Je zal zelfs niet eens een ruitje inslaan he?quote:Op zondag 20 juni 2004 22:24 schreef Ryan3 het volgende:
Geen bier. De zaak was al dicht.
Mm, ik krijg nu wel ineens heel erge hoofdpijn hoor.quote:Op zondag 20 juni 2004 22:25 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]
Je zal zelfs niet eens een ruitje inslaan he?.
Hooguit verbaal. En dan zonder dat het slachtoffer het doorheeft.quote:Op zondag 20 juni 2004 22:22 schreef thumb-bolt-on het volgende:
Nog leuker zien jullie de psychopathische user Ryan3 aan voor het kunnen vermoorden van een mede-mens,
Akkoord maar dat bedoelde die user niet. Ben erg benieuwd naar de bewijzen nl.quote:Op zondag 20 juni 2004 22:27 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Hooguit verbaal. En dan zonder dat het slachtoffer het doorheeft.
quote:Op zondag 20 juni 2004 22:27 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Hooguit verbaal. En dan zonder dat het slachtoffer het doorheeft.
Lieverd, die zijn er niet. Hij kan je niet uitstaan en verbaal is het ook een enorme sukkel die jou niet aankan. En hij weet dat. Het is een theemuts die last heeft van postanaalsyndroom.:).quote:Op zondag 20 juni 2004 22:28 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Akkoord maar dat bedoelde die user niet. Ben erg benieuwd naar de bewijzen nl..
Nou ja een beetje een terrorist ben ik toch wel.quote:Op zondag 20 juni 2004 22:32 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..], ja inderdaad verbaal. En wanneer mensen verbaal het moeten afleggen wegens gebrek aan inhoud dan maken ze iemand spontaan uit voor moordenaar.
Deed me echt denken aan mensen die iedereen met een zwarte snor en sik aanzien voor terrorist.
Vandaar Ryan bin Laden..
Ja, dat had ik ook op het oog ja.quote:Op zondag 20 juni 2004 22:35 schreef Redux het volgende:Een Agatha Christie topic!
Verbaal zonder meer.quote:Op zondag 20 juni 2004 22:35 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nou ja een beetje een terrorist ben ik toch wel..
.
Die gozer heeft ook meteen de benen genomen geloof ik.
Ja, ergens in die 30s/40s topic van een user die hier de nick Kbot heeft en op zijn eigen site (waar ik een permban hebquote:Op zondag 20 juni 2004 22:36 schreef Dagonet het volgende:
Ik heb geen zin om 30/40 door te spitten, geef eens een linkje? Wie zou je vermoord hebben?
Ik heb ooit wel eens een baantje gehad in de horeca, is dat ook okee?quote:Op zondag 20 juni 2004 22:37 schreef thoth het volgende:
Meestal is het toch de butler dus ik sluit niet uit dat dat nu ook weer het geval is.
Ik dacht juist dat ik altijd erg aardig was, maar ja...quote:Op zondag 20 juni 2004 22:39 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]
Verbaal zonder meer..
Lijkt me de profile van een seriemoordenaar die je hier nu opnoemt...quote:Tuurlijk, wanneer hij ballen zou hebben zou hij je benaderd hebben in WFL.
Maar het is een koffiejuf die altijd afgegeven heeft op Fok! en zelf een mislukt forumpje heeft opgezet wat niet loopt en daarom hangt hij hier rond op het door hem zo verafschuwde Fok!, om jou te stangen in 30rs/40rs.
Hij kan je verbaal niet aan, dus gedraagt hij zich als een zeikende pissebed.
Phreak en die heeft de poten genomen.quote:Op zondag 20 juni 2004 22:36 schreef Dagonet het volgende:
Ik heb geen zin om 30/40 door te spitten, geef eens een linkje? Wie zou je vermoord hebben?
8 maanden alweer.quote:Op zondag 20 juni 2004 22:43 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]
Phreak en die heeft de poten genomen.
Ryan zat te vertellen dat hij pas met zeven maanden zonder werk zit. In deze tijd is dat lastig zeker wanneer gericht en hoog opgeleid.
KBot a.k.a. Phreak vond het nodig te suggereren dat Ryan3 moord niet op zijn CV zou moeten zetten.
Baby!!quote:Op zondag 20 juni 2004 22:44 schreef Redux het volgende:
In hoeverre kent Kbot aka Phreak Ryan3?
Alleen virtueel?
Hee Fotoloog!quote:Op zondag 20 juni 2004 22:43 schreef fotoloog het volgende:
Wat een tof topic!.hallo Ryan,Thumb!
Dag Lievurt!quote:Op zondag 20 juni 2004 22:51 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]
Hee Fotoloog!.
Jij bent de eerste die overal doorheen prikt denk ik.quote:Op zondag 20 juni 2004 23:05 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Dag Lievurt!
Mwah,het kan beter!quote:Op zondag 20 juni 2004 23:07 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]
Jij bent de eerste die overal doorheen prikt denk ik..
Hoe gaat het met je? Heb je het al druk met vakantiefoto's?
Bedankt voor de tips!quote:Op zondag 20 juni 2004 23:18 schreef Ryan3 het volgende:
Lullige met moord is altijd, dat het zo'n gedoe is hè. Dan bedoel ik dus niet alleen het daadwerkelijk doden van iemand. Dat valt met een pistool bijv. best wel mee. Maar het verstoppen van het lichaam opdat het niet binnen een paar uur al door iemand ontdekt wordt. Zeker hier in Nederland wordt dat steeds lastiger. Beste tip die ik kan geven is dus, probeer het eens in de Ardennen. Is redelijk dichtbij en toch uitgestorven. Je kunt daar lichamen neerleggen die echt paar dagen later, soms zelfs maanden later pas worden ontdekt. En dan is identificatie moeilijk en dit zorgt er weer voor dat ze moeilijker bij de moordenaar terecht komen..
Meen je dat nou? Hmm, ook niet fijn maar de zomer duurt nog even hoor!quote:Op zondag 20 juni 2004 23:15 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Mwah,het kan beter!
Ik zou bijna bang voor je worden. Maar nog lang niet. Tot morgen.quote:Op zondag 20 juni 2004 23:18 schreef Ryan3 het volgende:
Lullige met moord is altijd, dat het zo'n gedoe is hè. Dan bedoel ik dus niet alleen het daadwerkelijk doden van iemand. Dat valt met een pistool bijv. best wel mee. Maar het verstoppen van het lichaam opdat het niet binnen een paar uur al door iemand ontdekt wordt. Zeker hier in Nederland wordt dat steeds lastiger. Beste tip die ik kan geven is dus, probeer het eens in de Ardennen. Is redelijk dichtbij en toch uitgestorven. Je kunt daar lichamen neerleggen die echt paar dagen later, soms zelfs maanden later pas worden ontdekt. En dan is identificatie moeilijk en dit zorgt er weer voor dat ze moeilijker bij de moordenaar terecht komen..
Moet je aan thumby vragen of ik daartoe in staat ben.quote:Op zondag 20 juni 2004 23:22 schreef sweek het volgende:
Een crime passionel lijkt me toch wel wat voor jou, Ryan.
Boeh...quote:Op zondag 20 juni 2004 23:28 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]
Ik zou bijna bang voor je worden. Maar nog lang niet. Tot morgen..
Ja? Dus jij denkt dat ik wel een potentiële doder ben??? Goh.quote:Op zondag 20 juni 2004 23:15 schreef De-oneven-2 het volgende:
Wat mij betreft is ie een potentiele doder.
Maar wel eentje met gevoel voor humor.
Nee sorry, helaas, ga jij maar lekker een thriller kijken.quote:Op zondag 20 juni 2004 23:28 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Moet je aan thumby vragen of ik daartoe in staat ben..
Ik moet nu weg, want ik moet nog even naar de Ardennen, haast klusje....
Heb jij soms kontakten met die vieze pedofiel. Die mensen moete ze tegen een muur zetten en afknalle.quote:Op zondag 20 juni 2004 23:28 schreef Ryan3 het volgende:
Ik moet nu weg, want ik moet nog even naar de Ardennen, haast klusje....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |