch al opgegeven , dan kan het alleen maar meevallen
pi_20062677
quote:
Op maandag 21 juni 2004 12:47 schreef paultjuhhh het volgende:
ik weet niet of ik dit allemaal aankan hoor dit wordt te spannend dit ek, maaruh kunnen er niet een hele groep van die nederlandse supporters bij de Tsjechische training gaan staan en een btje hup Tsjechie gaan roepen enzo
Hup Tsjechie = Česko do toho!
All good things must come to an end...
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')