Komt omdat die kuthollanders niet kunnen sturen.quote:Op zondag 20 juni 2004 20:18 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Behoorlijk wat Leopards
Ze wilden chicken spelen maar vergaten even dat een tank niet zo snel van koers kan veranderen.quote:Op zondag 20 juni 2004 20:23 schreef Wuder het volgende:
[afbeelding]
Hoe hebben ze dit gedaan joh? :d
Gewoon zondequote:Op zondag 20 juni 2004 20:34 schreef Piro het volgende:
Die merkava is geweldig. Had ik een tijd geleden op een andere website gepost
Wou je nog antwoord of weet je het al?quote:Op zondag 20 juni 2004 19:42 schreef Piro het volgende:
[..]
Mijn persoonlijke vooruitzichten, of gewoon een uitleg over rangers enz. in het algemeen?
Die dingen zijn volgens mij van titanium en inderdaad behoorlijk sterk en dik.quote:Op zondag 20 juni 2004 20:48 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
ja hou krijg je die dingen op zijn kop
de loop van de tank is trouwens sterk op die loop rust nu minimaal 15 ton
Ja ik wil antwoord jaquote:Op zondag 20 juni 2004 20:38 schreef Piro het volgende:
[..]
Wou je nog antwoord of weet je het al?
Die hebben behoorlijk wat rondjes gereden voor ze elkaar eindelijk raakten.quote:
Fuck!quote:Op zondag 20 juni 2004 20:52 schreef Wuder het volgende:
[..]
Ja ik wil antwoord jaMaar dat zei ik al de vorige pagina
Haha niet slecht. En ik maar denken dat je zo'n klein mannetje was van 1.70 en 50 kgquote:Op zondag 20 juni 2004 18:47 schreef Piro het volgende:
[..]
Op dit moment 1.88 en 103 kg. Streefgewicht is 95 met een vetpercentage van <15%.
Ik vreet me wel vol tegen de tijd dat ik BUD/S en Ranger school ga doen. Het nadeel van een groot lijf hebben is dat je meer eten nodig hebt om optimaal te functioneren. Ranger belooft dan wat met dagen van 20 uur.
Oh well.
NOBODY leaves ranger school fat.
NOBODY.
Tegen de tijd dat ik [afbeelding] op mijn baret heb staan dan zit ik in de <10% lichaamsvet categorie.
nu we toch gaan patsen 1,88 mquote:Op zondag 20 juni 2004 21:01 schreef N_I_ het volgende:
[..]
Haha niet slecht. En ik maar denken dat je zo'n klein mannetje was van 1.70 en 50 kg![]()
Ik ben zelf overigens 1.75 en 78 kg. Streefgewicht 70-72 kg.![]()
Oh ja, jou vinden ze helemaal geweldig.quote:Op zondag 20 juni 2004 21:04 schreef N_I_ het volgende:
Dus Piro, in feite kan iedere Nederlander gewoon bij het Amerikaanse leger gaan? En als ze mensen nodighebben die meerdere talan spreken denk ik dat ik dan wel goed zit, Nederlands, Engels en Russisch in die volgorde van goed naar slecht.
Nee, maar die kleine mannetjes van 50kg hebben een veel hoger slagingspercentage dan de grote jongens van 90-120 kilo bij de Rangers.quote:Op zondag 20 juni 2004 21:01 schreef N_I_ het volgende:
[..]
Haha niet slecht. En ik maar denken dat je zo'n klein mannetje was van 1.70 en 50 kg![]()
Ik ben zelf overigens 1.75 en 78 kg. Streefgewicht 70-72 kg.![]()
Goed man! Je kan lezen!.quote:Op zondag 20 juni 2004 21:13 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
he NI jij bent ook 18
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |