O, btw ik ben wel een meid trouwens hoor.quote:Op zaterdag 26 juni 2004 00:47 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]
Stelletje "kutkerels" zijn jullie, ik heb geen bewijzen maar vraag ronduit iets.
Ik denk dat ik al een hele poos een aardig idee heb wie Lucida is..
Welterusten beiden m of v..
Wat ben je toch een hond met je HB!quote:Op zaterdag 26 juni 2004 00:49 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ze heeft de bewijzen van net zo'n klassieke kloontjes fout die je daarnet maakte, maar dan in MUZ, maar ze wil het mij niet zeggen... Dat krijg je met die HB tiepjes, eigenwijs...
Ik hou toch wel van je. Slaap lekker.quote:Op zaterdag 26 juni 2004 00:51 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
O, btw ik ben wel een meid trouwens hoor..
Ik zie je morgen weder. Morgen nog lekker achter de boeken en 's middags ben ik er weer. En 's avonds voetjesbal op ned 2 hè...
.
(Dag, schätzchen...)
Nou gelukkig dan maar, welterusten en doe Tarzan de groeten van me...quote:Op zaterdag 26 juni 2004 00:59 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]
Ik hou toch wel van je. Slaap lekker..
quote:Op zaterdag 26 juni 2004 00:58 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]
Wat ben je toch een hond met je HB!.
Wist je dat je je IQ in stand moet houden omdat het anders daalt? Ik heb jaren gewerkt en geen zak uitgespookt qua leren. Ik heb soms het idee dat er mensen zich heel druk verschansen achter HB zijn maar geen flikker doen om dat IQ-peil te behouden. Zelfs Silmarwen kwam de voor haar vele malen intelligentere Knut tegen he?.
Jij maakt mijn punt nog harder. Hoezo amoebe?quote:Op zaterdag 26 juni 2004 01:02 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
. Knut is niet intelligenter dan Silmarwen. Hij kan gewoon goed palen. Domme kracht dus eigenlijk.
Tja, de intelligente jonge dames zoeken gewoon een domme kracht om hun behoeften te bevredigen. Nog intelligentere dames zoeken een HTS'er werktuigbouwkunde op die een fuck machine in mekaar knutselen om vervolgens in mootjes gehaakt in een koffer in een Amsterdamse gracht te belanden, waarna ze 2 weken later in AVRO's opsporing verzocht terecht komen, dat doordat Will Simon, die wel wat inspecteursachtigs over zich had, er mee ophield alleen maar achteruit is gegaan. Dus go figure it out hè.quote:Op zaterdag 26 juni 2004 01:05 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]
Jij maakt mijn punt nog harder. Hoezo amoebe?.
See you later, dear.quote:Echt weg nu..
Ik wil jou om eindeloos mee te praten en in bed, niet van A tot Z maar je weet er alles van en te filteren.quote:Op zaterdag 26 juni 2004 01:09 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Tja, de intelligente jonge dames zoeken gewoon een domme kracht om hun behoeften te bevredigen. Nog intelligentere dames zoeken een HTS'er werktuigbouwkunde op die een fuck machine in mekaar knutselen om vervolgens in mootjes gehaakt in een koffer in een Amsterdamse gracht te belanden, waarna ze 2 weken later in AVRO's opsporing verzocht terecht komen, dat doordat Will Simon, die wel wat inspecteursachtigs over zich had, er mee ophield alleen maar achteruit is gegaan. Dus go figure it out hè.
[..]
See you later, dear..
O, ben je daar nog??? Ik wou net afsluiten...quote:Op zaterdag 26 juni 2004 01:25 schreef thumb-bolt-on het volgende:
Praten??? Ik had wat anders in gedachte eigenlijk...quote:[..]
Ik wil jou om eindeloos mee te praten en in bed, niet van A tot Z maar je weet er alles van en te filteren..
.
Lijkt me overdreven soixante neuf mootjes.quote:ps. die mootjes tot 69 gehakt in Amsterdam... nee toch?
Ik heb je reply gestuurd.quote:Op zaterdag 26 juni 2004 01:29 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
O, ben je daar nog??? Ik wou net afsluiten...
[..]
Praten??? Ik had wat anders in gedachte eigenlijk...
[..]
Lijkt me overdreven soixante neuf mootjes.
Ik jou ook alweer...quote:Op zaterdag 26 juni 2004 01:33 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]
Ik heb je reply gestuurd.
Voor altijd neuken??? Mm, leuke topic titel trouwens. Een soort Siamese liefdestweeling, die met elkaar verbonden zijn door hun geslachtdelen, bedoel je??? Maar eh alle gekheid op een "stokje", ik ben wel al 42 hè, doe je een beetje voorzichtig met me dan???quote:Ook maar ik kan je niet beetpakken om te vragen of je me voor altijd wilt neuken. Dan komt dat op Fok! enzo..
Ja, eigenlijk heb ik een zaag nodig, wist je dat??? Ik dacht er 1 te hebben, maar die was paar jaar geleden gebroken... Moet een tak wegzagen nl.quote:Ja beetje wel, maar ik weet nog een leuk zaagje voor je..
Ik ook, doe doe...quote:Nu echt weg. Slaap lekker..
Zij en Tarzan zijn net naar bed en ik kijk nog naar Jagged Edge en ga dan... Alleen.quote:Op zaterdag 26 juni 2004 01:37 schreef De-oneven-2 het volgende:
Mag ik hier een biertje komen drinken? Of verstom ik daarmee het Intense Geluk dat jullie kennelijk in elkaar gevonden hebben?
Maak er het beste van, Ryan!quote:Op zaterdag 26 juni 2004 01:39 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Zij en Tarzan zijn net naar bed en ik kijk nog naar Jagged Edge en ga dan... Alleen..
Ja dat topic bedoel idd.quote:Op zaterdag 26 juni 2004 01:37 schreef Ryan3 het volgende:
Voor altijd neuken??? Mm, leuke topic titel trouwens. Een soort Siamese liefdestweeling, die met elkaar verbonden zijn door hun geslachtdelen, bedoel je??? Maar eh alle gekheid op een "stokje", ik ben wel al 42 hè, doe je een beetje voorzichtig met me dan???
[..]
Ja, nou, pfff, lekker hoor als je weet dat op 100 km afstand een lieftalligheid ligt te soppen met haar Tarzan en nood gedwongen aan het vaderland moet denken...quote:Op zaterdag 26 juni 2004 01:40 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Maak er het beste van, Ryan!
Je flikt het ook altijd he? Heel laat langskomen.quote:Op zaterdag 26 juni 2004 01:38 schreef De-oneven-2 het volgende:
Oh ja.. da's mijn levensverhaal... te laat.
Ja, omschrijf je gevoelens eens in zo'n topic als je het erover hebt dat iemand je altijd zou moeten neuken. Leuk idee. Rauw. Hou ik wel van. Ken het idee ook wel. In R&P hè...quote:Op zaterdag 26 juni 2004 01:41 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]
Ja dat topic bedoel idd.
En nee ik doe absoluut niet voorzichtig met je.![]()
Nu echt. Dag.
Tuurlijk ken je het idee.... hork!!quote:Op zaterdag 26 juni 2004 01:44 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, omschrijf je gevoelens eens in zo'n topic als je het erover hebt dat iemand je altijd zou moeten neuken. Leuk idee. Rauw. Hou ik wel van. Ken het idee ook wel. In R&P hè...
Intussen niks meer....quote:Op zondag 27 juni 2004 00:12 schreef Ryan3 het volgende:.
Mm, niks meer???quote:Op zondag 27 juni 2004 01:39 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]
Intussen niks meer.....
Slaap lekker..
Niks als in veel.quote:Op zondag 27 juni 2004 01:41 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Mm, niks meer???
Doe doe..
Ja, heb ik dat goed gedaan???quote:Op zondag 27 juni 2004 01:44 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]
Niks als in veel.
Hork, je hebt me aardig geanalyseerd..
Doeg..
Wat??quote:Op maandag 28 juni 2004 00:51 schreef Ryan3 het volgende:
.
Als je die topic vol sc't wel.quote:Op maandag 28 juni 2004 00:53 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]
Wat??.
Jij bent voor mij niet dodelijk..
Spannend!quote:Op maandag 28 juni 2004 00:54 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Als je die topic vol sc't wel..
De cirkelzaag staat al aan.quote:Op maandag 28 juni 2004 00:57 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]
Spannend!.
Bij mij ook.quote:Op maandag 28 juni 2004 00:58 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
De cirkelzaag staat al aan..
Ja, nou, tot morgen dan.quote:Op maandag 28 juni 2004 01:03 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]
Bij mij ook..
quote:Op maandag 28 juni 2004 00:59 schreef fotoloog het volgende:
[afbeelding]
*Nog steeds in de stemming is*
Truste !quote:Op maandag 28 juni 2004 01:05 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..], wens jullie beiden een lekker slapen voor straks.
Hoe meer narren hoe meer goal!quote:Op maandag 28 juni 2004 01:05 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, nou, tot morgen dan..
Ik kweek geen furbies dat weet je hè.quote:Op maandag 28 juni 2004 01:07 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]
Hoe meer narren hoe meer goal!
Leer dat en je kweekt nog eens furbies in een onverwachte hoek..
CU..
Als ik jou zou zijn? Doen! Leuke verschuiving.quote:Op maandag 28 juni 2004 01:09 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik kweek geen furbies dat weet je hè.
Morgen?
Nee, dat doe ik niet.quote:Op maandag 28 juni 2004 01:22 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]
Als ik jou zou zijn? Doen! Leuke verschuiving..
Welterusten.. (voor de laatste keer, ben echt weg),
Dat doe je wel en vanzelf.quote:Op maandag 28 juni 2004 01:23 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, dat doe ik niet.
Doe doe, ik nu ook echt weg..
Nietes, doei doei.quote:Op maandag 28 juni 2004 01:25 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]
Dat doe je wel en vanzelf..
Doeg!.
Je hebt gelijk.quote:Op maandag 28 juni 2004 01:26 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nietes, doei doei..
Natuurlijk niet.quote:Op maandag 28 juni 2004 01:28 schreef Ryan3 het volgende:
Nietes.
Doe..
Mr. Topickiller, ik zal maar hier reageren anders krijg ik andersom weer narrige smileys.quote:Op maandag 28 juni 2004 19:32 schreef Ryan3 het volgende:
10: toch even een woordje speciaal voor TBO: “kind, het is echt heel lekker”.. Ikzelf zou het nooit doen, maar het draait hier dus voornamelijk om piercings door je geslachtsdelen en tong heen. Bij de vrouw door de clitorishoed, bij de man wordt de piercing door zijn eikel heen gejast. Het verhoogt aanvankelijk het seksuele genot, daarna treedt gewenning op. Voor informatie kun je altijd contact opnemen met erodome. Haar nick zegt het al, zij heeft verstand van erotische zaken.
Vanwaar dat kind, het is echt lekker? Gewoon omdat het echt lekker is, maar jij gelooft me weer niet.quote:Op maandag 28 juni 2004 21:04 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]
Mr. Topickiller, ik zal maar hier reageren anders krijg ik andersom weer narrige smileys.
Leuk stuk weer maar verslikte me half in een kop thee bij dat "kind, het is echt heel lekker", je klinkt als mijn oma die me heel lang geleden prei a la creme probeerde aan te smeren. Ze at het zelf ook nooit.
Ik ben nieuwsgierig nu, vanwaar dat "kind ( :')), het is echt heel lekker"??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |