WK finale, je zegt het goed. Dat is voor Nederland al 26 jaar geledenquote:Op zondag 20 juni 2004 17:10 schreef Zwansen het volgende:
Ja hij was het die in de finale van het WK zo voortreffelijk keepte...
Nee man! Völler en Effenberg hebben ook van die smerige koppen... Of Ziege,quote:Op zondag 20 juni 2004 17:11 schreef Asshole het volgende:
Het is verreweg de lelijkste mof die ik ken.![]()
Ja klopt. Duitsland heeft een betere voetbalhistorie dan Nederland! Maar voor de rest hebben ze een kutverleden! Ze hebben zich niet echt geliefd gemaakt in de jaren 40....quote:Op zondag 20 juni 2004 17:13 schreef supercreep het volgende:
[..]
WK finale, je zegt het goed. Dat is voor Nederland al 26 jaar geledenDEUTSCHLAND heeft de laatste 5 WK's geloof ik 4 keer de finale gespeeld.
Dat vind jij misschien, omdat de Duitsers het Nederlands elftal keer op keer te kakken zetten. Ik vind Duitsers een vriendelijk volk, veel hartelijker dan die gefrustreerde Hollanders.quote:Op zondag 20 juni 2004 17:16 schreef Zwansen het volgende:
[..]
En ze zijn het meest gehate volk ter wereld en het meest gehate land... Dat zijn ze al sinds begin 20e eeuw en zullen ze ook altijd blijven... Ach, lijkt me vrij lullig als je weet dat niemand je mag! Dan maar een wat mindere voetbal historie!
Duitsers zijn arrogant en ze hebben hun verleden niet mee....quote:Op zondag 20 juni 2004 17:26 schreef supercreep het volgende:
[..]
Dat vind jij misschien, omdat de Duitsers het Nederlands elftal keer op keer te kakken zetten. Ik vind Duitsers een vriendelijk volk, veel hartelijker dan die gefrustreerde Hollanders.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |