quote:Op zondag 20 juni 2004 18:35 schreef mat_herben het volgende:
de stomme lul!
juist!quote:Op zondag 20 juni 2004 18:36 schreef Xrenity het volgende:
Ik steun Dick! We moeten hem hier doorheen slepen, dan worden we vast nog wel kampioen!
He ga weg man, apenlul.quote:Op zondag 20 juni 2004 18:38 schreef supercreep het volgende:
Dick AdvocaatHeld
Jij houdt dus duidelijk niet van voetbalquote:Op zondag 20 juni 2004 18:38 schreef supercreep het volgende:
Dick AdvocaatHeld
Schitterende wedstrijd? Als je houdt van een fouten festival wel ja!quote:Op zondag 20 juni 2004 18:44 schreef Fence het volgende:
Hij heeft niet zo'n slimme zet gedaan, maar om hem daarvoor nou dood te wensen......![]()
Jongens, we hebben het hier over een voetbalspelletje, niks meer en niks minder.
Als neutrale voetbalkijker heb ik gisteravond een schitterende wedstrijd gezien.
Daar gaat het toch om?
Dat Nederland er nu bijna uitligt: jammer maar helaas. Gewoon uithuilen en opnieuw beginnen.
Volgende week lachen we erom.
laat Supercreep toch voor wat ie is.quote:Op zondag 20 juni 2004 18:43 schreef ernstig.com het volgende:
[..]
He ga weg man, apenlul.
maar met het geluk van die kut moffen zul je zien dat ze daar wel een ronde verder mee komenquote:Op zondag 20 juni 2004 18:45 schreef La-Fosca het volgende:
laat Supercreep toch voor wat ie is.
Voorlopig heeft Nederland 3 doelpunten weten te maken.
De Moffen hebben er net eentje in weten te prutsen in 2 wedstrijden
![]()
Hij wilde ook vast verliezen, suuurequote:Op zondag 20 juni 2004 18:47 schreef ronduit84 het volgende:
Dick allias volksverrader
ik ben het geheel met je eens. De wissel pakte verkeerd uit ,maar ik vind dat men nu echt overtreokken reageert... ik was allang blij dat ik voor het eerst sinds lange tijd weer echt heb genoten van een wedstrijd van het Nederlands elftal.quote:Op zondag 20 juni 2004 18:44 schreef Fence het volgende:
Hij heeft niet zo'n slimme zet gedaan, maar om hem daarvoor nou dood te wensen......![]()
Jongens, we hebben het hier over een voetbalspelletje, niks meer en niks minder.
Als neutrale voetbalkijker heb ik gisteravond een schitterende wedstrijd gezien.
Daar gaat het toch om?
Dat Nederland er nu bijna uitligt: jammer maar helaas. Gewoon uithuilen en opnieuw beginnen.
Volgende week lachen we erom.
Laat ze dat eerst maar eens bewijzen, daarna mogen ze een grote bek hebben, nu nog niet.quote:Op zondag 20 juni 2004 18:47 schreef Vision het volgende:
[..]
maar met het geluk van die kut moffen zul je zien dat ze daar wel een ronde verder mee komen
er moet blijkbaar iemand de nationale pispaal zijn...quote:Op zondag 20 juni 2004 18:48 schreef jobosrulez het volgende:
Alle grote sportkranten van Europa hebben de wedstrijd uitgeroepen tot de beste van het EK tot nu toe.
En het was er ook een. Dat die scheidsrechter niet mee zat helaas.
En wat als Robben was blijven staan en ook met 3 - 2 verloren hadden?
hart onder de riem gestokenquote:Op zondag 20 juni 2004 18:52 schreef pimpin het volgende:
waar slaat die riem op?
quote:Op zondag 20 juni 2004 18:34 schreef Tiemie het volgende:
Nee
Oh ik dacht dat het een mes wasquote:Op zondag 20 juni 2004 18:53 schreef Xrenity het volgende:
[..]
hart onder de riem gestoken
tuurlijk buiten het EK is balkende de nationale pispaalquote:Op zondag 20 juni 2004 18:49 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
er moet blijkbaar iemand de nationale pispaal zijn...
das dus de fag met de hart onder de riemquote:Op zondag 20 juni 2004 19:08 schreef dabadbass het volgende:
ach die salty dog riem is gewoon te vinden met google --> afbeeldingen.. "hart onder de riem"
Okeee...volgens mij heb jij niet zoveel verstand van voetbal. Je staat binnen 20 minuten op 2-0 voorsprong, kan dat makkelijk uitbreiden naar 5-0 maar nee, volgens jou zou elke coach met 1 doelpunt voorsprong gelijk de pot dichtgooien en een aftakelende reservespeler op Europees beste speler zetten. Iedereen zag meteen dat je nooit een half uur lang één doelpunt verschil kan verdedigen tegen de beste ploeg op het EK. Jij wel gek genoeg.quote:Op zondag 20 juni 2004 19:02 schreef speknek het volgende:
Hoor alle 'voetbalkenners' zeuren dat hij een aanvaller voor een verdediger wisselt. ELK land, ELK team, wisselt bij een 2-1 stand een aanvaller voor een verdediger en gooit de pot dicht.
Alleen kan Nederland dat niet en was het stom dat hij uitgerekend een van de beste mannen eruit haalde. Maar om hem nou gelijk een slechte coach te noemen...
Wat welgeteld vier minuten duurde.quote:Op zondag 20 juni 2004 19:21 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Okeee...volgens mij heb jij niet zoveel verstand van voetbal. Je staat binnen 20 minuten op 2-0 voorsprong,
Dat hadden de spelers dan moeten doen. We hebben idd veel te veel grote kansen gemist. Maar daar zag het er halverwege de tweede helft niet naar uit.quote:kan dat makkelijk uitbreiden naar 5-0
Ik vind de keuze an sich te verdedigen. Persoonlijk zag ik het niet meer 5-1 worden. Dan is het niet erg een extra verdediger erin te zetten.quote:maar nee, volgens jou zou elke coach met 1 doelpunt voorsprong gelijk de pot dichtgooien en een aftakelende reservespeler op Europees beste speler zetten. Iedereen zag meteen dat je nooit een half uur lang één doelpunt verschil kan verdedigen tegen de beste ploeg op het EK. Jij wel gek genoeg.
Voordat hij bij Oranje begon heeft hij Rangers ook al de vernieling in geholpen.quote:Op zondag 20 juni 2004 19:02 schreef speknek het volgende:
Hoor alle 'voetbalkenners' zeuren dat hij een aanvaller voor een verdediger wisselt. ELK land, ELK team, wisselt bij een 2-1 stand een aanvaller voor een verdediger en gooit de pot dicht.
Alleen kan Nederland dat niet en was het stom dat hij uitgerekend een van de beste mannen eruit haalde. Maar om hem nou gelijk een slechte coach te noemen...
vette i love techno framequote:Op zondag 20 juni 2004 19:33 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
vette Salty Dog riem
quote:'Zaterdag herwon ik mijn liefde voor Oranje'
Het boeiende duel van Oranje met Tsjechië leverde een enorme berg leesvoer en meningen op in de Nederlandse dagbladen. De teneur is duidelijk: Advocaat faalde. Toch neemt een kleine groep het voor De Kleine Generaal op, aangevoerd door Johan Cruijff.
Door Dick voetbalden we echter ook weer eens ECHT goedquote:Op maandag 21 juni 2004 12:42 schreef Gelderland het volgende:
door dick hangen we nu aan een dun draadje, nix steunen die kerel, hij heeft een gruwelijke fout gemaakt, dat mag niet als bondscoach, het is gewoon sabotage, hij haalt de beste speler van het veld, die steeds voor gevaar zorgt eruit en zet de slechtste speler vd selectie erin![]()
het is gewoon een laffe klootzak, die hond hadden ze allang moeten ontslaan, zelfs mijn moeder zag nog dat het een foute wissel was, en dat hij nu kritiek krijgt is alleen maar 200% terecht
![]()
gestemd, net als 2623 anderen!quote:Op maandag 21 juni 2004 13:48 schreef RobinhoX het volgende:
deslechtstewisselooit.nl
![]()
Het gaat uiteindelijk om het resultaat. We verliezen van Tsjechie en dat komt door Dick en zijn blunders. Goed spel en een slecht resultaat helpt ons niet de kwartfinale in. Dus Dick verdient geen steunquote:Op maandag 21 juni 2004 13:49 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Door Dick voetbalden we echter ook weer eens ECHT goed
Drama kan ook heel mooi zijnquote:Op zondag 20 juni 2004 18:45 schreef Barca het volgende:
[..]
Schitterende wedstrijd? Als je houdt van een fouten festival wel ja!
Nu hebben we er al 2 van zulke : Dick en Kokquote:Op zondag 20 juni 2004 18:47 schreef ronduit84 het volgende:
Dick allias volksverrader
En vervolgens z'n ontslag indient natuurlijk ... wegwezen met Dickiequote:Op donderdag 24 juni 2004 13:31 schreef ASroma het volgende:
steun hem pas als we europees kampioen zijn.
En jij hebt er blijkbaar geen verstand van.quote:Op zondag 20 juni 2004 18:44 schreef okkie-man het volgende:
[..]
Jij houdt dus duidelijk niet van voetbal
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |