Klopt....quote:Op zondag 20 juni 2004 21:13 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
he NI jij bent ook 18
Icecreamfarmers willekeurige feitjequote:Op zondag 20 juni 2004 21:15 schreef N_I_ het volgende:
[..]
Klopt....![]()
Ik heb je op MSN toegevoegd.. Choppy@chello.nl? Mijn adres is iwf-nogwatzegiklievernietquote:Op zondag 20 juni 2004 21:15 schreef Piro het volgende:
[..]
Icecreamfarmers willekeurige feitje
Maar zat jij trouwens al niet bij de Landmacht hier? Of is dat nog niet zeker?
Ik zie niks.quote:Op zondag 20 juni 2004 21:17 schreef N_I_ het volgende:
[..]
Ik heb je op MSN toegevoegd.. Choppy@chello.nl? Mijn adres is iwf-nogwatzegiklieverniet
Gemailed.....quote:Op zondag 20 juni 2004 21:19 schreef Piro het volgende:
[..]
Ik zie niks.
Dat had SHERMAN ook al, stompzinnige kut-email.
Mail me je MSN anders even, dan voeg ik jou wel toe.
Bingo.quote:Op zondag 20 juni 2004 21:23 schreef N_I_ het volgende:
[..]
Gemailed.....
jep je moet het fris en luchtig houden hequote:Op zondag 20 juni 2004 21:15 schreef Piro het volgende:
[..]
Icecreamfarmers willekeurige feitje
Maar zat jij trouwens al niet bij de Landmacht hier? Of is dat nog niet zeker?
Wehehe.quote:Op zondag 20 juni 2004 21:29 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
jep je moet het fris en luchtig houden he
en zo leren we elkaar beter kennen. en dat is belangrijk voor de grote Defensietopicposters quiz
Klopt wel ongeveer, alleen heeft de Navy vaak meer kansen op meisjes.quote:Op zondag 20 juni 2004 21:37 schreef SHERMAN het volgende:
Jongens, ik heb besloten ik ga bij de USAF![]()
[afbeelding]
Ik ga het 100% halen, ookal val ik erbij dood.quote:Op zondag 20 juni 2004 22:07 schreef Wuder het volgende:
Piro je hebt best wel toekomstplannenHoeveel kans denk je dat je het ook zult halen?
En iemand vroeg hoe lang/zwaar ik was? 1.78 72 KiloGewoon standaard
Rangers lead the wayquote:Op zondag 20 juni 2004 22:12 schreef Piro het volgende:
[..]
Ik ga het 100% halen, ookal val ik erbij dood.
Dit is mijn persoonlijke uitdaging die ik wil gaan halen om mezelf te laten zien dat ik genoeg karakter heb om te doen wat ik wil doen en dat ik trots op mezelf kan zijn dat ik iets gehaald heb wat heel weinig mensen halen.
quote:Op zondag 20 juni 2004 22:14 schreef Wuder het volgende:
[..]
Rangers lead the way
Over 20 jaar nieuwe film:
Black Hawk Down 2: Dragons Fist
Captain Piro must lead his elite team of Rangers through hostile HaiNan (Zuid-China) after a destrastrous helicopter insurtion. The true story about the officer who became a leader.
Niet dat er strax in de film is:quote:Op zondag 20 juni 2004 22:20 schreef Piro het volgende:
[..]![]()
Je overschat me. Maar heel erg bedankt.
Ik hou in elk geval contact, dat is zeker.
Dagelijkse updates over hoeveel PLA soldaten ik met mijn mes neerleg terwijl ik een heldhaftige ontsnapping maak waar hollywood jaloers op zou zijn.
Ik was een soldaat die leider werd. Over een dood peloton?quote:Op zondag 20 juni 2004 22:47 schreef Wuder het volgende:
[..]
Niet dat er strax in de film is:
Captain Piro must make a assault on the 23th "Dragon" Regiment HQ to capture the famous Colonel Wu "The Tiger" Wei. The assault failed miserably when the Colonel was able to kill the entire first assault peleton on his own.
![]()
![]()
![]()
Ok.. nu weer serieus...
Weheheh count me inquote:Op zondag 20 juni 2004 22:50 schreef Piro het volgende:
[..]
Ik kreeg trouwens een misschien leuk idee voor een DEF meet.
Met z'n allen het bos in voor een week ofzo.
paintballenquote:Op zondag 20 juni 2004 22:50 schreef Piro het volgende:
[..]
Ik was een soldaat die leider werd. Over een dood peloton?
Ik kreeg trouwens een misschien leuk idee voor een DEF meet.
Met z'n allen het bos in voor een week ofzo.
Of paintballquote:Op zondag 20 juni 2004 22:52 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Weheheh count me in
2 zielen 1 gedachtequote:Op zondag 20 juni 2004 23:01 schreef Wuder het volgende:
[..]
Of paintball![]()
Heb alleen nu geen geld, laats teveel kogels weggeschoten..(Ja, die kogels zijn DUUR!!
)
rond eindhoven zit een goeie waar je in de bossen kunt schietenquote:Op zondag 20 juni 2004 23:04 schreef Piro het volgende:
Ik weet geen goeie paintballtoko.
Maar als er animo is is het misschien leuk
Vertel meerquote:Op zondag 20 juni 2004 23:01 schreef Wuder het volgende:
[..]
Of paintball![]()
Heb alleen nu geen geld, laats teveel kogels weggeschoten..(Ja, die kogels zijn DUUR!!
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |