abonnement Unibet Coolblue
pi_20085101
We gaan er gewoon weer voor

Kunnen we wel heel negatief zitten doen, maar dat helpt ook niks.
Ik hoop op een mooie wedstrijd, zowel tussen Tsjechie en Duitsland, als tussen Nederland - Letland
pi_20085344
We gaan er gewoon voor !!

Gewoon de Letten verslaan... de Tjechen doen de rest voor ons tegen de Duitsers !
  dinsdag 22 juni 2004 @ 14:57:38 #103
61345 Brett-Anderson
ACCOUNT DISABLED
pi_20093708
Tsjechen winnen woensdag gewoon ja, en de Letten ook!


even 2 dingen:

Nederlanders zijn arrogant, nietes welles, nietes, welles.
hoe kun je zonder reeel nadenken beweren dat: Nederland Dutisland zou 5-0 worden, maar ik zag een slechtere wanvertoning dan zwitsersland-kroatie.
Vervolgens zou Nederland wel effe winnen van Tsjechie, ook dat gebeurde wel he!!
Nederland heeft in de laatste 4,5,6 wedstrijden met Tsjechie maar 1 keer gewonnen...
en dan gaat Nederland gewoon winnen van Letland en de duitsers zijn dan zo slecht dat ze punten gaan verspelen.


Tuurlijk!!!!!!!
Tuurlijk!!!!!


T U U R L I J K !!!

Tuurlijk!!

tuurlijk man, tuurlijk....

vergeet niet dan je nu zit met een lamgeslagen zooitje, een behoudende trainer, duitsland dat moet winnen, tsjechie dat niks meer hoeft, letland dat niet moet worden onderschat, een oranje legioen die voor lul stond (voor de zoveelste keer)
Advocaat gaat in het volgende duel Frank de boer eringooien (oh jee!!) en meer spitsen.. Kluivert (oh jee).. niet ideaal als je moet winnen.

letland houdt duitsland makkelijk op 0-0 en de tsjechen hadden het moeilijker tegen de letten dan tegen nederland.
Ik denk dat nederland gaat forceren om snel te scoren, dat gaat moeizaam maar lukt eindelijk wel. Nederland gaat proberen het doelsaldo te vergroten mocht dat van belang zijn daardoor zien de Letten kansen en ze zullen scoren. Hierdoor gaat Nederland helemaal op de aanval spelen, waardoor laat in de speeltijd ook nog de overwinning weggegeven zal worden.

De letten krijgen dan waar voor hun geld, omdat het voor hun een maandsalaris kost om erbij te kunnen zijn en voor Nederland een leuk avondje om er weer op gewezen te worden dat we eigenijk internationaal niet bijster veel voorstellen.
The feasibility of an idea is inversely proportional to its initial apparent plausibility. .
pi_20094536
quote:
Op dinsdag 22 juni 2004 09:40 schreef Ludacriss het volgende:
We gaan er gewoon voor !!

Gewoon de Letten verslaan... de Tjechen doen de rest voor ons tegen de Duitsers !
Zo moet je denken en niet zoals mijn voorganger, Brett Anderson. Ik word een beetje ziek van dat negatieve gelul.
  dinsdag 22 juni 2004 @ 15:35:45 #105
44620 Praag
offline
pi_20094730
* Praag is al dagen positief over de goede afloop en probeert ook de rest van het forum met het positivo-virus te besmetten
All good things must come to an end...
  dinsdag 22 juni 2004 @ 15:45:38 #106
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_20095009
Brett-Anderson get a life

Hoppa, de tjechen lusten die duitsers rouw en wij vreten die letten op (en als ze het niet doen dan zegt iedereen, ik zei het toch, so no loss)

Ik ben trots een supporter van Holland te zijn (als is het af en toe een hondebaan )

Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_20098208
Brett, je post zit vol shit..

"een oranje legioen die voor lul stond (voor de zoveelste keer)" --> ze hebben daar alleen maar meer respect door gekregen

"letland houdt duitsland makkelijk op 0-0 en de tsjechen hadden het moeilijker tegen de letten dan tegen nederland." --> Duitsland had aardig wat kansen, maar ze gingen er niet in en de tsjechen vonden Nederland een betere tegenstander dat de letten.

etc. etc. etc.
pi_20098754
quote:
Op dinsdag 22 juni 2004 15:35 schreef Praag het volgende:
* -Vaduz- is al dagen positief over de goede afloop en probeert ook de rest van het forum met het positivo-virus te besmetten
That's all folks!
  dinsdag 22 juni 2004 @ 17:46:15 #109
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_20098813
quote:
Op dinsdag 22 juni 2004 17:44 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]
Het wordt niks!
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
  dinsdag 22 juni 2004 @ 17:49:53 #110
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_20098937
quote:
Op dinsdag 22 juni 2004 17:46 schreef Barca het volgende:

[..]

Het wordt niks!
Het wordt Spannend!!!!!!
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_20099060
quote:
Op dinsdag 22 juni 2004 17:46 schreef Barca het volgende:

[..]

Het wordt niks!
Gelukkig zit jij wel vaker fout wb voetbal. .
  dinsdag 22 juni 2004 @ 17:56:42 #112
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_20099141
quote:
Op dinsdag 22 juni 2004 17:54 schreef RuudGullit het volgende:

[..]

Gelukkig zit jij wel vaker fout wb voetbal. .
Ja, maar niet wat betreft Duitsland - Nederland en Nederland - Tsjechiė. Voorafgaande aan beide wedstrijden zei ik dat we niet zouden winnen. En ... we wonnen niet.

Ik zou het ook graag anders zien maar ja ... het ligt zo voor de hand dat we niet winnen. Gebrek aan kwaliteit verloochend zich niet.
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
pi_20099418
Ach, lul toch niet. Wij hebben de fantastische spelers..
  dinsdag 22 juni 2004 @ 18:09:28 #114
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_20099484
quote:
Op dinsdag 22 juni 2004 18:06 schreef eimsoehai het volgende:
Ach, lul toch niet. Wij hebben de fantastische spelers..
Ja hoor ... Stam, Bouma, Van Bronckhorst en Cocu zijn fantastische spelers. Van Bronckhorst en Cocu bijvoorbeeld hebben geen blunders gemaakt waardoor de 2 - 3 (Bronckhorst) en 2 - 1 (Cocu) op het scorebord kwamen.
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
pi_20099506
quote:
Op dinsdag 22 juni 2004 17:56 schreef Barca het volgende:

[..]

Ja, maar niet wat betreft Duitsland - Nederland en Nederland - Tsjechiė. Voorafgaande aan beide wedstrijden zei ik dat we niet zouden winnen. En ... we wonnen niet.

Ik zou het ook graag anders zien maar ja ... het ligt zo voor de hand dat we niet winnen. Gebrek aan kwaliteit verloochend zich niet.
That's all folks!
pi_20099565
quote:
Op dinsdag 22 juni 2004 18:09 schreef Barca het volgende:

[..]

Ja hoor ... Stam, Bouma, Van Bronckhorst en Cocu zijn fantastische spelers. Van Bronckhorst en Cocu bijvoorbeeld hebben geen blunders gemaakt waardoor de 2 - 3 (Bronckhorst) en 2 - 1 (Cocu) op het scorebord kwamen.
Stam is wel fantastisch, evenals Davids,Seedorf,Robben,Sneijder,Van Nistelrooy etc.
pi_20099579
Fantastische spelers betekend niet dat ze perfect zijn.
pi_20099596
idd
  dinsdag 22 juni 2004 @ 18:13:43 #119
7352 kamagurka
psy-gothic
pi_20099608
Het NL-11tal is er weer ns in geslaagd om voetbal tot religie te maken... geloof je of geloof je niet?
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
  dinsdag 22 juni 2004 @ 18:15:37 #120
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_20099666
Met fantstische spelers alleen kom je er niet. Het is een teamsport. Stam is echt niet fantstisch. Die is beagger!

Als dit fantastisch is dan zijn de pupillen van Jipsingboermussel dat ook!
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
pi_20099697
quote:
Op dinsdag 22 juni 2004 18:15 schreef Barca het volgende:
Met fantstische spelers alleen kom je er niet. Het is een teamsport. Stam is echt niet fantstisch. Die is beagger!

Als dit fantastisch is dan zijn de pupillen van Jipsingboermussel dat ook!
ok, nu weet ik dat ik je niet meer serieus hoef te nemen. Stam bagger? Stam is een van de beste verdedigers ter wereld. gaat niet voor niets naar Milan volgend seizoen terwijl ze daar al Nesta en Maldini hebben lopen.
  dinsdag 22 juni 2004 @ 18:21:30 #122
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_20099809
quote:
Op dinsdag 22 juni 2004 18:17 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

ok, nu weet ik dat ik je niet meer serieus hoef te nemen. Stam bagger? Stam is een van de beste verdedigers ter wereld. gaat niet voor niets naar Milan volgend seizoen terwijl ze daar al Nesta en Maldini hebben lopen.
Ja, bagger. Zoals hij zich laat verslaan door Kuranyi en Koller? Zoals hij balverlies lijdt en dat wil goedmaken ... overtreding met gele kaart. Opbouwen kan 'ie niet.
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
pi_20101037
Tjechie is al 19 wedstrijden onverslagen.. ik denk dat ze daar wel 20 van willen maken..
pi_20101101
quote:
Op dinsdag 22 juni 2004 18:21 schreef Barca het volgende:

[..]

Ja, bagger. Zoals hij zich laat verslaan door Kuranyi en Koller? Zoals hij balverlies lijdt en dat wil goedmaken ... overtreding met gele kaart. Opbouwen kan 'ie niet.
opbouwen kan ie niet nee, een mannetje uitschakelen kan ie echter wel. Kuranyi heb ik hem niet zien verslaan, Koller wel een paar keer maar dat gebeurt iedereen wel eens.
pi_20137574
Ik heb het jullie gezegd!!!! Tsjechie geeft NIETS cadeau!!!!
All good things must come to an end...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')