a) Waar haal je die vandaan ? Ik zie hem niet zo even bij die bladen van ze. Maar goed, zal er wel overheen kijken.quote:Op maandag 21 juni 2004 19:18 schreef CeeJee het volgende:
Knip/Plak dan maar
[..]
Die is inderdaad goedquote:Op maandag 21 juni 2004 19:37 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
vandaag trouwens eindelijk op NGC innovation 21st century war gezien (een aanrader veel nieuwe snufjes en netcentric warfare wordt goed uitgelegd)
dit is de eerste oorlog waar we geen gebrek aan voedsel drinken of ammo hadden maar aan bandbreedte
vond hem wel goed
En nog zoveel verliezen ?quote:Op maandag 21 juni 2004 19:37 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
vandaag trouwens eindelijk op NGC innovation 21st century war gezien (een aanrader veel nieuwe snufjes en netcentric warfare wordt goed uitgelegd)
dit is de eerste oorlog waar we geen gebrek aan voedsel drinken of ammo hadden maar aan bandbreedte
vond hem wel goed
Ligt aan je perspectief.quote:Op maandag 21 juni 2004 19:06 schreef Strijder het volgende:
[..]
Ken er helaas weinig.
Maar dat moet je niet weerhouden om toch daarvoor te gaan.
Beter ==> goede oorlog is geen oorlog
quote:[..]
Tsja, nu je het zegt....
Elke bron heeft zijn eigen maat van objectiviteit, sommige bronnen hebben bij sommige feiten alleen meer belang die zo gunstig of ongunstig mogelijk te brengen. Of dat nou de staatsmedia of een freelancejournalist is.quote:[..]
Ook overheidsbronnen of 'onafhankelijk' bronnen.
Dan kan ie de pot op. Als ik OBL of Kim Jong in elkaar mag beuken dan ben ik meteen van de partij, maar ik ga geen willekeurige Chinees, Koreaan of Irakees in elkaar slaan omdat er een statistische kans bestaat dat hij met een terreurcel is verbonden.quote:[..]
Als je meerdere dat beveelt ? Als je (politieke/militaire) baas dat zegt ?
(Eventjes erbij: dat is dus ook gebeurd. En natuurlijk mag je altijd een andere baan zoeken.)
Behalve Frans, als er iets is wat zij niet kunnen is het oorlog voeren.quote:Op maandag 21 juni 2004 19:08 schreef Strijder het volgende:
[..]
Dat is geen nadeel, alles is beter dan Amerikaans![]()
Yup. De toestellen zullen achterhaald zijn als ze op de markt komen dus verkoopt de UK ze aan landen als Turkije, India, en landen waarvan het defensiebudget toereikend is voor misschien 2 F35 toestellen.quote:[..]
Nu al ?
We hebben leuke speeltjes, waarom denk je dat de JSF ook bij ons spulletjes komt halen, maar om nou te zeggen dat een YPR beter is dan een M2...quote:[..]
Daarvoor hebben we Nederlandse technologie, en die is volgens Sp3c de beste (en terecht).
Dat je ergens geen gebrek aan hebt hoeft niet te betekenen dat er geen verliezen vallen, bovendien, wat zijn 700 soldaten over 2 jaar nou weer.quote:Op maandag 21 juni 2004 21:02 schreef Strijder het volgende:
[..]
En nog zoveel verliezen ?
![]()
* SHERMAN mompelt wat over het Vreemdelingen Legioenquote:Op maandag 21 juni 2004 21:22 schreef Piro het volgende:
[..]
Behalve Frans, als er iets is wat zij niet kunnen is het oorlog voeren.
[..]
Wanneer hebben die voor het laatst iets gedaan?quote:Op maandag 21 juni 2004 21:24 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
* Piro mompelt wat over het Vreemdelingen Legioen![]()
klikquote:Op maandag 21 juni 2004 21:28 schreef Piro het volgende:
[..]
Wanneer hebben die voor het laatst iets gedaan?
700 teveel ?quote:Op maandag 21 juni 2004 21:24 schreef Piro het volgende:
[..]
Dat je ergens geen gebrek aan hebt hoeft niet te betekenen dat er geen verliezen vallen, bovendien, wat zijn 700 soldaten over 2 jaar nou weer.
Wat heeft het vreemdelingenlegioen in HEMELSNAAM te maken met de maximale gemiddelde leeftijd van de mens.quote:
Niet zeuren. Tijdens D-day was het meer.quote:Op maandag 21 juni 2004 21:36 schreef Strijder het volgende:
[..]
700 teveel ?
Sorry, ctrl+c werkte niet.quote:Op maandag 21 juni 2004 21:39 schreef Piro het volgende:
[..]
Wat heeft het vreemdelingenlegioen in HEMELSNAAM te maken met de maximale gemiddelde leeftijd van de mens.
Elke dode is er een te veel, ook als het geen oorlog is.quote:Op maandag 21 juni 2004 21:40 schreef Piro het volgende:
[..]
Niet zeuren. Tijdens D-day was het meer.
Wat veel mensen zich niet schijnen te realiseren is dat wanneer er oorlog wordt gevoerd er ook doden vallen. Als je geen dooien wil, voer dan geen oorlog.
Ik kan me een gedeelte van een Docu op Discovery herrineren, daarin werd verteld dat het Vreemdelingen Legion zo snel op rukte dat de bevoorrading (Die door de Amerikanen werd gedaan) het niet meer kon bij houden. Er is dus een moment geweest dat het VL rustiger moest gaan doen omdat ze zonder voorraden kwamen.quote:Op maandag 21 juni 2004 21:28 schreef Piro het volgende:
[..]
Wanneer hebben die voor het laatst iets gedaan?
Na 1940 hebben ze het wel gehad als ik het zo lees.quote:Op maandag 21 juni 2004 21:43 schreef Strijder het volgende:
[..]
Sorry, ctrl+c werkte niet.
Even zoeken.
-edit-
Hebbes
Nee, toen zijn ze geheimer gaan werken.quote:Op maandag 21 juni 2004 21:57 schreef Piro het volgende:
[..]
Na 1940 hebben ze het wel gehad als ik het zo lees.
Daarvoor zijn ze vooral in Mexico indrukwekkend bezig geweest.
Kloptquote:Op maandag 21 juni 2004 21:56 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Ik kan me een gedeelte van een Docu op Discovery herrineren, daarin werd verteld dat het Vreemdelingen Legion zo snel op rukte dat de bevoorrading (Die door de Amerikanen werd gedaan) het niet meer kon bij houden. Er is dus een moment geweest dat het VL rustiger moest gaan doen omdat ze zonder voorraden kwamen.
Dood gaan is onderdeel van het leven, tough shit.quote:Op maandag 21 juni 2004 21:44 schreef Strijder het volgende:
[..]
Elke dode is er een te veel, ook als het geen oorlog is.
Behalve dan als alleen jij geen doden hebt in een oorlog, zonder doden geen oorlog (behalve koude oorlog).
En als de VS dat doet dan is het weer verkeerd. Soms snap ik echt niks van je.quote:Op maandag 21 juni 2004 21:59 schreef Strijder het volgende:
[..]
Klopt![]()
Frankrijk heeft een van de beste (zo niet het beste) snelle-reactie-leger ter wereld.
En daar maakt het vreemdelingenlegioen deel van uit. Komt ook mede door de verspreiding van het legioen, ze zitten op een heleboel plaatsen dicht bij de mogelijke brandhaarden.
quote:Op maandag 21 juni 2004 21:59 schreef Strijder het volgende:
[..]
Klopt![]()
Frankrijk heeft een van de beste (zo niet het beste) snelle-reactie-leger ter wereld.
En daar maakt het vreemdelingenlegioen deel van uit. Komt ook mede door de verspreiding van het legioen, ze zitten op een heleboel plaatsen dicht bij de mogelijke brandhaarden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |