Net5 kan ik dus niet krijgen.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 23:23 schreef Gajus het volgende:
[..]
Volgens mij wil jij naar The crying game kijken (NED1, 23:22 uur).
Mijn keuze is gevallen op een gouwe ouwe: To kill a mockingbird (NET5, 23:55 uur).
Wat een kutargement zeg. Door vrouwe als jij moeten mannen naar de hoeren, en gaan ze aan de drank.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 23:24 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]
Ik heb al een tarzan waarom denk je dat ik een man nodig heb? Juist! Om zoiets als de televisie in te stellen..
Nee kwestie van een schuifje omhoog halen.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 23:26 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Moet die Tarzan niet ingesteld worden dan..
Naar een boek van Harper Lee (wist het ook niet, even gegoogled).quote:Op vrijdag 25 juni 2004 23:25 schreef Ryan3 het volgende:
Idd een goeie film: to kill a mocking bird, rechtbankfilm, over racisme dacht ik, adaptatie van een toneelstuk van eh... weet ik niet meer.
Juist niet! Ben niet frigide zeg!quote:Op vrijdag 25 juni 2004 23:32 schreef ruijmgaart het volgende:
[..]
Wat een kutargement zeg. Door vrouwe als jij moeten mannen naar de hoeren, en gaan ze aan de drank.
Omdat je al tevreden ben met je slingeraap zeg je toch zelf, nou dan.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 23:36 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]
En waarom heb ik momenteel geen man?
Waarom flirt jij toch met hooggeleerde heren, als het jou te doen is om een tv-installateur?quote:Op vrijdag 25 juni 2004 23:24 schreef thumb-bolt-on het volgende:
Ik heb al een tarzan waarom denk je dat ik een man nodig heb? Juist! Om zoiets als de televisie in te stellen..
Hoe zit dat nou met een waarheid als een koe?quote:Op vrijdag 25 juni 2004 23:36 schreef De-oneven-2 het volgende:
Jullie lullen zelfs de bomen om, en de bergen plat!
Help!
Dat heb je mis, het is bij gebrek aan beter, maar vind verdorie maar iets beters dan Tarzan.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 23:40 schreef ruijmgaart het volgende:
[..]
Omdat je al tevreden ben met je slingeraap zeg je toch zelf, nou dan.
Weet ik veel,quote:Op vrijdag 25 juni 2004 23:42 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]
Hoe zit dat nou met een waarheid als een koe?
Is een koe een opzichzelfstaand stevig op vier poten iets of is het als dronken mensen en kinderen?
Schuifje??? Schakelaar bedoel je... En is hij niet in toeren instelbaar dan???quote:Op vrijdag 25 juni 2004 23:33 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]
Nee kwestie van een schuifje omhoog halen..
Dan zou hij er slechts voor de televisie zijn. Ik kan toch niet allemaal loodgieters, tv installateurs, glaszetters en Ryan3's om ruzie mee te maken in huishalen?quote:Op vrijdag 25 juni 2004 23:41 schreef Gajus het volgende:
[..]
Waarom flirt jij toch met hooggeleerde heren, als het jou te doen is om een tv-installateur?![]()
Dacht dat je de kennis toch in pacht had door je reacties.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 23:45 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Weet ik veel,
ik spreek de taal niet, thumb.
.
Het kan wel.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 23:47 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]
Dan zou hij er slechts voor de televisie zijn. Ik kan toch niet allemaal loodgieters, tv installateurs, glaszetters en Ryan3's om ruzie mee te maken in huishalen?
gemiddelde = 17 cm, standaarddeviatie = 1 cm (bron: WSCZBJF van Ryan3)quote:Op vrijdag 25 juni 2004 23:44 schreef thumb-bolt-on het volgende:
Dat heb je mis, het is bij gebrek aan beter, maar vind verdorie maar iets beters dan Tarzan.
Dit zegt wel wat over de gemiddelde man hoor..
Kennis kun je niet bepalen aan de hand van de posts.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 23:49 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]
Dacht dat je de kennis toch in pacht had door je reacties..
Stone.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 23:48 schreef Mugen_Honda het volgende:
Thumb-bolt-on, wie is die artice in je usericon?
Dan ben je niet tegen de juiste man aangelope, ik mag wel niet zo profesor zijn, maar ik kan beuken, en zuipe.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 23:44 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]
Dat heb je mis, het is bij gebrek aan beter, maar vind verdorie maar iets beters dan Tarzan.
Dit zegt wel wat over de gemiddelde man hoor..
Standaarddevatie 1 cm? Uitgezonderd negers zul je bedoelen.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 23:49 schreef Gajus het volgende:
[..]
gemiddelde = 17 cm, standaarddeviatie = 1 cm (bron: WSCZBJF van Ryan3)![]()
Schuifjes schakelaar en gelijk naar full effect.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 23:47 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Schuifje??? Schakelaar bedoel je... En is hij niet in toeren instelbaar dan???
Nu herken ik haar, dankjewel.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 23:50 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]
Stone..
Kennis? Ha!quote:Op vrijdag 25 juni 2004 23:49 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]
Dacht dat je de kennis toch in pacht had door je reacties..
Vind jij.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 23:50 schreef ruijmgaart het volgende:
[..]
Dan ben je niet tegen de juiste man aangelope, ik mag wel niet zo profesor zijn, maar ik kan beuken, en zuipe.
Tsk, ook idioot. Jij moet een HTS'er werktuigbouwkunde aan de haak slaan, liefje. Die knutselt zo een fuck machine voor je in elkaar, met een elektromoter die in fase instelbaar is.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 23:51 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]
Schuifjes schakelaar en gelijk naar full effect..
Ik wel, jij niet dan???quote:Hebben we het hier nog over moordzaken?
Pas op he, ik heb een grafhekel aan quasi-intelligente gedrag.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 23:52 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Kennis? Ha!
We doen toch allemaal maar alsof, thumb?.
Momenteel heb ik vijf kamers maar ga verhuizen naar een Lila Pauze huisje in Laren.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 23:49 schreef Mugen_Honda het volgende:
[..]
Het kan wel.
..quasi-intelligent..quote:Op vrijdag 25 juni 2004 23:54 schreef Mugen_Honda het volgende:
[..]
Pas op he, ik heb een grafhekel aan quasi-intelligente gedrag.
Er zit vast ook een 'reverse rotation' schakelaar op?quote:Op vrijdag 25 juni 2004 23:47 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Schuifje??? Schakelaar bedoel je... En is hij niet in toeren instelbaar dan???
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 23:53 schreef Ryan3 het volgende:
Ik wel, jij niet dan???
Om maar in jouw terminologie te spreken: Ik zie geen coherentie met eliminatie.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 23:53 schreef Ryan3 het volgende:
Tsk, ook idioot. Jij moet een HTS'er werktuigbouwkunde aan de haak slaan, liefje. Die knutselt zo een fuck machine voor je in elkaar, met een elektromoter die in fase instelbaar is.
Mm, ook een goed idee, gewoon een kunstpenis op je klopboor schroeven...quote:Op vrijdag 25 juni 2004 23:55 schreef Gajus het volgende:
[..]
Er zit vast ook een 'reverse rotation' schakelaar op?
Ik moet bekennen meer verstand van boormachines te hebben.![]()
hei tarzan wil je soms wat. Ik praat tegen haar weet je wel.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 23:53 schreef Mugen_Honda het volgende:
[..]
Vind jij.
Het kan dus.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 23:54 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]
Momenteel heb ik vijf kamers maar ga verhuizen naar een Lila Pauze huisje in Laren.
Consensus heeft geen zin, wees liever tevreden.quote:Liever alles in 1 man zonder voetschimmel..
Haar? Wie bedoel je?quote:Op vrijdag 25 juni 2004 23:57 schreef ruijmgaart het volgende:
[..]
hei tarzan wil je soms wat. Ik praat tegen haar weet je wel.
Neuh, ik laat enkel mijn agatie botvieren.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 23:55 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
..quasi-intelligent..
Bijt jij?
Ik wil je wel uitwonen anders weet je wel. we soppen het wel uit.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 23:54 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]
Momenteel heb ik vijf kamers.
Dat stulpje waar iemand zich ooit verhangen had?quote:Op vrijdag 25 juni 2004 23:54 schreef thumb-bolt-on het volgende:
Momenteel heb ik vijf kamers maar ga verhuizen naar een Lila Pauze huisje in Laren.
En daarna heeft ze die HTS'er natuurlijk niet meer nodig, dus dan wordt-ie in mootjes gezaagd, met een cirkelzaag (uit zijn eigen knutselkamertje) en verdwijnt-ie in een koffer en vervolgens in een gracht in Amsterdam, waar hij uit op gedregd wordt om 2 weken later te schitteren in AVRO's opsporing verzocht, dat sinds Will Simons vertrek eigenlijk nooit meer de oude is geworden. Zo coherentie genoeg ivm de eliminatie???quote:Op vrijdag 25 juni 2004 23:56 schreef Mugen_Honda het volgende:
[..]
[..]
Om maar in jouw terminologie te spreken: Ik zie geen coherentie met eliminatie.![]()
Ben je homo?quote:Op zaterdag 26 juni 2004 00:00 schreef ruijmgaart het volgende:
[..]
Ik wil je wel uitwonen anders weet je wel. we soppen het wel uit.
Chargeren kan iedereen.quote:Op zaterdag 26 juni 2004 00:01 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
En daarna heeft ze die HTS'er natuurlijk niet meer nodig, dus dan wordt-ie in mootjes gezaagd, met een cirkelzaag (uit zijn eigen knutselkamertje) en verdwijnt-ie in een koffer en vervolgens in een gracht in Amsterdam, waar hij uit op gedregd wordt om 2 weken later te schitteren in AVRO's opsporing verzocht, dat sinds Will Simons vertrek eigenlijk nooit meer de oude is geworden. Zo coherentie genoeg ivm de eliminatie???
Dat woord heb je in POL geleerd, las ik. Maar anyway, gechargeerd??? Ik vond Will Simon echt veel beter, die had zoiets inspecteursachtig over zich...quote:Op zaterdag 26 juni 2004 00:02 schreef Mugen_Honda het volgende:
[..]
Chargeren kan iedereen.
Pleurus tiefus op zeg als ik ergens een kolere hekel aan heb is het die flikkers.quote:Op zaterdag 26 juni 2004 00:02 schreef Mugen_Honda het volgende:
[..]
Ben je homo?
Geen idee wat agatie is,quote:Op zaterdag 26 juni 2004 00:00 schreef Mugen_Honda het volgende:
[..]
Neuh, ik laat enkel mijn agatie botvieren.
Zelfhaat???quote:Op zaterdag 26 juni 2004 00:07 schreef ruijmgaart het volgende:
[..]
Pleurus tiefus op zeg als ik ergens een kolere hekel aan heb is het die flikkers.
Maar je wilt 'het' doen met Thumb-bolt-on terwijl hij een man is.quote:Op zaterdag 26 juni 2004 00:07 schreef ruijmgaart het volgende:
[..]
Pleurus tiefus op zeg als ik ergens een kolere hekel aan heb is het die flikkers.
Huh? Is thumby een man dan???quote:Op zaterdag 26 juni 2004 00:09 schreef Mugen_Honda het volgende:
[..]
Maar je wilt 'het' doen met Thumb-bolt-on terwijl hij een man is.
Klopt, en Will Simon is mij onbekend, gaarne uw vaktermen met enig nuance doen. Bedankt.quote:Op zaterdag 26 juni 2004 00:05 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat woord heb je in POL geleerd, las ik. Maar anyway, gechargeerd??? Ik vond Will Simon echt veel beter, die had zoiets inspecteursachtig over zich...
Ja. Ik denk van wel?quote:Op zaterdag 26 juni 2004 00:10 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Huh? Is thumby een man dan???
quote:Op zaterdag 26 juni 2004 00:11 schreef Mugen_Honda het volgende:
[..]
Ja. Ik denk van wel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |