Spreek je uit ervaring dan?quote:Op maandag 28 juni 2004 21:55 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Vanwaar dat kind, het is echt lekker? Gewoon omdat het echt lekker is, maar jij gelooft me weer niet.
Nee, ikzelf niet nee. Staat er toch.quote:Op maandag 28 juni 2004 22:01 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]
Spreek je uit ervaring dan?
Nee dat staat er niet. Er staat dat jijzelf geen gaten zou laten boren.quote:Op maandag 28 juni 2004 22:05 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, ikzelf niet nee. Staat er toch..
Nee, met dat soort vrouwen ga ik niet om, liefje. Maar ik heb er veel over gelezen bij erodome haar subforum.quote:Op maandag 28 juni 2004 22:12 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]
Nee dat staat er niet. Er staat dat jijzelf geen gaten zou laten boren.
Dat zegt niets over eventuele ervaringen die jij met doorboorde vrouwen hebt.
En dat wilde ik in weten als in hoeden en randen..
Ja, denk je niet dat een piercing door je eikel jassen een stuk gevoeliger is dan een piercing door iemand haar clitorishoedje???quote:Maar Ryan, dan krijg ik ergens kortsluiting nu.
Jij vertelt mij steeds dat het zo geweldig en lekker is alsof je nooit anders meer zou willen terwijl je het zelf absoluut niet wilt.
Waarom probeer je mij dan een piercing aan te smeren? (niet dat dat je ooit zal lukken trouwens, en nogmaals ik vind gaten weinig kunstzinnig).quote:Op maandag 28 juni 2004 22:16 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, met dat soort vrouwen ga ik niet om, liefje. Maar ik heb er veel over gelezen bij erodome haar subforum..
[..]
Ja, denk je niet dat een piercing door je eikel jassen een stuk gevoeliger is dan een piercing door iemand haar clitorishoedje???
Nou, ja ik bedoel als je leest wat erodome erover geschreven heeft.quote:Op maandag 28 juni 2004 22:21 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]
Waarom probeer je mij dan een piercing aan te smeren? (niet dat dat je ooit zal lukken trouwens, en nogmaals ik vind gaten weinig kunstzinnig).
Bigger area though.quote:Nee, het 1 is niet gevoeliger dan het ander omdat het weefsel gelijk is.
quote:Op maandag 28 juni 2004 22:23 schreef Gajus het volgende:
Nu snap ik eindelijk het spreekwoord "van de (clitoris-) hoed en de (eikel-) rand weten".![]()
Ja daag! Ik heb nog een biografie van Jeffrey Dahmer liggen. lenen? We zijn weer ontopic.quote:Op maandag 28 juni 2004 22:24 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nou, ja ik bedoel als je leest wat erodome erover geschreven heeft..
[..]
Bigger area though.
Nee, niets voor mij, aan mijn lijf geen polonaise.quote:Op maandag 28 juni 2004 22:25 schreef thumb-bolt-on het volgende:
Is het wat voor jou Gajus? Ryan wil er niets van weten maar het is fantaaaaaastisch!!! aldus Ryan..
Erodome´s opvattingen vind ik geen ijkpunt, eerder een kermisattractie.quote:Op maandag 28 juni 2004 22:24 schreef Ryan3 het volgende:
Nou, ja ik bedoel als je leest wat erodome erover geschreven heeft..
Hee maar die heb ik wel. Toen ik een jaar of tien was wilde ik dolgraag gaatjes want de "hele" klas had zogenaamd gaatjes. Ik had ze net zo goed niet kunnen nemen want ben erg sober wat sieraden betreft. Vind het ook geen toevoeging.quote:Op maandag 28 juni 2004 22:34 schreef Gajus het volgende:
[..]
Nee, niets voor mij, aan mijn lijf geen polonaise.
Zelfs van gaatjes voor oorbellen (zoals bij mijn wederhelft) word ik onpasselijk, laat staan voor de genitaliën.![]()
PS: databaseproblemen bij Fok!
Wanneer ik een bij hoor zoemen dan denk ik aan Ryan.quote:Op maandag 28 juni 2004 22:40 schreef Gajus het volgende:
[..]
Erodome´s opvattingen vind ik geen ijkpunt, eerder een kermisattractie.![]()
Dahmer ook een seriemoordenaar hè?quote:Op maandag 28 juni 2004 22:31 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]
Ja daag! Ik heb nog een biografie van Jeffrey Dahmer liggen. lenen? We zijn weer ontopic..
Infecties? Daar spreekt erodome niet over hoor.quote:Dat maakt het niet meer of minder gevoelig.
Laat iedereen hetvooral doen, misschien loop je net als honderden anderen ook nog de infecties op. Ook dit ligt bij hoeden en randen even gevoelig. En voor wat? Een gat om daar metaal door te jassen en wanneer je dat zat bent dan heb je altijd nog een gat.
Het is lekker bij het likken schijnt... van ijsjes...quote:Ps. Ik hou trouwens niet van metaal in mijn mond.
Naughty girl.quote:Op maandag 28 juni 2004 22:31 schreef thumb-bolt-on het volgende:
Ps. Ik hou trouwens niet van metaal in mijn mond.
Ik vind erodome geen kermisattractie hoor.quote:Op maandag 28 juni 2004 22:40 schreef Gajus het volgende:
[..]
Erodome´s opvattingen vind ik geen ijkpunt, eerder een kermisattractie.![]()
Ook...quote:Op maandag 28 juni 2004 22:43 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dahmer ook een seriemoordenaar hè?
[..]
Infecties? Daar spreekt erodome niet over hoor.
[..]
Het is lekker bij het likken schijnt... van ijsjes...
Zeg jonge dame, ik ga toch maar afsluiten. Even kijken of er nog wat op tv is en dan toch maar naar bedde toe. Zie je morgen?
Volgens die grapjas van OT ben ik dat toch ook?quote:Op maandag 28 juni 2004 22:46 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]
Ook....
Mm, misschien toch maar eens gaan vragen aan erodome hoe dat zit dan...quote:Nee, daar wordt naar mijn idee dan ook iets te weinig over geschreven. Maar het komt veel voor.
Nou, eigenlijk is het niet eens zo laat. Maar ben toch wel moe idd. Dus beter iets vroeger te bedde. Jij ook?quote:Ja, wel weer laat ook.
Voor haarzelf ben ik het zonder meer met je eens.quote:Op maandag 28 juni 2004 22:45 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik vind erodome geen kermisattractie hoor.. Dat is nu eindelijk eens een jonge dame die al die kleinburgerlijke vooroordelen die veel vrouwen hebben over seks heeft afgeschud.
Dit 'argument' gebruikt men ook ter rechtvaardiging van de vrouwelijke besnijdenis.quote:Op maandag 28 juni 2004 22:40 schreef thumb-bolt-on het volgende:
Toen ik een jaar of tien was wilde ik dolgraag gaatjes want de "hele" klas had zogenaamd gaatjes.
Jij doet ook nooit eens iets gekd hè.quote:Op maandag 28 juni 2004 22:49 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]
Voor haarzelf ben ik het zonder meer met je eens.
Maar het maakt iemand geen maatstaaf om te gaan verkondigen hoe geweldig iets is, terwijl je het zelf niet weet. Dan hoor ik ook bijen zoemen.
Toedels.quote:Dag heren, welterusten voor later.
Treurig...quote:Op maandag 28 juni 2004 22:49 schreef Gajus het volgende:
[..]
Dit 'argument' gebruikt men ook ter rechtvaardiging van de vrouwelijke besnijdenis.![]()
WTF?quote:Op maandag 28 juni 2004 22:51 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Jij doet ook nooit eens iets gekd hè..
[..]
Toedels..
Doe doe, nee niet te laat.quote:Op maandag 28 juni 2004 22:53 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]
WTF?.
Doeg.. Slaap lekker voor later, maak het dan ook werkelijk niet te laat.
Bye.quote:Op maandag 28 juni 2004 22:53 schreef Gajus het volgende:
Ryan en TBO, welterusten.![]()
Ik ga nog even buurten bij 30/40.
IRL bestaat wel degelijk ene Gerrie Ruijmgaart. Over hem en zijn gezin loopt momenteel een documentaire serie van de IKON. Een nietsverhullende confrontatie met deze randfiguren uit onze samenleving (inclusief voornoemde Tarzan).quote:Op zaterdag 26 juni 2004 00:34 schreef Ryan3 het volgende:
... Ik heb nooit gedacht dat je achter ruijmgaart zat nee, dat wil ik gaarne erkennen. Imho was dat een puberale gimmick kloon, waaraan ik me overigens net begon te ergeren.
Ik geef jou zelfs niet eens een kans.quote:Op woensdag 7 juli 2004 22:17 schreef De-oneven-2 het volgende:
Wie geef jij trouwens de meeste kans, thumb.. Skippy Steek of Beertje Schietgraag?
Hoewel, lijkenpikkers zijn overlevenden. Schaart u allen!quote:Op woensdag 7 juli 2004 22:37 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]
Ik geef jou zelfs niet eens een kans.
Zoudie selfmoort gepleegt hebbe of is zen kompjoeter naar de klote? Sins 3 juli hep ik hem al neit meer gesien hiero.quote:Op woensdag 7 juli 2004 21:25 schreef thumb-bolt-on het volgende:
Ryan?
Zelfs jou tref ik nog.quote:Op donderdag 8 juli 2004 00:58 schreef ruijmgaart het volgende:
[..]
Zoudie selfmoort gepleegt hebbe of is zen kompjoeter naar de klote? Sins 3 juli hep ik hem al neit meer gesien hiero.
Trusten Yvonne.quote:Op donderdag 8 juli 2004 01:15 schreef yvonne het volgende:
Wens hem sterkte , trusten
@Ruijmgaart: ik heb jou in die IKON-documentaire aanschouwd. Jouw werkelijkheid overtreft mijn wildste fantasieën. Niet te geloven.quote:Op donderdag 8 juli 2004 00:58 schreef ruijmgaart het volgende:
Zoudie selfmoort gepleegt hebbe of is zen kompjoeter naar de klote? Sins 3 juli hep ik hem al neit meer gesien hiero.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |