Wat maakt het uit?quote:Op maandag 21 juni 2004 03:55 schreef Ickeane het volgende:
deze is wel leuk...
[afbeelding]
Als iemand me nog even kan vertellen of dat een dames of heren model is :S ik kan het echt niet zien.. vraag het altijd in de winkel eigelijk ook niet zon voorstander van kopen via internet, kga morgen wel ff langs..
iemand die weet of dit een dames of heren model is? thanks!
quote:Op maandag 21 juni 2004 03:56 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Wat maakt het uit?
Als het er goed uit ziet trek ik het aan!
je zegt eerst zelf dat je geen used look wil en dan kom je zelf met een voorbeeld aanzetten..quote:Op maandag 21 juni 2004 03:55 schreef Ickeane het volgende:
deze is wel leuk...
[afbeelding]
Als iemand me nog even kan vertellen of dat een dames of heren model is :S ik kan het echt niet zien.. vraag het altijd in de winkel eigelijk ook niet zon voorstander van kopen via internet, kga morgen wel ff langs..
Lijkt me sterk ik zie in ieder geval al 2 Levi's broekenquote:Op maandag 21 juni 2004 10:26 schreef Virus.NL het volgende:
De voorste broek is ook van G-star (al deze broeken zijn G-star bedenk ik me nu), die is best wel licht-blauw
De allerrechtse en de 3e van rechts zijn ook G-starquote:Op maandag 21 juni 2004 10:37 schreef wilm4n het volgende:
[..]
Lijkt me sterk ik zie in ieder geval al 2 Levi's broeken
score is een mannenwinkel hae..quote:Op maandag 21 juni 2004 03:55 schreef Ickeane het volgende:
deze is wel leuk...
[afbeelding]
ONLY is toch alleen voor vrouwen?quote:Op maandag 21 juni 2004 11:55 schreef Koningin het volgende:
Bij de ONLY-winkel heb ik er ook al verschillende gezien.
Score heeft ook vrouwenkleding (alleen niet op internet geloof ik?)quote:Op maandag 21 juni 2004 11:14 schreef Chasin het volgende:
[..]
score is een mannenwinkel hae..
quote:Op maandag 21 juni 2004 11:56 schreef Virus.NL het volgende:
[..]
ONLY is toch alleen voor vrouwen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |